II.1)
OPIS
II.1.1)
Názov pridelený zákazke
Technická podpora centralizovaného prevádzkového informačného systému MES2
II.1.2)
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
c) Služby
Kategórie služieb č:
7 - Služby výpočtovej techniky a s nimi súvisiace služby
Hlavné miesto alebo lokalita poskytovania služieb:
administratívna budova spoločnosti Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s. (ďalej SEPS), Mlynské nivy 59/A, Bratislava, administratívna budova SEPS, Obchodná 2, Žilina
Kód NUTS:
II.1.4)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obstaranie služieb technickej podpory pre zabezpečenie správnej funkčnosti hardvéru a softvéru Systému MES2.
Technická podpora bude pozostávať z:
a) aktualizácie programového vybavenia,
b) hotline,
c) helpdesk,
d) odstraňovania Vád,
e) profylaktiky,
f) aktualizácie plánu obnovy a jeho testovania,
g) aktualizácie manuálov, dokumentácie, prevádzkových postupov,
h) synchronizácie stavu databáz produkčného a testovacieho prostredia,
i) poskytovania služby vizualizácie dát pre mobilné zariadenia,
j) rozšírených služieb technickej podpory podľa požiadaviek obstarávateľa.
II.1.5)
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72250000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
50324100-3
II.1.6)
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na túto zákazku sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní (GPA)
Áno
II.2)
CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZÁKAZKY (ZÁKAZIEK)