Oznámenie 2163 - MSP

Obsah

2163 - MSP
Vestník č. 18/2016 - 27.01.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
U. S. Steel Košice, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36199222
Vstupný areál U. S. Steel , 04454 Košice - mestská časť Šaca

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Róbert Janík
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Róbert Janík
Telefón: +421 254653904
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Róbert Janík
Telefón: +421 254653904
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Róbert Janík
Telefón: +421 254653904
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: osoba, ktorá postupuje ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 zákona
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: spoločnosť s ručením obmedzeným - oceliarska spoločnosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Odprášenie OC2 – mimopecné odsírenie
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Projekt a uskutočňovanie prác
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: U. S. Steel Košice, s.r.o., Vstupný areál U. S. Steel, Divízny závod Oceliareň, 044 54 Košice
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je uskutočnenie diela a uvedenie do prevádzky - dodanie novej filtračnej stanice, úprava a
pretesnenie odsávacích miest na všetkých 3 pracoviskách MPO1 na zníženie prašnosti na Oceliarni č.2 (OC2), prevádzka MPO1 (Mimopecná príprava ocele č.1) za účelom zníženia emisií Tuhých znečisťujúcich látok (TZL). Požadovaným technickým riešením musí byť zabezpečená max. koncentrácia TZL 8 mg/Nm3 za filtrom a min. 92% účinnosti zberu/zachytenia TZL pri zdroji. Zníženie prašnosti sa týka pracovného prostredia pracovísk MPO1 a aj vzdušniny vypúšťanej do atmosféry cez komín odsávacieho zariadenia. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky bude uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45255400-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42955000-5, 39525200-0, 45317400-6, 45262400-5, 71320000-7, 45262210-6, 45111300-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Bude uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 5 355 282,8600 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 20
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške
100 000,00 Eur. Podrobné vymedzenie zloženia a vrátenia zábezpeky bude uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a spolufinancovaný z Operačného
programu Kvalita životného prostredia. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe daňového dokladu vystaveného zhotoviteľom, splatnosť ktorého je do 60 dní odo dňa jeho preukázateľného
doručenia.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie
preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
1.3 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.4 V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané
príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.6 Pri vyhodnocovaní podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, do ktorej bolo od
29.4.2015 doplnené, že verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť uchádzač, ktorý je v reštrukturalizácii, bude
verejný obstarávateľ postupovať podľa výkladového stanoviska úradu č. 5/2015.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný
obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k
osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní zverejnenom na internetovej stránke úradu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
2.1 podľa § 27 zákona - Vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (bánk), v ktorej má uchádzač
vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov - nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladania ponúk. Banková informácia musí obsahovať informáciu o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
2.2 podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona - vyjadrením banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (bánk) o schopnosti plniť finančné záväzky uchádzača (potvrdenie banky o finančnej situácii) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladania ponúk. Uchádzač musí preukázať prístup k úveru alebo k iným finančným prostriedkom dostačujúcim pre zaistenie finančných tokov po dobu trvania zmluvy/zákazky minimálne vo výške 15% z predpokladanej hodnoty zákazky.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
2.3 podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona - prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú
dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ na preukázanie tejto podmienky akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/) s uvedením presného odkazu na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov).
Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 8 000 000,00 Eur.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA:
2.4 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
2.5 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.6 V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné
doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
2.7 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.8 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
2.9 Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedené v podmienkach na preukázanie ekonomického a finančného postavenia
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť v
zmysle § 28 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (t.j. tri roky spätne od
dátumu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk) doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt odania a odberateľov, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení
potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným
dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne 1 zákazku, ktorou uchádzač preukáže dodávku látkového filtra s nasledovnými minimálnymi parametrami:
- prietok vzdušniny min. 100 000 m3/hod. schopnosť pracovať v automatickom režime podľa diaľkovo navolenej fáze s minimálnymi energetickými stratami,
- vstupná koncentrácia prachu od 5g/m3,
- výstupná koncentrácia prachu do 10 mg/Nm3 (normálne stavové podmienky).
Odôvodnenie primeranosti: Zoznam dodávok má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na požadovaný predmet zákazky.

3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov
(t.j. päť rokov spätne od dátumu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk) doplnených potvrdeniami o uspokojivom
vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení
potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Zoznam a potvrdené kvalifikované referencie musia obsahovať minimálne 1 zákazku, ktorou uchádzač preukáže že
uskutočnil stavbu - montáž a dodávku strojno-technologického zariadenia v oblasti hutníctva alebo energetiky v
minimálnom finančnom objeme 2 000 000,00 Eur bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti: Zoznam stavebných prác má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj
preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
Zoznam dodávok/prác má obsahovať:
a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
b) názov a stručný opis predmetu zmluvy,
c) zmluvnú cenu zákazky v EUR bez DPH,
d) lehota dodania tovaru/uskutočnenia prác,
e) potvrdenie plnenia zákazky odberateľom.

3.3 podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona - predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčového odborníka - stavbyvedúceho.
Minimálne požiadavky na stavbyvedúceho:
- minimálne 5 rokov praxe v oblasti predmetu zákazky,
- odborné zameranie: technické, technologické a energetické vybavenie stavieb.

Profesijný životopis kľúčového odborníka musí obsahovať nasledovné údaje:
a) titul, meno a priezvisko, štátna príslušnosť príslušného experta,
b) vzdelanie t. j. inštitúcia, rok ukončenia, dosiahnutý najvyšší stupeň vzdelania/diplomy, absolvované školenia,
c) história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľ, pozícia),
d) zoznam realizovaných projektov/zmlúv.
Uchádzač za stavbyvedúceho predloží kópiu Osvedčenia o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle zákona SNR č.138/1 992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním technické, technologické a energetické vybavenie stavieb alebo ekvivalentného dokladu vydaného podľa platného právneho predpisu členského štátu EU.
Odôvodnenie primeranosti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov majú preukázať schopnosť uchádzača poskytovať jednotlivé čiastkové odborné služby (činnosti), ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky a zabezpečiť ich kvalitu na požadovanej profesionálnej úrovni.

3.4 podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Uchádzač predloží úradne osvedčenú kópiu certifikátu kvality, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje zavedenie opatrení environmentálneho manažérstva uchádzača v oblasti predmetu zákazky alebo rovnocenný dôkaz o zavedení opatrenia environmentálneho manažérstva v oblasti predmetu zákazky podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, resp. doklad o zavedení opatrení environmentálneho manažérstva ISO 14 001 v oblasti predmetu zákazky; uchádzač predloží certifikát kvality o zavedení opatrení environmentálneho manažérstva v oblasti predmetu zákazky, resp. iné dôkazy preukazujúce zavedenie environmentálneho manažérstva v oblasti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ za účelom preukázania opatrení použitých na zabezpečenie environmentálneho manažérstva v oblasti predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti environmentálneho manažérstva, čoho preukázaním bude aj predloženie dokladu o zavedení opatrení environmentálneho manažérstva v oblasti predmetu zákazky.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI:
3.5 Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní , ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný
obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
Na účely podľa prvej a druhej vety úrad zverejní vo vestníku informáciu o dátume zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6.
Dátum zriadenia evidencie referencií: 01. 03. 2014
Dátum zverejnenia vzoru referencie: 01. 03. 2014
3.6 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
3.7 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.8 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.9 Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro uchádzač prepočíta priemerným ročným kurzom ECB za príslušný rok. Za rok 2016 uchádzač prepočíta inú menu kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tohto oznámenia v Úradnom vestníku EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedené v podmienkach na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PM/92/USSK
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 014-019709
z: 21.01.2016
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.03.2016 11:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.03.2016 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.12.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.03.2016 12:00
Miesto: Uvedená lehota sa vzťahuje na otváranie ponúk časť "Ostatné"
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Kvalita životného prostredia
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných
podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1). Odovzdanie, prevzatie súťažných
podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 8.00h do 15.00h.
2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená
verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 38 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Pokiaľ v tejto výzve nie je uvedené inak, všetky dokumenty predložené v rámci žiadosti o účasť alebo v ponuke, a to
vrátane plnomocenstiev, čestných vyhlásení alebo dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť v
origináli alebo ako úradne osvedčené kópie originálu.
4. Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky
musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov
predložených v českom jazyku.
5.Súťažné podklady ako aj všetky informácie a dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 49a
zákona o verejnom obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre
verejné obstarávanie. Príloha CD k súťažným podkladom, ktorá obsahuje Zväzok 3 Opis predmetu zákazky z dôvodu
kapacitných možností nie je zverejnená v Profile verejného obstarávateľa. Bude poskytnutá všetkým záujemcom, ktorí
požiadajú o poskytnutie súťažných podkladov alebo o poskytnutie tejto prílohy.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom v prípade, že
nedôjde k uzatvoreniu Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi verejným obstarávateľom a MŽP
SR ako Riadiacim orgánom, o čom bude úspešný uchádzač písomne informovaný.
7. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená vo výzve na predkladanie ponúk je stanovená ako maximálna. Verejný
obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu o dielo, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
8. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom vykonať obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky z
dôvodu získania všetkých údajov, ktoré môžu byť potrebné pre prípravu ponuky a podpísanie zmluvy o dielo na
predmetnú zákazku. Podrobné informácie o obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
U. S. Steel Košice, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36199222
Vstupný areál U. S. Steel , 04454 Košice

Slovensko
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.01.2016

Redakčné opravy

5877 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 56/2016
V oznámení 02163-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa U. S. Steel Košice, s.r.o., Vstupný areál U. S. Steel, 044 54 Košice - mestská časť Šaca zverejnenom vo VVO č. 018/2016 zo dňa 27.01.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 21.03.2016 11:00 Viď: 11.04.2016 11:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 21.03.2016 11:00 Viď: 11.04.2016 11:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.03.2016 12:00 Viď: 12.04.2016 13:00
17212 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 252/2016
V oznámení 02163-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa U. S. Steel Košice, s.r.o., Vstupný areál U. S. Steel, 044 54 Košice - mestská časť Šaca zverejnenom vo VVO č. 018/2016 zo dňa 27.01.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.12.2016 Má byť: 28.02.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Odprášenie OC2 – mimopecné odsírenie
Obstarávateľ: U. S. Steel Košice, s.r.o.
Zákazka je momentálne upravovaná

Dôležité