Oznámenie 3560 - WYS

Obsah

3560 - WYS
Vestník č. 31/2016 - 15.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Šoporňa
IČO: 00306207
Šoporňa 1179 , 92552 Šoporňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Chrisnoe Consulting, s.r.o., Rumunskej armády 5, 036 01 Martin
Kontaktná osoba: Miroslav Kučerka
Mobil: +421 911858303
Telefón: +421 911858303
Fax: +421 317874387
Email: obstaravanie@chrisnoe.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.soporna.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zber, odvoz, likvidácia odpadu a súvisiace služby na území obce Šoporňa
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
16 - Kanalizačné služby a zber a likvidácia odpadu; sanitárne a podobné služby
Hlavné miesto poskytovania služieb: celé katastrálne územie obce Šoporňa
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zber, odvoz a likvidácia odpadu na území obce Šoporňa a s tým súvisiace služby v súlade s platnou legislatívou SR a v súlade s požiadavkami na predmet zákazky podrobne opísanými v kapitole B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90500000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90510000-5, 90511000-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podrobne uvedené v súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 150 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke v súlade s výzvou na predkladanie ponúk a v súlade s bodom 16.6.6 súťažných podkladov predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje osobné postavenie za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní:

Bod 1.1.
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona zo dňa 23.7.2013, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Bod 1.2.
Pri preukazovaní podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní o skutočnosti, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, sa uchádzač riadi výkladovým stanoviskom č. 5/2015 vydaným Úradom pre verejné obstarávanie: https://www2.uvo.gov.sk/documents/10157/2678390/vykladove_stanovisko_2015_5_20150515.pdf

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:

A.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
B.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
C.
V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
D.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
E.
Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž (§ 4 ods. 3 písm. f) zákona č. 136/2001 Z. z. o ochrane hospodárskej súťaže a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 347/1990 Zb. o organizácii ministerstiev a ostatných ústredných orgánov štátnej správy Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov v znení zákona č. 465/2002 Z. z.) vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania (§ 2 ods. 2, 4 a 5 zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 223/2011 Z. z.) za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.
F.
Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d)iný právoplatný rozsudok súdu.
G.
Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ a spĺňa ju aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu (§ 38 ods. 11 a 12 zákona č. 136/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov).
H.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
I.
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia nasledovne:
Bod 2.1.)
Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Bod 2.2.)
Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 2.1.)
K podmienke účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
AD 1.)
Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk v prípade, že uchádzač má vedené podnikateľské účty vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke zahraničnej banky/bánk všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov.
AD 2.)
Uchádzač k predloženému vyjadreniu banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk predloží aj čestné vyhlásenie svojho štatutárneho orgánu, prípadne inej osoby oprávnenej v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača., že nemá zriadený účet/účty v inej banke/bankách alebo pobočke zahraničnej banky/bánk ako v tých, od ktorých predložil požadované vyjadrenie.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: určená podmienka účasti je alternatívne vymedzená zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje schopnosť uchádzača plniť si svoje záväzky v nadväznosti na vytvorenie podmienok pre bezproblémové plnenie predmetu zákazky vo vzťahu k podmienkam jej financovania.
K bodu 2.2.)
K podmienke účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
AD 1.)
Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v minimálnej výške 300 000 € kumulatívne za posudzované obdobie. Prehľad bude predložený ako platný doklad podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača, prípadne inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača. Na účely tohto verejného obstarávania sa obratom rozumie obrat podľa § 4 ods. 9 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov .
AD 2.) Uchádzač preukáže výšku celkového obratu uvedeného v prehľade o dosiahnutom obrate predložením výkazu ziskov a strát resp. výkazu o príjmoch a výdavkoch (alebo ich ekvivalent) za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkazy ziskov a strát, v prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo predloží výkaz o príjmoch a výdavkoch. Výkaz ziskov a strát resp. Výkaz o príjmoch a výdavkoch bude predložený ako platný doklad, potvrdený príslušným daňovým úradom podľa zákona č.511/1992 Z. z o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov. Pokiaľ sa jedná o subjekt, ktorý má účtovné závierky za tieto roky zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok (ďalej len RÚZ) alebo v prípade zahraničného uchádzača v inom ekvivalentnom registri a sú verejne prístupné všetkým osobám na www.registeruz.sk v elektronickej podobe, takýto subjekt o tom upovedomí verejného obstarávateľa v ponuke a nemusí predkladať účtovné závierky ako platný doklad, potvrdený príslušným daňovým úradom. Pokiaľ sa jedná o subjekt, ktorý má účtovné závierky za tieto roky zverejnené v neverejnej časti RÚZ uchádzač predloží kópiu uloženého dokumentu ako výstup z RÚZ opatrenú osvedčovacou doložkou, ktorú si vyžiada z Registra účtovných závierok.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: určená podmienka účasti je alternatívne vymedzená zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje ekonomickú a finančnú stabilitu uchádzača a schopnosť znášať náklady spojené so zabezpečením predmetu zákazky, vzhľadom na určené podmienky financovania predmetu zákazky.
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZAKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:
A.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
B.
V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov, podľa § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
C.
V súlade s § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
D.
V súlade s § 27 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
E.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene. V prípade, že finančné podklady uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených potvrdeniach je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom vyhláseným NBS (Národná banka Slovenska) alebo ECB (Európska centrálna banka) za príslušný rok, ktorého sa finančný podklad týka. Prepočet s uvedením údajov: suma v euro a suma v pôvodnej mene uchádzač uvedie vo svojej ponuke, spolu s uvedením použitého kurzu.
F.
Splnenie podmienok účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní:
Bod 3.1.)
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Bod 3.2.)
Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Bod 3.3.)
Podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o strojnom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na poskytnutie služby
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 3.1.)
K podmienke účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
AD 1.)
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu potvrdeného štatutárnym orgánom uchádzača, prípadne inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača ako doklad, v ktorom uchádzač uvedie minimálne dve zrealizované zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky a to spätne k lehote na predkladanie ponúk v tejto zákazke (t.j. lehotou sa rozumie deň a mesiac) pričom aspoň jedna z predložených zákaziek musí byť v minimálnej realizovanej hodnote 35 000 € bez DPH. Rovnakou alebo obdobnou oblasťou ako predmet zákazky sa rozumie: zber, preprava a likvidácia vytriedených komunálnych odpadov zmesových komunálnych odpadov 200 301, 200 140 kovov, 200 101 papiera a lepenky, 200 102 skla, 200 307 objemného odpadu a ostatných a nebezpečných odpadov.
AD 2.)
Uchádzač preukáže údaje ku každej zákazke uvedenej v predloženom zozname v prípade ak odberateľom, bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní referenciou obsahujúcou minimálne údaje požadované v § 9a ods. 2 písm. a-g) zákona o verejnom obstarávaní alebo v súlade s §155m zákona o verejnom obstarávaní dôkazom o plnení. Uchádzač preukáže údaje ku každej zákazke uvedenej v predloženom zozname v prípade ak odberateľom, bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dôkazom o plnení potvrdeným odberateľom, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Odporúčame aby dôkaz o plnení obsahoval minimálne nasledovné údaje: 1. Názov, obchodné meno a adresa odberateľa, 2. Názov predmetu plnenia a opis predmetu plnenia, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnaká alebo obdobná, ako je predmet zákazky, 3. Lehota plnenia s termínom začatia a ukončenia poskytovania služieb, 4. Cena plnenia, 5. Kontaktná osoba odberateľa, meno a priezvisko u ktorej si môže verejný obstarávateľ môže overiť uvedené údaje, 6. Potvrdenie dôkazu o plnení odberateľom s vyjadrením o kvalite poskytnutých služieb.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti alternatívne vymedzenej zákonom o verejnom obstarávaní overuje predchádzajúce minimálne skúsenosti uchádzača v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky a v obdobnom rozsahu. Touto podmienkou účasti zároveň verejný obstarávateľ na základe skúseností uchádzača overuje aj jeho predpoklady pre zabezpečenie plynulého plnenia predmetu zákazky pri realizácii zmluvy v požadovanom rozsahu, ako aj úroveň kvality predchádzajúcich plnení v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky v obdobnom rozsahu.
K bodu 3.2.)
K podmienke účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
AD 1.)
Uchádzač predloží menný zoznam osôb, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie služby predmetu zákazky a ktoré musia spĺňať minimálne požiadavky uvedené v bode AD 2.1) pričom zoznam bude potvrdený štatutárnym orgánom uchádzača, prípadne inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača.
AD 2.)
Uchádzač preukáže, že osoby v predloženom zozname spĺňajú minimálne požiadavky uvedené v bode AD 2.1) AD 2.2)
a majú potrebnú odbornú spôsobilosť na poskytnutie služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky. Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne jednoznačne zrejmé údaje o odbornej praxi a kvalifikácii osôb, čo uchádzač u týchto osôb preukáže nasledujúcimi dokumentmi:
a)osvedčenie o odbornej spôsobilosti
AD 2.1.)
Osoby zodpovedné za poskytnutie služieb šofér vozidla s ramenovým nosičom kontajnerov 2 osoby
-Uchádzač predloží osvedčenie osôb o odbornej spôsobilosti viesť vozidlá, uvedené uchádzačom v ponuke podľa požiadavky k bodu 3.3 AD 1.1 t.j.: vozidlá s ramenovým nosičom kontajnerov
AD 2.2.)Osoby zodpovedné za poskytnutie služieb šofér vozidla na zvoz komunálneho odpadu, vytriedených zložiek komunálneho odpadu a prepravu ostatných a nebezpečných odpadov 2 osoby
-Uchádzač predloží osvedčenie osôb o odbornej spôsobilosti viesť vozidlá, uvedené uchádzačom v ponuke podľa požiadavky k bodu 3.3 AD 1.2 t.j.: vozidlá na zvoz komunálneho odpadu, vytriedených zložiek komunálneho odpadu a prepravu ostatných a nebezpečných odpadov
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienkou účasti verejný obstarávateľ zabezpečuje poskytnutie služieb predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, na požadovanej úrovni a potreba preukázania odborných kapacít uchádzača súvisí s požiadavkou na kvalitne a plynulo poskytované služby.
K bodu 3.3.)
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predloženie:
AD 1.)
zoznamu podpísaného štatutárnym orgánom uchádzača, v ktorom uvedie strojné a technické vybavenie, ktoré bude mať k dispozícii na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky vzhľadom k ich charakteru, rozsahu a miestu poskytovania, pričom prílohou zoznamu budú doklady a dokumenty podľa bodov AD 1.1 AD 1.2 preukazujúce údaje o uvedenom strojnom a technickom vybavení:
AD 1.1.)
dve vozidlá s ramenovým nosičom kontajnerov, ktoré má uchádzač k dispozícii na plnenie predmetu zákazky
-osvedčenie o evidencii vozidla t.j. technický list s popisom vozidla alebo iný ekvivalentný doklad s uvedením minimálnych údajov (typ/značka/model/výkon/kapacita/rok výroby/vlastník)
AD 1.2.)
dve vozidlá na zvoz komunálneho odpadu, vytriedených zložiek komunálneho odpadu a prepravu ostatných a nebezpečných odpadov
-osvedčenie o evidencii vozidla t.j. technický list s popisom vozidla alebo iný ekvivalentný doklad s uvedením minimálnych údajov (typ/značka/model/výkon/kapacita/rok výroby/vlastník)

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ touto podmienkou účasti overuje strojné a technické vybavenie uchádzača vzhľadom na charakter, rozsah a miesto poskytovania služieb predmetu zákazky a stanovuje počet vozidiel tak, aby bolo možné zabezpečiť plynulosť poskytovania služieb predmetu zákazky.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZAKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:

A.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
B.
V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
C.
V súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
D.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady alebo dokumenty v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene. V prípade, že doklady alebo dokumenty uchádzača, ktorými preukazuje splnenia podmienok účasti boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených dokladoch alebo dokumentoch je potrebné prepočítať kurzom vyhláseným NBS (Národná banka Slovenska) alebo ECB (Európska centrálna banka) ku dňu odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. Prepočet s uvedením údajov: suma v euro a suma v pôvodnej mene uchádzač uvedie vo svojej ponuke, spolu s uvedením použitého kurzu.
E.
Splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
F.
V súlade s § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenia vydané príslušným orgánom iného členského štátu. Ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
01/10/02/2016/PZ-SLUZBY
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.03.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.03.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.03.2016 10:00
Miesto : Obec Šoporňa, Šoporňa 1179, 925 52 Šoporňa
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk označených ako ,,Ostatné" je neverejné v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ umožní účasť len na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená po otvorení častí ponúk označených ako "Ostatné" , pričom verejný obstarávateľ oznámi dotknutým uchádzačom miesto a čas otvárania uvedených častí ponúk, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
(Bod 1)
Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada na
adresu uvedenú v ODDIELI I tejto Výzvy na predkladanie ponúk, Kontaktné miesto a to odoslaním na mailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady. Verejný obstarávateľ zároveň však požaduje zaslanie
potvrdzujúceho emailu o obdŕžaní a bezproblémovom otvorení súťažných podkladov od záujemcov. Pokiaľ bude mať záujemca k dispozícií súťažné podklady len z profilu verejného obstarávateľa , verejný obstarávateľ odporúča takémuto záujemcovi dať na vedomie verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné resp. kontaktné údaje a dátum prevzatia súťažných podkladov z dôvodu evidencie záujemcov a prípadného rozposielania doplňujúcich informácií, vysvetľovania a evidencie lehôt v prípade uplatnenia revíznych postupov. Ak by záujemca nedodržal túto požiadavku, budú sa mu uvedené lehoty počítať od momentu zverejnenia súťažných podkladov v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ pre účely komunikácie v tomto verejnom obstarávaní postupuje v súlade s § 155q zákona o verejnom obstarávaní podľa ustanovení § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.
(Bod 2)
Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 30.06.2016;
(Bod 3)
Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ od nej nevyžaduje vytvorenie určitej právnej formy do predloženia ponuky. Na riadne plnenie zmluvy skupinou dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie právnej formy podľa dohody s verejným obstarávateľom tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy podľa Obchodného zákonníka v platnom znení alebo Občianskeho zákonníka v platnom znení s určením lídra právnej formy a jeho internými právami a povinnosťami voči členom právnej formy a externými právami a povinnosťami voči mu obstarávateľovi.
(Bod 4)
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v bode 27 súťažných podkladov verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzači spĺňali požiadavky na predmet zákazky definované v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a predložili doklady a dokumenty požadované v bode 27 súťažných podkladov nasledovne:
Bod 27.1.2.1. súťažných podkladov: Platný súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov podľa § 97 ods. 1 písm. a) alebo b) zákona č. 79/2015 Z.z o odpadoch v znení neskorších predpisov;
Bod 27.1.2.2 súťažných podkladov: Platný súhlas na zber a prepravu odpadov podľa § 97 ods. 1 zákona č. 79/2015 Z.z o odpadoch v znení neskorších predpisov vrátane súhlasu na prepravu a nakladanie s nebezpečným odpadom;
Bod 27.1.2.3. súťažných podkladov: Platnú registráciu na vykonávanie zberu a prepravy odpadov podľa § 98 ods. 1 zákona č. 79/2015 Z.z o odpadoch v znení neskorších predpisov, to neplatí ak nie je na vykonávanie zberu a prepravu odpadov potrebný súhlas podľa § 97 ods. 1 zákona č. 79/2015 Z.z o odpadoch v znení neskorších predpisov alebo autorizácia podľa § 89 ods. 1 zákona č. 79/2015 Z.z o odpadoch v znení neskorších predpisov;
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.02.2016

Redakčné opravy

4086 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 35/2016
V oznámení 03560-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Šoporňa, Šoporňa 1179, 925 52 Šoporňa zverejnenom vo VVO č. 031/2016 zo dňa 15.02.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 03.03.2016 09:00 Viď: 07.03.2016 09:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.03.2016 09:00 Viď: 07.03.2016 09:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 03.03.2016 10:00 Viď: 07.03.2016 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité