Oznámenie 10970 - WYS

Obsah

10970 - WYS
Vestník č. 137/2016 - 18.07.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská správa ciest
IČO: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Andrea Meszárošová
Telefón: +421 250255487
Email: info@ssc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ssc.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://ssc.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samostatná rozpočtová organizácia zriadená MDVaRR
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nový cestný most cez Dunaj medzi mestami Komárno-Komárom, stavebno-technický dozor
Referenčné číslo: SSC IVSC BA/2016/2
II.1.2) Hlavný kód CPV
71520000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Požadované služby: poskytnutie technickej, ekonomickej, legislatívnej, administratívnej podpory objednávateľovi pri
monitorovaní stavebných prác, správe zmluvy o dielo a priebežná kontrola činností stavebných prác počas celej
realizácie stavby. Stavebno-technický dozor bude v rámci činnosti monitorovať súlad metód a postupov vykonávania
prác so zásadami bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci. Stavebno-technický dozor bude niesť zodpovednosť za
súlad a správnosť vykonania prác s projektovou dokumentáciou, za dodržanie všeobecných technických požiadaviek
realizácie stavebných prác, dávať podnety na odstraňovanie chýb v projektovej dokumentácii a realizovaných
stavebných prácach, prípadne navrhnúť nové riešenia.
1.2. Služby v rámci realizácie zmluvy na stavebno-technický dozor budú poskytované v dvoch etapách:
- pred začatím stavby,
- počas realizácie stavby.
Podrobnejšie v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 105 640,0000 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
stavba most medzi mestami Komárno-Komárom, prístupová komunikácia
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebno-technický dozor bude niesť zodpovednosť za výkon činnosti dozoru súvisiacej s vybudovaním stavby, t.j
prístupová komunikácia k novému mostu cez Dunaj medzi mestami Komárno-Komárom. Dĺžka riešeného úseku
(c.I/64A): 0,630 km (dĺžka osi) V rámci stavby sa rieši aj stavebná úprava existujúcej cesty I/63, okružná
križovatka, chodníky, lávka pre cyklistov, chodcov, verejné osvetlenie komunikácie, chodníkov pre cyklistov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 105 640,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 32
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Nástroj na spájanie Európy CEF
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky je spolufinancovaný z rozpočtu Európskej únie - z prostriedkov na spájanie Európy (CEF)
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle §32 ods. 1, predložením dokladov v zmysle §32 odsek 2 zákona o verejnom obstarávaní v znení zmien a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO).
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Uchádzač môže doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia preukázať aj podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, zapísaním v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Skupina dodávateľov v zmysle §37 ods. 3 preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V zmysle § 39 ods. (1) ZVO, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu. Náležitosti týkajúce sa jednotného európskeho dokumentu upravujú ustanovenia § 39 ZVO, vyhlášky Úradu pre verejné obstarávanie č. 155/2016 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o jednotnom európskom dokumente a jeho obsahu a Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) 2016/7 z 5. januára 2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: neaplikuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods.1 písm. a), g) zákona o VO nasledovnými dokladmi:
3.1 a) Podľa § 34 ods.1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb (stavebný dozor na výstavbe alebo rekonštrukcii ciest I. triedy, rýchlostných ciest alebo diaľnic) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávanie s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa bodu 3.1 písm. a)
VO požaduje predloženie dokladov z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické
skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo podobných služieb ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Cieľom týchto podmienok je to, aby uchádzač dokumentoval projekty obdobného zamerania, rozsahu a dopadu, a tým preukázal svoju schopnosť dodať takto komplexnú službu. Verejný obstarávateľ požaduje tieto referencie ako dôkaz spôsobilosti; ide o rovnaký alebo podobný rozsah činností ako bude poskytovateľ realizovať v rámci projektu, ktorý je predmetom zákazky.
3.2 b) Podľa § 34 ods.1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o
odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa bodu 3.2 písm. b) :
Požiadavky na riadiacich zamestnancov sú potrebné vzhľadom na štruktúru hlavných aktivít v rámci
predmetu zákazky. Preukázanie profesionálnych praktických skúseností požaduje verejný obstarávateľ pre účely
overenia, či daný zamestnanec má dostatočné skúsenosti a zručnosti pre zvládnutie plnenia predmetu zákazky a
príslušnej časti úloh a kompetencií pripadajúcich na danú pozíciu.
VO požaduje týchto odborníkov:
Kľúčový odborník č.1 Hlavný stavebný dozor
Kľúčový odborník č.2 Zástupca vedúceho tímu
Nekľúčový odborník č. 1 Inžinier pre zaistenie kvality
Nekľúčový odborník č. 2 Geodet
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) musia byť v ponuke
predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Z predložených dokladov musia byt zrejmé údaje o vzdelaní a odbornej praxi u osôb zodpovedných za poskytnutie služieb. Preukazuje sa predložením životopisu, zoznamom zmlúv a požadovanými certifikátmi, alebo ekvivalentnými dokladmi. Uchádzačom predložený životopis príslušného odborníka alebo ekvivalentný doklad, podpísaný príslušným odborníkom musí obsahovať minimálne: meno a priezvisko príslušného odborníka, dosiahnuté vzdelanie, opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia.
3.3 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca VO preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7
3.4Skupina dodávateľov v zmysle §37 ods. 3 preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: podľa § 34 ods 1. písm. a) Uchádzač musí preukázať poskytnutie služieb stavebno-technického dozoru týkajúcich sa minimálne dvoch stavieb v cestnom odvetví (výstavba alebo rekonštrukcia ciest I. triedy, rýchlostných ciest alebo diaľnic s celkovou šírkou min. 11,5 m) s minimálnou hodnotou každej poskytnutej služby 80 000,- €, pričom súčasne musí platiť, že výška hodnoty stavebných prác, na ktorých vykonával stavebný dozor a ktoré boli úspešne skolaudované, bola minimálne 2 000 000,- €. bez DPH za každú stavbu . V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj služby, ktorých poskytovanie presahuje stanovené obdobie, uchádzač uvedie zvlášť cenu iba za tú časť, ktorá bola poskytnutá v požadovanom období. Všetky predkladané dokumenty musí podpísať oprávnená osoba uchádzača.
§ 34 ods. 1. písm. g) týkajúce sa kvalifikácie, zručnosti a praxe sú nasledovné:
Kľúčový odborník č. 1 Vedúci tímu (hlavný stavebný dozor) :
najmenej pre dva projekty týkajúce sa diaľnic, rýchlostných ciest, alebo ciest I. triedy s hodnotou projektu min. 2 mil. € bez DPH (osobitne pre každý projekt), z toho :
-aspoň na jednom projekte zastával funkciu vedúceho tímu stavebného dozoru
-aspoň jeden projekt počas obdobia 2006 až 2015 vrátane
Kľúčový odborník 2: Zástupca vedúceho tímu
najmenej jeden projekt týkajúci sa výstavby na diaľnici, rýchlostnej ceste, alebo ceste I. triedy s hodnotou projektu min. 2 mil. € bez DPH, pričom :
-na danom projekte zastával funkciu vedúceho tímu stavebného dozoru alebo zástupcu vedúceho tímu stavebného dozoru
-daný projekt bol zabezpečovaný počas obdobia 2006 až 2015 vrátane
Nekľúčový odborník 1 Inžinier pre zaistenie kvality
Minimálne kritériá týkajúce sa kvalifikácie, zručnosti a praxe pre túto funkciu sú nasledovné: Musí mať minimálne 5 ročnú prax v cestnom odvetví ako odborník pre zaistenie kvality v rámci diaľnic, rýchlostných ciest alebo ciest I triedy co záujemca preukáže predložením profesijného životopisu požadovanými certifikátmi, alebo ekvivalentnými dokladmi. profesijný životopis musí obsahovať minimálne: meno a priezvisko príslušného odborníka, dosiahnuté vzdelanie príslušného odborníka, opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia.
Nekľúčový odborník č. 2 Geodet
Zodpovedný geodet uchádzača musí mať preukázateľnú kvalifikáciu na výkon činnosti v zmysle zákona č.216/1995 Z. z. o Komore geodetov a kartografov v znení neskorších predpisov. Uchádzač predloží úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov alebo adekvátny ekvivalent vydaný krajinou sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla.
Minimálne kritériá týkajúce sa kvalifikácie, zručnosti a praxe pre túto funkciu sú nasledovné:
Musí mať minimálne 5 ročnú prax ako geodet
Uchádzač zároveň predloží vyhlásenie osôb zodpovedných za realizáciu zákazky (vedúci stavby, zástupca vedúceho stavby, zodpovedný geodet, osoba zodpovedná za kvalitu prác, že budú k dispozícii počas celej doby realizácie zákazky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.08.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.08.2016 11:00
Miesto: Slovenská správa ciest, IVSC Bratislava, zasadačka 3 poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné.
na otváraní časti ponúk označených ako "Kritériá" sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na
predkladanie ponúk a jeho ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pre túto verejnú súťaž verejný obstarávateľ použije systém Elektronického verejného obstarávania (ďalej len EVO) len na:
- fázu poskytovania súťažných podkladov, doplňujúcich podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie
- fázu vysvetľovania, t. j. elektronického predkladania žiadostí o vysvetlenie požiadaviek, uvedených v oznámení o
vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, alebo inej
sprievodnej dokumentácie; resp. poskytnutia súvisiaceho vysvetlenia a žiadostí záujemcov/uchádzačov zo strany
verejného obstarávateľa.
Predmet zákazky je spolufinancovaný z rozpočtu Európskej únie - z prostriedkov nástroja na spájanie Európy (CEF)
Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy , ktorá bude výsledkom tohto VO, bude povinný:
a) uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona o VO
b) mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom; táto
povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona o VO
V prípade, že úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy v lehote do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 4 až 9 zákona, ak bol na uzavretie zmluvy písomne vyzvaný, nepredloží doklady a/alebo dokumenty uvedené v tomto bode, resp. nebude mať úspešný uchádzač alebo jeho subdodávatelia podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom, Verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa zákona.
V dôsledku legislatívnej úpravy zákona č. 91/2016 Z.z o trestnej zodpovednosti právnických osôb vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskoršieho predpisu povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti 1.predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo 2.doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov prostredníctvom formulára oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým výpisom Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.07.2016

Redakčné opravy

11802 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 149/2016
V oznámení 10970-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 137/2016 zo dňa 18.07.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 04.08.2016 10:00 Má byť: 15.08.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.08.2016 11:00 Má byť: 15.08.2016 11:00
11894 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 151/2016
V oznámení 10970-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 137/2016 zo dňa 18.07.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: podľa § 34 ods 1. písm. a) Uchádzač musí preukázať poskytnutie služieb stavebno-technického dozoru týkajúcich sa minimálne dvoch stavieb v cestnom odvetví (výstavba alebo rekonštrukcia ciest I. triedy, rýchlostných ciest alebo diaľnic s celkovou šírkou min. 11,5 m) s minimálnou hodnotou každej poskytnutej služby 80 000,- €, pričom súčasne musí platiť, že výška hodnoty stavebných prác, na ktorých vykonával stavebný dozor a ktoré boli úspešne skolaudované, bola minimálne 2 000 000,- €. bez DPH za každú stavbu. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj služby, ktorých poskytovanie presahuje stanovené obdobie, uchádzač uvedie zvlášť cenu iba za tú časť, ktorá bola poskytnutá v požadovanom období. Všetky predkladané dokumenty musí podpísať oprávnená osoba uchádzača. Má byť: podľa § 34 ods 1. písm. a) Uchádzač musí preukázať poskytnutie služieb stavebno-technického dozoru týkajúcich sa minimálne dvoch stavieb v cestnom odvetví (výstavba alebo rekonštrukcia ciest I. triedy, rýchlostných ciest alebo diaľnic s celkovou šírkou min. 11,5 m) s minimálnou hodnotou každej poskytnutej služby 80 000,- €, pričom súčasne musí platiť, že výška hodnoty stavebných prác, na ktorých vykonával stavebný dozor a ktoré sú dané do užívania resp. v prevádzke, bola minimálne 2 000 000,- €. bez DPH za každú stavbu. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj služby, ktorých poskytovanie presahuje stanovené obdobie, uchádzač uvedie zvlášť cenu iba za tú časť, ktorá bola poskytnutá v požadovanom období. Všetky predkladané dokumenty musí podpísať oprávnená osoba uchádzača. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: § 34 ods. 1. písm. g) týkajúce sa kvalifikácie, zručnosti a praxe sú nasledovné: Kľúčový odborník č. 1 Vedúci tímu (hlavný stavebný dozor): najmenej pre dva projekty týkajúce sa diaľnic, rýchlostných ciest, alebo ciest I. triedy s hodnotou projektu min. 2 mil. € bez DPH (osobitne pre každý projekt), z toho: - aspoň na jednom projekte zastával funkciu vedúceho tímu stavebného dozoru - aspoň jeden projekt počas obdobia 2006 až 2015 vrátane Kľúčový odborník 2: Zástupca vedúceho tímu najmenej jeden projekt týkajúci sa výstavby na diaľnici, rýchlostnej ceste, alebo ceste I. triedy s hodnotou projektu min. 2 mil. € bez DPH, pričom: - na danom projekte zastával funkciu vedúceho tímu stavebného dozoru alebo zástupcu vedúceho tímu stavebného dozoru - daný projekt bol zabezpečovaný počas obdobia 2006 až 2015 vrátane Má byť: § 34 ods. 1. písm. g) týkajúce sa kvalifikácie, zručnosti a praxe sú nasledovné: Kľúčový odborník č. 1 Vedúci tímu (hlavný stavebný dozor) : najmenej pre dva projekty týkajúce sa diaľnic, rýchlostných ciest, alebo ciest I. triedy s hodnotou projektu min. 2 mil. € bez DPH (osobitne pre každý projekt), z toho: - aspoň na jednom projekte zastával funkciu vedúceho tímu stavebného dozoru - aspoň jeden projekt počas obdobia 2006 až 2015 vrátane - kľúčový odborník č.1 preukáže odbornú kvalifikáciu osvedčením vydaným (SKSI) alebo ekvivalentným dokladom, ktorým získal oprávnenie na výkon činnosti stavebného dozoru. Kľúčový odborník 2: Zástupca vedúceho tímu najmenej jeden projekt týkajúci sa výstavby na diaľnici, rýchlostnej ceste, alebo ceste I. triedy s hodnotou projektu min 2 mil. € bez DPH, pričom: - na danom projekte zastával funkciu stavebného dozoru pre dopravné stavby - daný projekt bol zabezpečovaný počas obdobia 2006 až 2015 vrátane

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité