Oznámenie 10458 - MSS

Obsah

10458 - MSS
Vestník č. 127/2016 - 04.07.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská správa ciest
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Žarnovický
Telefón: +421 250255240
Email: peter.zarnovicky@ssc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.ssc.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Investičná výstavba, správa a údržba ciest I. triedy
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Investičná výstavba, správa ciest a údržba ciest I. triedy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
I/64 Topoľčany-Nitra-Komárno, štúdia realizovateľnosti
Referenčné číslo: VO-535/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
71241000-9
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
IA22-2 - Celková prehliadka
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Navrhnutie technicky, ekonomicky a environmentálne najvhodnejšieho riešenia trasy cesty I/64 v úseku Topoľčany Nitra- Komárno. Vyhodnotenie už navrhnutých trás, prípadne doplnenie variantov a ich zhodnotenie. podrobné vymedzenie a špecifikácia predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 573 740,0000 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71241000-9
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
IA22-2 - Celková prehliadka
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Kategória služieb 12 - Architektonické služby, inžinierske služby a komplexné inžinierske služby, mestské plánovanie a krajinná architektúra; súvisiace odborné a technické poradenské služby, technické testovanie a analýzy.
Celkové množstvo alebo rozsah:
štúdia realizovateľnosti v tlačenej forme v slovenskom jazyku 20 vyhotovení
štúdia realizovateľnosti v digitálnej forme (na CD nosiči) 4 vyhotovenia
3Dnimácia odporúčaného variantu v dig. forme v Sj, 5 vyhotovení
3D animácia odporúčaného variantu v dig. forme v Aj. 5 vyhotovení
vstupy/výstupy dopravného modelu 4 vyhotovenia
Excelové súbory CBA
informačný bulletin v digitálnej forme v Sj a Aj 4 vyhotovenia
informačný bulletin v Sj v tlačenej forme 50 vyhotovení
informačný bulletin v Aj v tlačenej forme 30 vyhotovení
výtlačky naviac
situácia stavby M 1:10 000-20 vyhotovení
prehľadná situácia M 1:50 000-20 vyhotovení
ortofotomapa M 1:10 000-20 vyhotovení
štúdia realizovateľnosti zhrnutie v anglickom jazyku 10 vyhotovení
štúdia realizovateľnosti zhrnutie v dig. forme v Aj a Sj 10 vyhotovení
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota: 573 740,-€
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 573 740,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: VO-535/2016
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu EÚ - Európsky fond regionálneho rozvoja, Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) a zo štátneho rozpočtu. Lehota splatnosti faktúr je do 60 dní. Podrobné vymedzenie platobných podmienok je uvedené v Návrhu zmluvy.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA PODĽA §32ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon).
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia §32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z .z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) a §38 ods.1 písm.d).
Ich splnenie preukáže uchádzač podľa §32 ods.2 zákona, resp. ods.4,5 zákona o VO.
Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti, uchádzač, ako aj Verejný obstarávateľ zohľadní ďalej §32 ods.,6,7.
Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa §32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2,4, a 5 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname hospodárskych subjektov, podľa §152 ods.1 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a riadi sa §187 ods.7
Podmienka účasti v zmysle §40 ods.6 písm. g)
Uchádzač nesmie v tomto verejnom obstarávaní uzavrieť s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Nesplnenie podmienky účasti § 40 ods.6 písm. g) zákona preukazuje verejný obstarávateľ.
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v zmysle §32 zákona o verejnom obstarávaní.
Podrobné informácie o podmienkach účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie podľa §33 zákona č.343/2015 z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon):
1. podľa §33 ods.1 písm. a) zákona:
Uchádzač finančné a ekonomické postavenie preukáže:
Vyjadrením banky/bánk, v ktorej/ých má uchádzač vedený/é účet/y, o schopnosti plniť svoje finančné záväzky, ktoré nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Pre upresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Zároveň záujemca/uchádzač pripojí čestné vyhlásenie, že v ďaľších bankách ako v banke (bankách), ktorá/é podľa tohto bodu vydala/li vyjadrenie, nemá otvorený resp. vedený účet alebo iné záväzky a že v ostatných bankách nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť si svoje finančné záväzky. Toto čestné vyhlásenie musí podpísať oprávnená osoba uchádzača.
2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Odôvodnenie primeranosti (§38 ods.5 zákona):
Podmienky účasti týkajúce sa finančného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením §33 zákona. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre poskytnutie požadovaných služieb, ktorý si plní finančné záväzky včas a riadne.
Podrobné informácie o podmienkach účasti sú uvedené v súťažných podkladoch
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa §34 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. (ďalej len zákon):
1. podľa §34 ods.1 písm.a) zákona: predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (Štúdia realizovateľnosti, DÚR, DSZ) pre stavby cestných komunikácií s riešenou dĺžkou úseku min. v dĺžke 40 km (dĺžka úseku min. 40 km platí len pre štúdiu realizovateľnosti), s hodnotou nad 180 000,-EUR bez DPH jednotlivo v kombinácií: 2xŠtúdia realizovateľnosti alebo 1x Štúdia realizovateľnosti a 1xDÚR alebo 1xŠtúdia realizovateľnosti a 1xDSZ. (podrobné údaje sú uvedené v súťažných podkladoch).
2 podľa§34 ods.1 písm. g) zákona:
predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb uchádzača zodpovedných za poskytnutie služby. (podrobné údaje sú uvedené v súťažných podkladoch).
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
Odôvodnenie primeranosti:
1 podľa §34 ods.1 písm. a)verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami k predmetu zákazky overuje že uchádzač bude schopný poskytovať službu v požadovanej kvalite a má praktické skúsenosti s podobnými zákazkami.
2. podľa§34ods.1 písm. g) verejný obstarávateľ požadovaním kľúčových expertov a ich skúseností skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky v kvalite a čase.
K prepočtu cudzej meny na euro sa použije kurz európskej centrálnej banky v aktuálnej dobe kedy došlo ku skutočnosti preukazujúcej podmienky účasti.
Verejný obstarávateľ vyžaduje nasledovných odborníkov:
hlavný inžinier projektu,zodpovedný projektant pre cestnú časť,zodpovedný projektant pre dopravnú časť, zodpovedný projektant pre mostnú časť, zodpovedný projektant pre geologickú časť,zodpovedný projektant pre životné prostredie, osoba zodpovedná za cenovú časť, rozpočet.
Podrobné informácie o podmienkach účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 087-153239
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 02.08.2016 08:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.08.2016 09:00
Miesto: Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava (zasadačka)
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk. ÁNO
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie ponúk časti "OSTATNÉ" 3.8.2016 je neverejné
Na otváraní časti ponúk "KRITÉRIÁ" sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky a neboli vylúčení.
Lehota na otváranie časti ponúk "Kritériá" bude známa až po uplynutí lehôt podľa §52 ods.3 až 6
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady na základe písomnej žiadosti v slovenskom(českom jazyku). žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť v písomnej podobe, v slovenskom jazyku, podpísaná oprávneným zástupcom záujemcu. V prípade zaslania žiadosti e-mailom, originál podpísanej žiadosti musí byť doručený na adresu verejného obstarávateľa: Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava, osobne alebo poštou. Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne v pracovných dňoch od 9.00 do 14.00 hod. na vyššie uvedenej adrese, alebo budú zaslané poštou.
Spôsob poskytnutia súťažných podkladov uvedie záujemca vo svojej žiadosti. v žiadosti súčasne uvedie kontaktnú osobu a kontaktnú elektronickú adresu.
Dorozumievacím a komunikačným jazykom je jazyk slovenský/český.
Osobné doručenie ponuky (vysvetlení, doplnení, alebo inej dokumentácie zo strany záujemcov/uchádzačov) do podateľne kontaktného miesta je možné v pracovných dňoch v SR v čase od 8,00 - 14,00 hod.
Na zabezpečenie neobmedzeného prístupu k dokumentácií potrebnej na spracovanie ponuky a dokladov k ponuke, ako aj na vysvetľovania/doplnenia verejný obstarávateľ zverejňuje všetky dokumenty, sprievodnú dokumentáciu a informácie v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/profily.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle §56 zákona; resp. neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ponuky budú neprijateľné; v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo Štrukturálnych fondov EÚ a zo štátneho rozpočtu.
a) Zhotoviteľ sa zaväzuje najneskôr ku dňu podpisu zmluvy doporučene doručiť do sídla objednávateľa osvedčenú fotokópiu poistnej zmluvy, ktorú zhotoviteľ uzatvoril pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkovou činnosťou pri plnení predmetu zmluvy (ďalej len poistná zmluva) na poistnú sumu 28 000,-€ EUR (slovom dvadsaťosem tisíc EUR), pričom okrem zhotoviteľa nesmie byť v poistnej zmluve uvedený ako poistený žiaden iný subjekt a táto poistná zmluva musí byť uzatvorená na celé obdobie trvania zmluvy. V prípade, ak je zhotoviteľom združenie založené podľa §829 a nasl. Občianskeho zákonníka musia byť v poistnej zmluve ako poistení uvedení všetci členovia združenia (alebo iná právna forma, ktorú tvorí skupina dodávateľov). V prípade, že uchádzač (resp. každý člen združenia) má uzatvorenú platnú poistnú zmluvu o zodpovednosti za škodu vzniknutú v súvislosti s činnosťami uvedenými vo výpise z obchodného registra a uvedenými v poistnej zmluve a predloží jej kópiu ku dňu podpisu zmluvy pre daný predmet obstarávania, nie je potrebné uzatvoriť poistnú zmluvu osobitne pre danú zákazku. Uzatvorená platná poistná zmluva o zodpovednosti za škodu musí byť v minimálnej výške 28 000,-EUR a musí byť predlžovaná počas celej doby trvania zákazky.
b)Úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy čestné vyhlásenie, že člen pracovnej skupiny v pozícií kľúčový expert č.1, kľúčový expert č.2, kľúčový expert č.3 bude v období od nadobudnutia účinnosti zmluvy až do podpisu posledného preberacieho protokolu k dielu v zmysle zmluvy k dispozícii počas celej doby a bude účastný na všetkých stretnutiach s objednávateľom (SSC).
c)Úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti Certifikát systému riadenia kvality, (alebo iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu) podľa normy ISO, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa posudzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom.
Viazanosť ponuky požaduje zabezpečiť verejný obstarávateľ zábezpekou vo výške 15 000,-EUR (slovom : pätnásťtisíc euro) spôsobom uvedeným v §46 zákona o verejnom obstarávaní.
§28 ods.2 - zákazka nie je rozdelená z dôvodu, že sa jedná o jeden celok.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.06.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité