Oznámenie 5724 - WYP

Obsah

5724 - WYP
Vestník č. 54/2016 - 17.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Nitriansky samosprávny kraj
IČO: 37861298
Rázusova 2/A , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja, Rázusova 2A, Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Trnáková
Telefón: +421 376925915
Email: dagmar.trnakova@unsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.unsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Modernizácia ciest región Levice - 3. etapa
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Cesta II/564 Kubáňovo - Ipeľský Sokolec - Bielovce - Pastovce
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je modernizácia a oprava komunikácie II/564 Kubáňovo Ipeľský Sokolec Bielovce - Pastovce v dĺžke km 36,100 48,934, t. j. 12,834 km podľa položkovitého rozpočtu a technických podkladov vypracovaných projektantom stavby
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233140-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa výkazu výmer
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 368 311,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len zákon o VO) a preukáže ich dokladmi podľa § 26 ods. 2, 4 alebo 5 alebo podľa § 128 ods. 1 a 3 zákona o VO. Doklady uchádzač predloží ako originály dokladov alebo ich osvedčené kópie. Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona o VO.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona o VO, vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o VO údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 zákona o VO vykoná verejný obstarávateľ podľa § 128 ods. 3 zákona o VO. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o VO v znení účinnom do 28.04.2015 môže splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. c), že nie je v reštrukturalizácii, preukázať: 1. predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo 2. doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov. Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6 zákona o VO: Podmienky účastí týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 zákona o VO
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písmeno a):
a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Toto vyjadrenie sa môže nahradiť aj vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky o tom, že záujemca nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie - doklad musí byť predložený v origináli, prípadne jeho úradne osvedčená kópia.
b) čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, uchádzač musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 27 ods.2 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže v súlade s § 27 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Odôvodnenie požiadavky :
Primeranosť: Verejný obstarávateľa skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám, z čoho sa bude dať usúdiť v prípade pôžičiek serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky alebo finančná stabilita.
Potreba: vyplýva z obsahu súťažných podkladov, kedy uchádzač musí mať finančné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu obstarávania, ktorý bude uhradený až po splnení predmetu obstarávania bez finančných preddavkov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok
1.1.Verejný obstarávateľ požaduje za minimálnu požadovanú úroveň zoznam zmlúv (stavebných prác) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, t. j. referenčné obdobie 2011-2015 rovnakého alebo podobného predmetu zákazky.
V tomto zozname záujemca uvedie :
-názov (obchodné meno) a sídlo investora /objednávateľa/ predmetnej stavby
-názov stavby, miesto stavby, charakteristiku stavby /stručný opis/,
-objem diela zrealizovaného záujemcom v eurách bez DPH
-termín začatia a ukončenia výstavby (napr. 07/2011 - 05/2012)
-meno, tel. č., prípadne e-mail kontaktnej osoby investora, u ktorej si možno overiť uvedené informácie.
1.2.Uchádzač predloží k zoznamu potvrdenia (referenčné listy) s minimálnym rozpočtovým nákladom 1.368.310,00 eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty.
Potvrdenia (referenčné listy) musia byť originály alebo úradne overené kópie, ktoré budú obsahovať všetky náležitosti, ktoré sú vyššie uvedené. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že záujemca svoj záväzok nesplnil riadne a včas v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti záujemcu uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie záujemcu zo súťaže. Referencia musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom odberateľa alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade podpísania osobou splnomocnenou na zastupovanie, musí byť predložené splnomocnenie na zastupovanie.
Za stavebné práce pre toto verejné obstarávanie sa považujú len Inžinierske stavby podľa § 43a odst.3 zákona č.50/1976/ Zb. za písm. a):
a) diaľnice, cesty, miestne a účelové komunikácie, nábrežia, chodníky a nekryté parkoviská
Odôvodnenie: preukázanie skúseností záujemcov resp. uchádzačov vo vzťahu k predmetu zákazky a tým schopnosti úspešne realizovať zákazku
Primeranosť: Získať prehľad o solídnosti záujemcu na trhu s možnosťou preverenia kvality záujemcu, výška požadovaného množstva nie je vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Uvedený doklad dáva možnosť preverenia záujemcu na trhu a ním poskytované stavebné práce. Záujemca predkladá doklady, ktorými preukazuje schopnosť dodať náročný projekt a overuje schopnosť záujemcu na uskutočnenie stavebných prác v požadovanej kvalite.
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal záujemca v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodaním obdobného predmetu zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti záujemcu s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje overiteľnú skúsenosť uchádzača.
Potreba: Získať prehľad o solídnosti uchádzač na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade predloží verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi doklad preukazujúci túto skutočnosť, t. j. zoznam zákaziek a referencie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO.
§ 28 ods. 1 písm. c)
Verejný obstarávateľ požaduje doložiť doklad o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude vykonávať funkciu stavbyvedúceho podľa osobitného predpisu v zmysle zákona NR SR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení alebo iný, obsahom a rozsahom ekvivalentný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom štáte v overenej fotokópii alebo vo fotokópii s originálom otlačku pečiatky a originálom podpisu odborne spôsobilej osoby pre vykonávanie činnosti stavbyvedúceho pre odbor inžinierske stavby. Súčasťou dokladov bude Prehlásenie, že odborne spôsobilá osoba je jeho zamestnancom, ak odborne spôsobilá osoba nie je zamestnancom uchádzača, jej čestné vyhlásenie, že bude k dispozícii na plnenie tejto zákazky. Odborne spôsobilá osoba predloží profesijný životopis na preukázanie odbornej praxe minimálne 10 rokov.
Odôvodnenie: preukázanie skúseností záujemcov resp. uchádzačov vo vzťahu k predmetu zákazky a tým schopnosti úspešne realizovať zákazku.
Odôvodnenie požiadavky :
Primeranosť : Verejný obstarávateľ požaduje splnenie technicko - kvalitatívnej podmienky na dodávku stavebných prác v požadovanej kvalite.
Potreba: Verejný obstarávateľ chce získať informácie, či uchádzač má alebo si vie zabezpečiť primerané strojné a technické vybavenie potrebné na uskutočnenie stavebných prác.
§ 29 a § 30 certifikáty kvality vydané nezávislou inštitúciou, ktorými sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom.
Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva predkladá doklady, ktoré použije pri plnení zmluvy. Splnenie podmienky účasti preukáže platným Certifikátom systému environmentálneho manažérstva ISO 14001. Certifikát systému riadenia kvality podľa ISO 9001 predkladá uchádzač na činnosti, ktoré bude vykonávať v rámci realizácie predmetu zákazky v spojení podľa § 28 ods. 1 písmeno c). Certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001 verejný obstarávateľ požaduje z dôvodu, že musí mať preukázané, že budúci poskytovateľ služby má dostatočne zabezpečené opatrenia na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy v spojení podľa § 28 ods. 1 písmeno c).
Uchádzač môže predložiť aj iný relevantný dôkaz o vykonaných opatreniach na zabezpečenie kvality (napr. potvrdenie príslušného certifikačného orgánu, ktorý vykonal posúdenie vhodnosti zavedeného systému manažérstva kvality, ale z nejakých dôvodov nestihol vydať samotný certifikát za podmienky, že bol ukončený proces posudzovania plnenia požiadaviek normy; resp. správa z auditu, vykonaného podľa požiadaviek príslušnej normy verejným obstarávateľom alebo ním poverenou organizáciou za predpokladu, že by z tejto správy vyplývalo, že preverovaná spoločnosť spĺňa požiadavky príslušnej normy).
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, príp. iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Primeranosť:Vlastnenie uvedeného dokladu dáva reálny predpoklad o dlhodobej a kvalitnej práci záujemcu, ktorým uchádzač predkladá dôkaz o pravdivosti vyhlásení a potvrdzuje splnenie požiadaviek na tovar podľa platných právnych predpisov.
Potreba: Cieľom je výber schopného dodávateľa. Uchádzač preukazuje kvalitatívnu a technickú spôsobilosť na uskutočnenie stavebných prác a poskytnutie služby.
Všetky vyššie uvedené podmienky účasti sú primerané, transparentné a súvisia s predmetom zákazky.
Podmienky účasti sú stanovené v zmysle ustanovení § 26-30 zákona o verejnom obstarávaní a ich primeranosť zodpovedá rozsahu, charakteru a špecifikácii zákazky. Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo v prípade potreby overiť údaje uvedené v potvrdeniach o uskutočnení zákazky a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v týchto potvrdeniach uchádzačovi takúto referenčnú zákazku nebude akceptovať.
Uchádzač, ktorý nepreukáže splnenie podmienok účasti určeným spôsobom a v požadovanom rozsahu alebo poskytne neplatné, nepravdivé alebo skreslené informácie, bude z verejnej súťaže vylúčený. Náklady spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi.
Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestnými vyhláseniami uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade, že uchádzač uplatní inštitút vysvetľovania podľa § 38 zákona o verejnom obstarávaní v lehote určenej verejným obstarávateľom, odpoveď verejný obstarávateľ zašle všetkým známym záujemcom a súčasne zverejní na profile verejného obstarávateľa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2016-PL-0004
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.04.2016 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.04.2016 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.04.2016 10:00
Miesto : Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja, Rázusova 2A, 949 01 Nitra, zasadacia miestnosť II. poschodie
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk ostatné je neverejné.
Otváranie časti ponúk Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie. Na otváraní ponúk komisia zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov, ktorých ponuky boli doručené v lehote na predkladanie ponúk na adresu uvedenú na doručenie ponúk v týchto súťažných podkladoch a ich návrhy na plnenie kritérií, určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk, ktoré sa dajú vyjadriť číslicou. Ostatné údaje uvedené v ponuke sa nezverejňujú. Každá otvorená ponuka bude komisiou označená poradovým číslom v tom poradí, v akom bola predložená.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ najneskôr do piatich dní odo dňa otvárania ponúk, pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú všetkým záujemcom sprístupnené odo dňa zverejnenia Výzvy na predloženie ponuky vo Vestníku VO na profile VO.
Záujemca môže požiadať o poskytnutie súťažných podkladov v elektronickej forme na e-mailovej adrese: dagmar.trnakova@unsk..sk.
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady uvedená v bode IV.2.2. je totožná s lehotou na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak požiadajú o súťažné podklady v lehote kratšej ako 6 dní pred
lehotou na predkladanie ponúk, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk.


Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača požadovať pred podpisom zmluvy predloženie dokladu o poistení za škodu spôsobenú podnikateľom na poistnú sumu vo výške najmenej 1 milión EUR alebo jej ekvivalent v cudzej mene. Doklad musí byť predložený ako originál alebo úradne overená kópia. Úspešný uchádzač zároveň predloží originál dokladu o zaplatení poistného alebo úradne overenú kópiu dokladu o zaplatení poistného, alebo potvrdenie poisťovne o úhrade poistného (originál alebo úradne overená kópia).

Verejný obstarávateľ bude pred podpisom zmluvy požadovať od úspešného uchádzača preukázanie spôsobu výroby a dopravy asfaltovej zmesi. V prípade, že úspešný uchádzač je vlastníkom výrobne, výrobňa musí mať platné Vyhlásenie zhody pre zmesi, ktoré sú definované v PD. Uvedené zmesi musia byť v súlade s podmienkami určenými v KLAZ. Výrobňa musí mať zavedenú vnútropodnikovú kontrolu výroby podľa STN EN 13 108-21, uvedie vzdialenosť výrobne od miesta dodávky a spôsob, akým zabezpečí dodržanie technicko kvalitatívnych parametrov kladených na asfaltovú zmes podľa STN EN a projektovej dokumentácie, nakoľko doprava asfaltovej zmesi nesmie byť dlhšia ako 90 min.
V prípade, že úspešný uchádzač nie je vlastníkom výrobne, musí preukázať zmluvný vzťah s výrobňou, ktorá musí mať platné vyhlásenie zhody pre zmesi, ktoré sú definované v PD. Uvedené zmesi musia byť v súlade s podmienkami určenými v KLAZ. Výrobňa musí mať zavedenú vnútropodnikovú kontrolu výroby podľa STN EN 13 108-21. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať technológiu, ktorá zaručí, že asfaltové zmesi budú pri kladení dosahovať aspoň min. teploty stanovené STN, EN pre dané materiály.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
16.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité