HLAVIČKA FORMULÁRA
Chcete vyplniť druh postupu?
Áno
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
35829141
Mlynské nivy 59/A , 82484 Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
Mlynské nivy 59/A, Bratislava, 5. poschodie, blok B, kanc. B504
Kontaktná osoba:
Mgr. Andrea Frídová
Telefón:
+421 250692205
Email:
andrea.fridova@sepsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2644
Hlavná adresa(URL):
http://www.sepsas.sk
I.2)
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
Zákazka zahŕňa spoločné obstarávanie
Nie
Zákazku prideľuje ústredný obstarávací orgán
Nie
I.6)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Technická podpora centralizovaného prevádzkového informačného systému MES2
II.1.2)
Hlavný kód CPV
72250000-2
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie služieb technickej podpory pre zabezpečenie správnej funkčnosti hardvéru a softvéru Systému MES2. Technická podpora bude pozostávať z: a) aktualizácie programového vybavenia, b) hotline, c) helpdesk, d) odstraňovania Vád, e) profylaktiky, f) aktualizácie plánu obnovy a jeho testovania, g) aktualizácie manuálov, dokumentácie, prevádzkových postupov, h) synchronizácie stavu databáz produkčného a testovacieho prostredia, i) poskytovania služby vizualizácie dát pre mobilné zariadenia, j) rozšírených služieb technickej podpory podľa požiadaviek obstarávateľa.
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.1.7)
Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Jedna hodnota
Hodnota (ktorá sa zohľadňovala)
(Uveďte celkovú hodnotu obstarávania. Informácie o jednotlivých zákazkách uveďte v oddiele V. Zadanie zákazky): 728 020,0000
Mena:
EUR
bez DPH
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
50324100-3
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie služieb technickej podpory pre zabezpečenie správnej funkčnosti hardvéru a softvéru Systému MES2. Technická podpora bude pozostávať z: a) aktualizácie programového vybavenia, b) hotline, c) helpdesk, d) odstraňovania Vád, e) profylaktiky, f) aktualizácie plánu obnovy a jeho testovania, g) aktualizácie manuálov, dokumentácie, prevádzkových postupov, h) synchronizácie stavu databáz produkčného a testovacieho prostredia, i) poskytovania služby vizualizácie dát pre mobilné zariadenia, j) rozšírených služieb technickej podpory podľa požiadaviek obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Kritéria kvality
Nie
Náklady/Cena
Cena
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie
Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
OPIS
IV.1.1)
Druh postupu
Zadajte
Pridelenie zákazky bez predchádzajúceho uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie v prípadoch uvedených nižšie (vyplňte kompletne prílohu D2)
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Nie
IV.1.6)
Informácie o elektronickej aukcii
Použila sa elektronická aukcia
Nie
IV.1.8)
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní
Áno
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 037-060998
(Jedno z nasledujúcich: Pravidelné informatívne oznámenie – vybrané odvetvia, použité ako výzva na súťaž; Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – vybrané odvetvia; Kvalifikačný systém – vybrané odvetvia, použitý ako výzva na súťaž; Oznámenie o dobrovoľnej transparentnosti ex ante)
IV.2.9)
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
Obstarávateľ nezadá žiadne ďalšie zákazky na základe vyššie uvedeného pravidelného informatívneho oznámenia
Nie
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená
Áno
V.2)
ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1)
Dátum uzavretia zmluvy
01.07.2016
V.2.2)
Informácie o ponukách
Áno
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov
Nie
V.2.3)
Názov a adresa dodávateľa
Áno
IPESOFT spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31589898
Bytčická 2 , 01001 Žilina
Slovensko
Telefón:
+421 415070311
Dodávateľom je MSP
Áno
V.2.4)
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 728 020,0000
EUR
bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti:
Jedna hodnota
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 709 820,0000
Mena
EUR
bez DPH
V.2.5)
Informácie o subdodávkach
V rámci zmluvy jestvuje predpoklad subdodávok
Nie
V.2.6)
Cena vyplatená za výhodné nákupy
V.2.7)
Počet zadaných zákaziek
1
V.2.8)
Krajina pôvodu výrobku alebo služby
Pôvod v Spoločenstve
V.2.9)
Verejná zákazka bola zadaná uchádzačovi, ktorý predložil variantné riešenie
Nie
V.2.10)
Niektoré ponuky boli vylúčené z dôvodu neobvykle nízkej ceny
Nie
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Členovia komisie, ktorí vyhodnocovali ponuku: Ing. Juraj Hruška, Mgr. Andrea Frídová, Ing. Blažena Porubská, Ing. Ľubomír Ďurčanský, Ing. Marek Vandlíček, Ing. Rudolf Bielik, Ing. Karol Holienka.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Postup preskúmania
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.07.2016
PRÍLOHA D2 - VYBRANÉ ODVETVIA
Odôvodnenie zadania zákazky bez predchádzajúceho uverejnenia výzvy na súťaž v Úradnom vestníku Európskej únie
Odôvodnenie výberu rokovacieho konania bez predchádzajúceho uverejnenia výzvy na súťaž v súlade s článkom 50 smernice 2014/25/EÚ
1.
Odôvodnenie výberu rokovacieho konania bez predchádzajúceho uverejnenia výzvy na súťaž v súlade s článkom 50 smernice 2014/25/EÚ
Žiadne ponuky ani žiadne vhodné ponuky/žiadosti o účasť v reakcii na konanie v rámci predbežnej výzvy na súťaž
Nie
Príslušná zákazka je výlučne na výskumné, experimentálne, študijné alebo vývojové účely podľa podmienok ustanovených v smernici
Nie
Práce, tovary alebo služby môže poskytnúť len určitý hospodársky subjekt z týchto dôvodov
Áno
ochrana výlučných práv vrátane práv duševného vlastníctva
Krajná časová tieseň spôsobená mimoriadnou udalosťou, ktorú obstarávateľ nemohol predvídať, a v súlade s presne stanovenými podmienkami uvedenými v smernici
Nie
Ďalšie tovary zo strany pôvodného dodávateľa objednané podľa presne stanovených podmienok uvedených v smernici
Nie
Nové práce/služby predstavujúce opakovanie jestvujúcich prác/služieb obstarávaných v súlade s presne stanovenými podmienkami uvedenými v smernici
Nie
Zákazka na poskytnutie služieb, ktorá sa pridelí úspešnému uchádzačovi alebo jednému z nich na základe pravidiel súťaže návrhov
Nie
Nákup tovarov alebo služieb za mimoriadne výhodných podmienok
Nie
Výhodný nákup pri využití obzvlášť výhodnej možnosti dostupnej počas veľmi krátkeho času za cenu podstatne nižšiu, ako je trhová cena
Nie
3.
Vysvetlenie
Vysvetlite jasne a úplne, prečo je zadanie zákazky bez predbežného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie v súlade so zákonom, a uveďte príslušné fakty, a ak je to vhodné, závery právnych predpisov v súlade so smernicou:
Systém MES2 je implementovaný na SW technológii - aplikačný server reálneho času D2000 Entis. Systém MES2 je využívaný ako hlavná podpora procesov technického vyhodnotenia podporných služieb a zverejňovania vybraných údajov o prevádzke ES SR, ktoré vyplývajú z legislatívnych požiadaviek. Pre zabezpečenie nepretržitosti týchto procesov v prípadoch, ak dôjde ku kritickým vadám Systému MES2, je potrebná technická podpora dodávateľa systému počas 24 hodín každý deň. Dodávateľ systému MES2 IPESOFT spol. s r.o., Bytčická 2, 010 01 Žilina bol vybraný rokovacím konaním bez zverejnenia. Oznámenie o dobrovoľnej transparentnosti ex ante bolo zverejnené v ÚV EÚ dňa 29.09.2012 pod č. 2012/S 188-308980 a vo VVO č. 187/2012, dňa 27.09.2012, pod č. 11355-DET. Oznámenie o výsledku verejného obstarávania bolo zverejnené v ÚV EÚ dňa 14.11.2012 pod č. 2012/S 219-360348 a vo VVO č. 215/2012 dňa 09.11.2012 pod. č. 13465-VBT. Dodávateľ systému MES2, spoločnosť IPESOFT spol. s r.o., je výhradným držiteľom autorských práv k uvedenému produktu v zmysle § 16 zákona č. 185/2015 Z. z. - autorský zákon. Spoločnosť IPESOFT spol. s r.o. je taktiež vlastníkom ochranných známok D2000 súvisiacich s uvedeným produktom, v zmysle § 14 zákona č. 435/2001 Z. z. o patentoch, dodatkových ochranných osvedčeniach a o zmene a doplnení niektorých zákonov - patentový zákon. SEPS disponuje prehlásením o vlastníctve autorských práv spoločnosti IPESOFT spol. s r.o., Bytčická 2, 010 01 Žilina k uvedenej zákazke.