Oznámenie 4461 - WYP

Obsah

4461 - WYP
Vestník č. 40/2016 - 26.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 04180 Košice, Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Angela Jakabová
Mobil: +421 907360124
Telefón: +421 552341142
Fax: +421 556786959
Email: angela.jakabova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/1036
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia sociálnych zariadení – rekonštrukcia interiéru, Medická ul. č. 6, UPJŚ v Košiciach
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Študentské domovy a jedálne UPJŠ, Medická ul. č. 6, 040 11 Košice
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia sociálnych zariadení v obytných bunkách. Rozdelenie existujúcich sociálnych zariadení, ktoré slúžia ubytovaným v štyroch izbách na sociálne zariadenia pre dve izby. Zhotovenie nových toaliet a kúpeliek, stavebne oddelených, ktoré budú užívať ubytovaní len v dvoch izbách. Nové obklady, dlažby, nová sanita, nové vzduchotechnické zariadenia, nové rozvody vody a odpadu, elektroinštalačné práce.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45212412-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45211310-5, 45232460-4, 45310000-3, 45332400-7, 44162000-3, 44111400-5, 44111700-8, 44162200-5, 44411700-1, 45111300-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je rekonštrukcia sociálnych zariadení v obytných bunkách. Rozdelenie existujúcich sociálnych zariadení, ktoré slúžia ubytovaným v štyroch izbách na sociálne zariadenia pre dve izby. Zhotovenie nových toaliet a kúpeliek, stavebne oddelených, ktoré budú užívať ubytovaní len v dvoch izbách. Nové obklady, dlažby, nová sanita, nové vzduchotechnické zariadenia, nové rozvody vody a odpadu, elektroinštalačné práce.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 459 641,2800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/ 2006 Z.z. o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. spôsobom podľa § 128 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených fotokópií. Predloží:1.1výpis ( výpisy ) z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla, nie starším ako tri mesiace, za všetky osoby, ktoré predstavujú štatutárny orgán uchádzača a ktorým uchádzač preukáže, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, 1.2 potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, nie starším ako tri mesiace, ktorým uchádzač preukáže, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.3 potvrdenie ( potvrdenia ) príslušnej zdravotnej poisťovne (poisťovní), v ktorej (ktorých) je uchádzač vedený v
evidencii platiteľov zdravotného poistenia, nie starším ako tri mesiace, ktorým preukáže, že nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.4 potvrdenie príslušnej Sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, nie staršie ako tri mesiace, ktorým uchádzač preukáže, že nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky sociálneho poistného a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5 potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace, ktorým uchádzač preukáže, že nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom
rozhodnutia, 1.6 doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu , vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť, (Poznámka: originál alebo úradne osvedčená kópia dokladu, doklad musí byť aktuálny a musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania,) 1.7 čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1.7.1 ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom alebo, ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 1.7.2 ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom alebo, ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu, ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní bola a) spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti
alebo členom alebo, ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, b) právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní, 1.7.3 ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo,
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní; 1.8 čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť
vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia; 1.9 čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia; 1.10 V súlade s § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu zákona o verejnom obstarávaní vydaným Úradom pre verejné obstarávanie: a)Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa
osobného postavenia podľa §26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. b)Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o
zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať
toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj
podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní ak ani tento
údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov
podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení a účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že vo svojej ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok (§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona) t.j. čestným vyhlásením podľa požadovaných dokladov uvedených v tejto časti oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. c)Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28.4.2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácii (§ 26 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní): - Predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo -Doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v tejto časti oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, podľa zákona o verejnom obstarávaní k preukázaniu splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v tejto časti oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania predkladá doklady každý člen skupiny dodávateľov osobitne v súlade s § 31 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní, pričom splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť a súčasne predložia plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou / osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne overené kópie.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok. Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo úradne overenej kópie požadovaných dokladov, s dátumom vydania nie starším ako tri mesiace. Doklady musia byť aktuálne a
musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Podľa § 27 ods. 1 písm. a): vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať reálne k dispozícií na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží: vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje: a) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, b) že jeho účet nie je predmetom exekúcie. Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne overené kópie .Odôvodnenie primeranosti použitia: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. b): zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. g) preukáže: Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať reálne k dispozícií na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky, ktorý musí byť doplnený:
* ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa §9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení. Dôkazy o plnení potvrdené odberateľom musia obsahovať nasledovné údaje:
-meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo,
- názov odberateľa - verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo inej osoby ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ,
- stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy,
- miesto, cenu a lehoty plnenia podľa zmluvy,
-zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok,
- meno kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si overiť predložené informácie.
Hodnoteným obdobím je obdobie predchádzajúcich piatich kalendárnych rokov 2011, 2012, 2013, 2014, 2015) s dôkazmi o plnení/referenciami v celkovom finančnom objeme zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky v minimálnej hodnote 600 000,00 EUR s DPH (alebo ekvivalent v inej mene). Za zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať rekonštrukčné práce pozemných stavieb. Ak referencie/dôkazy o plnení budú obsahovať aj iné práce ako sú verejný obstarávateľom požadované, uchádzač je povinný vyčísliť finančný objem zodpovedajúci len prácam, ako sú verejným obstarávateľom požadované.
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň rozhodujúcich skutočností.
Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne overené kópie.
§ 28 ods.1 písm. g) preukáže:
Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu: odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zák.č. 236/2000 Z.z. ktorým sa mení a dopĺňa zákon SR NR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu: odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe, fotokópia osvedčenia stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky na činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu. Uchádzač tento doklad predkladá ako fotokópiu osvedčenia s originálnym odtlačku pečiatky a originálnym podpisom majiteľa dokladu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač osobu, ktorej doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho predkladá vo svojej ponuke, uviedol aj vo svojom návrhu obchodných podmienok a zároveň predloží vyhlásenie, podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v ktorom uvedie, či táto osoba je alebo nie je v trvalom pracovnom pomere uchádzača. V prípade, ak táto osoba nie je v trvalom pracovnom pomere uchádzača, uchádzač postupuje v súlade s § 28 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ chce získať informáciu či uchádzač má z dlhodobého hľadiska stabilné personálne kapacity ako predpoklad pre včasné a kvalitné plnenie rozsahu požadovaných stavebných prác a že disponuje strojovým a technickým vybavením potrebným pre plnenie zmluvy. Uchádzač musí preukázať, že osoba poverená riadením stavebných prác má zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu a je odborne spôsobilá zabezpečiť kvalitu uskutočnených stavebných prác počas trvania zmluvy v požadovanom rozsahu a čase. Požiadavka je primeraná a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh uchádzačov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
R-43/VO-2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.03.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.03.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 28.03.2016 10:30
Miesto : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2,041 80 Košice, malá zasadačka , 1poschodie.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk časti ponuky označenej ako OSTATNÉ je neverejné a komisia postupuje podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponuky označenej ako KRITÉRIA vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Otváranie časti ponúk označenej ako KRITÉRIA je verejné a môžu sa ho zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení dodávať tovar. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení dodávať tovar a splnomocnením na zastupovanie. Splnomocnenie na zastupovanie musí byť predložené v originálnom vyhotovení, podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo členom štatutárneho orgánu alebo môžu byť podpísané zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa. Zároveň pre záujemcov ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe aj na portáli https://www.ezakazky.sk/upjs/ prostredníctvom elektronického prístupu a to po doručení písomnej žiadosti o účasť v predmetnom verejnom obstarávaní. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: -ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo -ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty", vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne alebo sprostredkovane (elektronicky, poštou, kuriérom a pod.) v písomnej podobe na adresu verejného obstarávateľa ,elektronicky na e-mail adresu: angela.jakabova@upjs.sk, do termínu uvedenom v bode IV.2.2 výzvy na predkladanie ponúk. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a prípadné doplnenie uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne s doručovaním poštou alebo iným prepravcom. Verejný obstarávateľ bude poskytovať vysvetlenie smerom k záujemcom či uchádzačom cez elektronický portál www.ezakazky.sk do elektronického konta záujemcu či uchádzača s tým, že notifikácia bude záujemcovi alebo uchádzačovi doručovaná z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v žiadosti o súťažné podklady. Vysvetľovanie bude prebiehať elektronicky pomocou portálu www.ezakazky.sk. Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Následne otázku (kliknutím na tlačidlo Odoslať) odošle. Týmto úkonom sa otázka považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portál www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Portál zároveň všetkým záujemcom odošle e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na dotazy o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom bezodkladne v elektronickej forme na profile http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa zaregistrovali na portáli www.ezakazky.sk,najneskôr však šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na
predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ
odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036, alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa www.ezakazky.sk, pretože v prípade dotazov zo strany záujemcov je potrebné predkladať svoje dotazy v elektronickej forme na portáli, verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ bude odpovede na dotazy zverejňovať na profile http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a na portáli www.ezakazky.sk, záujemcovia, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali budú o pridaní dokumentov upovedomení notifikačným e-mailom a v prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, oznámenie o zmenách a iné informácie, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky uchádzača. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ komunikáciu a výmenu informácií uskutočňuje podľa prechodného ustanovenia §155q ods. 6 a postupuje podľa §18 v znení účinnom do 31. októbra 2015. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka ( t.j. do slovenského jazyka ), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu o dielo s uchádzačom, ktorého ponuka bola vyhodnotená ako úspešná v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva o dielo nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. Zmluva o dielo môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky boli vyhodnocované, ak neboli uplatnené uchádzačmi revízne postupy voči postupu verejného obstarávateľa. V prípade, ak budú uplatnené revízne postupy proti postupu verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom predpokladané predlženie lehoty viazanosti ponúk. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa prihlásia k obhliadke u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa do: 14.3.2016 do 15:00 hod. Kontaktná osoba zodpovedná za vykonanie obhliadky je uvedená v súťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
25.02.2016

Redakčné opravy

4644 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 42/2016
V oznámení 04461-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 040/2016 zo dňa 26.02.2016 boli nesprávne zverejnené údaje ODDIEL IV. POSTUP IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.03.2016 09:00 Viď: 30.03.2016 09:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 28.03.2016 10:30 Viď: 30.03.2016 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité