Oznámenie 10685 - MSP

Obsah

10685 - MSP
Vestník č. 133/2016 - 12.07.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
U. S. Steel Košice, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36199222
Vstupný areál U. S. Steel , 04454 Košice - mestská časť Šaca

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nákup - Investície, inžinierske a technické služby U. S. Steel Košice, s.r.o., Vstupný areál U. S. Steel, 044 54 Košice
Kontaktná osoba: Róbert Janík
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.usske.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://drive.google.com/open?id=0B6byw6kh8r_Ha2UwdS1sVGZSVFk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , Bratislava

Slovensko
Email: tender@p-m.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.usske.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , Bratislava

Slovensko
Email: tender@p-m.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.usske.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba, ktorá postupuje ako verejný obstarávateľ podľa § 8 ods. 1 zákona
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): spoločnosť s ručením obmedzeným - oceliarska spoločnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Odprášenie koksovej služby VKB 3
Referenčné číslo: PM/104/USSK
II.1.2) Hlavný kód CPV
45255400-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie diela a uvedenia do prevádzky technologických zariadení na odprášenie koksovej služby VKB3 za účelom zníženia emisií Tuhých znečisťujúcich látok (TZL). Požadovaným technickým riešením musí byť zabezpečená max. koncentrácia TZL 8 mg/Nm3 za filtrom. Zníženie prašnosti sa týka pracovného prostredia pracovísk koksovej služby VKB3 a aj vzdušniny vypúšťanej do atmosféry cez komíny odsávacích zariadení.
Koksovú službu prevádzky Koksovňa tvorí súbor objektov podieľajúcich sa na procese dopravy, triedenia a expedície koksu vyrobeného vo VKB3. Manipulácia a triedenie koksu pozostáva z jednotlivých na seba navzájom nadväzujúcich činností v samostatných objektoch triedenia, pospájaných systémom pásovej dopravy.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
Časť: 1
42955000-5
Časť: 2
39525200-0
Časť: 3
45317400-6
Časť: 4
45262400-5
Časť: 5
71320000-7
Časť: 6
45262210-6
Časť: 7
45111300-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
U. S. Steel Košice, s.r.o., Divízny závod Koksovňa, 044 54 Košice
II.2.4) Opis obstarávania:
Je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 863 943,5900 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 25
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. (ďalej len zákon"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom
uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní
splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

1.3 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

1.4 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.

1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky,
2.2 podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky,
2.3 podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona - prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a
ekonomického postavenia spoločne.
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1 Uchádzač predloží vyjadrenie z každej banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky - nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Vyjadrenie banky musí obsahovať informáciu o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky.
Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.

2.2 Uchádzač musí preukázať prístup k úveru alebo k iným finančným prostriedkom dostačujúcim pre zaistenie
finančných tokov po dobu trvania zmluvy/zákazky minimálne vo výške 15% z predpokladanej hodnoty zákazky.

2.3 Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/) .
Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 8 000 000,00 Eur.
Odôvodnenie podmienok účasti (2.1, 2.2, 2.3): Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom dodávok za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného
obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný
obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie: Zoznam dodávok tovaru má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv podobného charakteru.

3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
-bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom,
preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie: Zoznam stavebných prác má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj
preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.

3.3 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov majú
preukázať schopnosť uchádzača poskytovať jednotlivé čiastkové odborné služby (činnosti), ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky a zabezpečiť ich kvalitu na požadovanej profesionálnej úrovni.

3.4 podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť
predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti environmentálneho manažérstva, čoho preukázaním bude aj predloženie dokladu o zavedení opatrení environmentálneho manažérstva v oblasti predmetu zákazky.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej
spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2016 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne 1 zákazku, ktorou uchádzač preukáže dodávku filtračnej
technológie s nasledovnými minimálnymi parametrami:
- prietok vzdušniny min. 100 000 m3/hod., schopnosť pracovať v automatickom režime podľa diaľkovo navolenej fáze s minimálnymi energetickými stratami,
- vstupná koncentrácia prachu od 3g/m3,
- výstupná koncentrácia prachu do 10 mg/Nm3 (normálne stavové podmienky).

3.2 Zoznam a potvrdené kvalifikované referencie musia obsahovať minimálne 1 zákazku, ktorou uchádzač preukáže že uskutočnil stavbu - montáž a dodávku strojno-technologického zariadenia v oblasti hutníctva alebo energetiky v minimálnom finančnom objeme 2 400 000,00 Eur bez DPH.

3.3 Uchádzač preukáže personálne zabezpečenie prostredníctvom kľúčového odborníka - stavbyvedúceho:
Minimálne požiadavky na stavbyvedúceho:
- minimálne 5 rokov praxe v oblasti predmetu zákazky,
- odborné zameranie: technické, technologické a energetické vybavenie stavieb.
Za kľúčového odborníka uchádzač predloží: profesijný životopis, kópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, kópiu požadovaného Osvedčenia a zoznam uskutočnených stavieb.
Uchádzač za stavbyvedúceho predloží kópiu Osvedčenia o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle zákona SNR č.138/1 992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním technické, technologické a energetické vybavenie stavieb alebo ekvivalentného dokladu vydaného podľa právneho predpisu krajiny sídla odborníka.

3.4 Uchádzač predloží úradne osvedčenú kópiu certifikátu kvality, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa
potvrdzuje zavedenie opatrení environmentálneho manažérstva uchádzača v oblasti predmetu zákazky (ISO 14 001). Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.09.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.09.2016 12:00
Miesto: U. S. Steel Košice, s.r.o., Vstupný areál U. S. Steel , 044 54 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uvedená lehota sa vzťahuje na otváranie ponúk časť "Ostatné".
Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o
verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 26.08.2016, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie.

2. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.

3. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 100 000,00 Eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

4. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom vykonať obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky.
Podrobnosti o obhliadke sú uvedené v bode 13.1 časti 1.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.

5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom v prípade, že
nedôjde k uzatvoreniu Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi verejným obstarávateľom a MŽP SR ako Riadiacim orgánom, o čom bude úspešný uchádzač písomne informovaný.

6. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v Oznámení je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si
vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu o dielo, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná
hodnota zákazky.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Orgán zodpovedný za mediáciu
U. S. Steel Košice, s.r.o.
Vstupný areál U. S. Steel , 04454 Košice

Slovensko
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.07.2016

Redakčné opravy

12192 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 158/2016
V oznámení 10685-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa U. S. Steel Košice, s.r.o., Vstupný areál U. S. Steel, 044 54 Košice - mestská časť Šaca zverejnenom vo VVO č. 133/2016 zo dňa 12.07.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 06.09.2016 10:00 Má byť: 13.09.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 07.09.2016 12:00 Má byť: 14.09.2016 12:00
3687 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 61/2017
V oznámení 10685-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa U. S. Steel Košice, s.r.o., Vstupný areál U. S. Steel, 044 54 Košice - mestská časť Šaca zverejnenom vo VVO č. 133/2016 zo dňa 12.07.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2017 Má byť: 30.06.2017
9207 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 128/2017
V oznámení 10685-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa U. S. Steel Košice, s.r.o., Vstupný areál U. S. Steel, 044 54 Košice - mestská časť Šaca zverejnenom vo VVO č. 133/2016 zo dňa 12.07.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2017 00:00 Má byť: 30.09.2017 00:00
13542 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 192/2017
V oznámení 10685-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa U. S. Steel Košice, s.r.o., Vstupný areál U. S. Steel, 044 54 Košice - mestská časť Šaca zverejnenom vo VVO č. 133/2016 zo dňa 12.07.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2016 00:00 Má byť: 31.12.2017 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Odprášenie koksovej služby VKB 3
Obstarávateľ: U. S. Steel Košice, s.r.o.
Zákazka je momentálne upravovaná

Dôležité