Oznámenie 6484 - WYP

Obsah

6484 - WYP
Vestník č. 65/2016 - 05.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
IČO: 30232295
Národná 12 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Rektorát UMB, Národná 12, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Lucia Pevalová
Telefón: +421 484461115
Fax: +421 484461188
Email: lucia.pevalova@umb.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.umb.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia plynovej kotolne UMB, Komenského 20, Banská Bystrica - II. etapa - SO 04 - Rekonštrukcia vzduchotechniky pre aulu.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Miestom uskutočnenia predmetu zákazky je Právnická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, Komenského 20, 974 00 Banská Bystrica.
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia vzduchotechniky auly v areáli UMB na Právnickej fakulte, Komenského 20 v Banskej Bystrici. Priestory auly sa nachádzajú na prízemí pri vestibule objektu PrF UMB.

Navrhuje sa vzduchotechnika auly tak, aby sa zabezpečila požadovaná hygiena a kvalita prostredia a rešpektovali sa smernice pre navrhovanie VZT zariadení.
Rekonštrukcia vzduchotechniky auly spočíva v čiastočnej demontáži VZT potrubia a dodávke a montáži novej technológie v zmysle projektovej dokumentácie.

vzduchotechnika chladenie a kúrenie pre priestory auly, s dôrazom na zabezpečenie prívodu potrebného množstva čistého čerstvého vzduchu do priestoru, ako aj zabezpečenie požadovaných parametrov teploty a kvality
prevádzkový rozvod silnoprúdu a meranie a regulácia MaR
zdravotechnika - ZTI

Položkovitý výkaz výmer a projektová dokumentácia sa bude nachádza na CD súťažných podkladoch.
Uchádzač v predkladanej ponuke môže použiť menované výrobky alebo ekvivalentné.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214400-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45331000-6, 45232141-2, 45310000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Vzduchotechnika chladenie a kúrenie pre priestory auly, s dôrazom na zabezpečenie prívodu potrebného množstva čistého čerstvého vzduchu do priestoru, ako aj zabezpečenie požadovaných parametrov teploty a kvality
prevádzkový rozvod silnoprúdu a meranie a regulácia MaR
zdravotechnika - ZTI
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 188 343,5600 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 60
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní resp. ods. 3 alebo ods. 4 predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií.
1.2 podľa § 26 ods. 1 písm. a) a b) výpisom/ výpismi z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk , že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme
1.2.1 podnikateľ fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.2.2 podnikateľ právnická osoba predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača), alebo rovnocenný doklad.
1.3 podľa § 26 ods. 1 písm. c) - potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladaniu ponúk, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
1.4 podľa § 26 ods. 1 písm. d) - potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní, nie staršie ako tri mesiace, ku dňu predkladaniu ponúk, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.5 podľa § 26 ods. 1 písm. e) - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.6 podľa § 26 ods. 1 písm. f) - doklad o oprávnení poskytovať stavebné práce vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku:
aktuálny výpis zo živnostenského registra ( predkladá fyzická osoba príspevková organizácia podnikateľ),
aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri),
iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov
1.7 podľa §26 ods. 1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nedokladuje.
1.8 podľa § 26 ods. 1 písm. h) - Čestné prehlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a)spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b)právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
1.9 podľa § 26 ods. 1 písm. i) - Čestné prehlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia
1.10 podľa § 26 ods. 1 písm. j) - Čestné prehlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.11 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
1.12 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 úradu zo dňa 23.07.2013: uchádzač môže predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uvedené na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.13 V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
1.14 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.15 Pri vyhodnocovaní podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, do ktorej bolo od 29.4.2015 doplnené, že verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť uchádzač, ktorý je v reštrukturalizácii, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa výkladového stanoviska úradu č. 5/2015.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods.1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov /2011, 2012, 2013, 2014, 2015/ doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu a ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie: Predloženie dokladov má garantovať kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
§ 28 ods. 1 písm. g) Údaje o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Odôvodnenie: Predmetom zákazky sú stavebné práce, ktorých vykonávanie sa riadi zákonom č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a potreba preukázania odborných kapacít uchádzača vyplýva zo zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Uchádzač musí preukázať, že je držiteľom požadovaného osvedčenia, resp. má k dispozícii na plnenie realizáciu predmetnej zmluvy o dielo požadovanú odborne spôsobilú osobu.
Ak uchádzač nemá sídlo v SR a v krajine jeho sídla nevydávajú niektoré z požadovaných dokladov alebo nevydávajú ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla. Ak krajina sídla uchádzača neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje podmienky účasti a ktoré sú vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku, musia byť úradne preložené do slovenského jazyka a priložené v ponuke, okrem dokladov, ktoré uchádzač predkladá v českom jazyku; Všetky doklady musia byť predložené v originály alebo v overenej fotokópii. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne.
V súlade s § 28 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Uvedenú podmienku účasti záujemca alebo uchádzač preukáže písomnou zmluvou - predložený ako originál alebo úradne overenú fotokópiu a dokladom osoby ktorej kapacity majú byť použité podľa § 26 ods. 1 ako fotokópiu.
Všeobecné informácie, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
V zmysle § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Na tieto účely úrad zverejní vo vestníku informáciu o dátume zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods.6zákonao verejnom obstarávaní.
Dátum zriadenia evidencie referencií: 01.03.2014
Dátum zverejnenia vzoru referencie: 01.03.2014
orne spôsobilú osobu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : § 28 ods.1 písm. b) Zoznamom musí uchádzač preukázať, že za uvedené obdobie zrealizoval min. 3 stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky /t. j. obnovy, rekonštrukcie vzduchotechniky/ pričom aspoň jedna zákazka v uvedenom zozname musí byť min. 180 000,00 Eur bez DPH /alebo ekvivalent v inej mene/.
Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu realizovaných prác. Prevod v prípade inej meny kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. Prepočet vykoná uchádzač tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. Prevod z SKK konverzným kurzom 30,126 SKK/EUR.
§ 28 ods. 1 písm. g) Údaje uchádzač predloží originálmi alebo úradne overenými kópiami nasledovných dokladov: osvedčenie podľa zákona č. 138/1992 Zb. v platnom znení, vydané oprávnenou organizáciou /SKSI/ o odbornej spôsobilosti jedného stavbyvedúceho na uvedenú činnosť, resp. iný relevantný doklad platný v krajinách Európskej únie pozemné stavby alebo inžinierske stavby; Predložené doklady musia mať originálny podpis a pečiatku odborne spôsobilej osoby a ich prílohou musí byť podpísané vyhlásenie odborne spôsobilej osoby, že bude k dispozícii na plnenie realizáciu predmetnej zmluvy o dielo.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
659-2016-R-VO
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.04.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.04.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.04.2016 11:00
Miesto : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, rektorát - zasadačka č. 1
Národná 12
97401 Banská Bystrica
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom možno uskutočňovať písomne
prostredníctvom pošty alebo elektronicky alebo ich kombináciou. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami (napr. e-mailom), doručia sa tieto informácie na adresu kontaktnej osoby aj v listinnej podobe prostredníctvom poštovej zásielky alebo osobne, najneskôr do 3 (troch) dní odo dňa odoslania tejto informácie.
Pracovná doba verejného obstarávateľa: od 9°° do 14°° hod. v pracovných dňoch.

Uchádzačom sa odporúča vykonať obhliadku miesta uskutočnenia prác, aby získali všetky informácie, ktoré budú
potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia prác idú na ťarchu uchádzača. Obhliadka sa uskutoční dňa 14.04. 2016 o hod. 09:00 pred budovou Právnickej fakulty UMB, Komenského 20, Banská Bystrica. Kontaktná osoba: Ing. Pavel Gordan +421 908 909 056.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
04.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité