Oznámenie 11233 - WYP

Obsah

11233 - WYP
Vestník č. 139/2016 - 20.07.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
IČO: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Sádecký, tel.: +421 902 911 026, e-mail: miroslav.sadecky@trencin.sk - za opis predmetu zákazky , Ing. Jana Molnárová, tel.: +421 911 041 829, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk – za verejné obstarávanie
Telefón: +421 326504220
Fax: +421 326504265
Email: jana.molnarova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Plnenie úloh obce ako orgánu samosprávy vrátane preneseného výkonu štátnej správy
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
MŠ Stromová - Rekonštrukcia strechy
Referenčné číslo: UP-VO/2016/34871
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác MŠ Stromová - Rekonštrukcia strechy, v rámci ktorej sa uskutoční:
- Demontáž pôvodnej klampiarskej konštrukcie
- Odstránenie pôvodných strešných vrstiev na hornú hranu betónovej zálievky, bez zásahu do nosných vrstiev strechy
- Očistenie a vyspravenie povrchu.
- Napenetrovanie povrchu asfaltovou penetračnou emulziou aplikovanou celoplošne.
- Položenie parozábrany vo forme asfaltového pásu s Al vložkou, natavenie celoplošne min.4mm
- Lepenie tepelno izolačných dosiek z EPS 150S vo dvoch vrstvách, pracovne lepené k podkladu aj vzájomne
- Vyspádovanie strechy tepelno-izolačnými doskami z EPS 150S, pracovne lepené k podkladu, vyspádovanie s 1,5% spádom smerom von k strešným žľabom.
- Osadenie nového žľabu na hákoch (háky po 1500 mm), zvody a atikové plechy.
- Nahradenie bočného tatranského obkladu tepelnou izoláciou hrúbky 50mm a následné omietnutie tenko-vrstvou omietkou. Nahradenie stropného podhľadu FEAL, tepelnou izoláciou hrúbky 100mm omietnuté tenko-vrstvou omietkou.

Pri navrhovaných udržiavacích prácach - výmena strešnej krytiny a povrchu plochej strechy nebude zasiahnuté do nosného konštrukčného systému objektu (baums) a rovnako do nosnej konštrukcie strechy.

Stavebné práce budú uskutočnené v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa projektovej dokumentácie: MŠ Stromová - Rekonštrukcia strechy, spracoval: BYTOP, s.r.o. Opatovská 246/103, 911 01 Trenčín z 05/2016 (ďalej v texte označovaná aj len ako: projektová dokumentácia alebo projekt) pričom táto projektová dokumentácia tvorí prílohu k súťažným podkladom.

Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 132 000,0000 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie Trenčín, Slovenská republika, MŠ na Stromovej ulici 1127/6, Trenčín.
Podrobnosti sú uvedené v dokumentácii k tejto zákazke.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác MŠ Stromová - Rekonštrukcia strechy, v rámci ktorej sa uskutoční:
- Demontáž pôvodnej klampiarskej konštrukcie
- Odstránenie pôvodných strešných vrstiev na hornú hranu betónovej zálievky, bez zásahu do nosných vrstiev strechy
- Očistenie a vyspravenie povrchu.
- Napenetrovanie povrchu asfaltovou penetračnou emulziou aplikovanou celoplošne.
- Položenie parozábrany vo forme asfaltového pásu s Al vložkou, natavenie celoplošne min.4mm
- Lepenie tepelno izolačných dosiek z EPS 150S vo dvoch vrstvách, pracovne lepené k podkladu aj vzájomne
- Vyspádovanie strechy tepelno-izolačnými doskami z EPS 150S, pracovne lepené k podkladu, vyspádovanie s 1,5% spádom smerom von k strešným žľabom.
- Osadenie nového žľabu na hákoch (háky po 1500 mm), zvody a atikové plechy.
- Nahradenie bočného tatranského obkladu tepelnou izoláciou hrúbky 50mm a následné omietnutie tenko-vrstvou omietkou. Nahradenie stropného podhľadu FEAL, tepelnou izoláciou hrúbky 100mm omietnuté tenko-vrstvou omietkou.

Pri navrhovaných udržiavacích prácach - výmena strešnej krytiny a povrchu plochej strechy nebude zasiahnuté do nosného konštrukčného systému objektu (baums) a rovnako do nosnej konštrukcie strechy.

Stavebné práce budú uskutočnené v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa projektovej dokumentácie: MŠ Stromová - Rekonštrukcia strechy, spracoval: BYTOP, s.r.o. Opatovská 246/103, 911 01 Trenčín z 05/2016 (ďalej v texte označovaná aj len ako: projektová dokumentácia alebo projekt) pričom táto projektová dokumentácia tvorí prílohu k súťažným podkladom.

Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 132 000,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 45
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného
orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin
poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri
verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na
starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta
podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania
alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani
nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený
konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v
Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného
začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného
prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré
mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ
preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného
začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším
ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri
mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce
alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Odôvodnenie vyžadovania vyššie uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia:
Podľa § 114 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov platí, že na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia verejný obstarávateľ vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky; môže vyžadovať ďalšie doklady, ktorými sa preukazuje osobné postavenie podľa § 32.
Vzhľadom k tomu, že elektronické formuláre nových oznámení používaných vo ver. obst. uvedené do prevádzky 18. 4. 2016 obsahujú z techn. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj spracovaním príslušných formulárov limitáciu na počet znakov, na základe metodického usmernenia č. 8276-5000/2016 z 18.05.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité základné informácie. Celé znenie tejto podmienky účasti sa nachádza v súťažných podkladoch v časti A2.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie:

2.1 Vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený.

Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v tejto časti týchto podkladov.
Vyjadrenie banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise alebo v jeho úradne overenej fotokópii.

Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Vzhľadom na to, že úhrada za predmet zákazky bude fakturovaná až po zrealizovaní predmetu zákazky, t. z. s časovým odstupom, verejný obstarávateľ potrebuje mať istotu, že uchádzač je dostatočne ekonomicky silný, aby bol schopný realizovať zákazku a zrealizovať zákazku aj bez predchádzajúcich záloh a preddavkov. Táto podmienka účasti má slúžiť aj na to, aby verejný obstarávateľ získal aktuálny údaj o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch odôvodňujúcich obavu o riadne plnenie zmluvy (napr. o účte, ktorý je zablokovaný exekútorom a pod.). Finančné postavenie uchádzača je dôležité aj pre to, aby bol uchádzač schopný plniť svoje povinnosti vyplývajúce zo záruky.

2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.


POZNÁMKA K REGISTRU KONEČNÝCH UŽÍVATEĽOV VÝHOD:
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 33 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 34 ods. 3, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť:
3.1Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky
(za stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú pre účely tejto zákazky pozemné stavby a to konkrétne realizácia alebo rekonštrukcia strechy vrátane izolácie a hydroizolačnej strešnej krytiny alebo asfaltových pásov) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania ( tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením:
- o uspokojivom vykonaní stavebných prác a
- zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok.
Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé stavebné práce aj názov odberateľa (t. z. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu "referencie").
Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období.
Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich 5 rokov má slúžiť na to, aby zákazku realizoval taký uchádzač, ktorý už má skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pri tejto podmienke bola určená primerane k predpokladanej hodnote zákazky a k hodnotám referencii, ktoré bežne dosahuje väčšina dodávateľov na trhu. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač mal skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác v rozsahu, ktorý určil a ktorý považuje za primeraný a nediskriminačný, nakoľko práve skúsenosti s realizáciou zákaziek v tomto minimálnom objeme majú vytvoriť predpoklad, že zákazku bude realizovať dostatočne skúsený, odborne a technicky zdatný zmluvný partner. Práve skúsenosti uchádzača s realizáciou obdobných zákaziek vytvárajú predpoklad pre kvalitné a odborné plnenie zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom. Nakoľko zákazka bude financovaná z verejných zdrojov, je o to potrebnejšie, aby bola zákazka zrealizovaná riadne, skúseným partnerom bez vážnejších technických a odborných problémov a práve skúsenosti uchádzača by mali byť zárukou kvalitného plnenia.
3.2 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Vzhľadom k tomu, že elektronické formuláre nových oznámení používaných vo ver. obst. uvedené do prevádzky 18. 4. 2016 obsahujú z techn. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj spracovaním príslušných formulárov limitáciu na počet znakov, na základe metodického usmernenia č. 8276-5000/2016 z 18.05.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité základné informácie. Celé znenie tejto podmienky účasti sa nachádza v súťažných podkladoch v časti A2.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (t. z pozemné stavby a to konkrétne realizácia alebo rekonštrukcia strechy vrátane izolácie a hydroizolačnej strešnej krytiny alebo asfaltových pásov) v rozhodnom období v minimálnom objeme 125.000,- € bez DPH v súčte s tým, že žiadna jednotlivá "referencia" nesmie byť nižšia ako 25.000,- € bez DPH - t. z. minimálny objem uskutočnených stavebných prác na jednu referenciu je 25.000,- € bez DPH.
Pre odstránenie pochybností uvádzame, že minimálny objem (hodnota) stavebných prác na 1 referenciu je 25.000,- € bez DPH a súčet referencií musí byť min. 125.000,- € bez DPH. ( T. z. že je prípustné napr. predloženie jednej referencie" v hodnote min. 125.000,- € bez DPH, alebo piatich referencií v hodnote min. 25 000,- € bez DPH.)
T.z., že v prípade, ak budú v zmluvnej cene stavebných prác (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce ako požadované (t. z. stavebné práce iné ako rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky t.z pozemné stavby a to konkrétne realizácia alebo rekonštrukcia strechy vrátane izolácie a hydroizolačnej strešnej krytiny alebo asfaltových pásov), uchádzač je povinný uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode.(Aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne.)
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ nie je povinný použiť elektronickú aukciu v súlade s § 54 ods. 15 zákona o verejnom obstarávaní, ak by sa aukcie zúčastnil len jeden uchádzač.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.08.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.08.2016 10:30
Miesto: Otváranie obálok s ponukami (konkrétne Časti Ostatné) sa uskutoční dňa
15.08.2016 o 1030 h. na adrese:
Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2,911 64 Trenčín, Slovenská republika
Poschodie: prízemie
Miestnosť: Veľká zasadacia miestnosť č. 101, na Mestskom úrade v Trenčíne.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Pri otváraní tejto časti ponúk (konkrétne Časti Ostatné) nebude umožnená účasť uchádzačov.

Pri otváraní obálok označených ako Kritériá podľa ustanovenia § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní nebude umožnená účasť uchádzačov, nakoľko je otváranie ponúk podľa neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 3.000,- € (slovom: dvetisíc Eur).
2. Všetky doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené verejnému
obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené
inak).
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
4. Vzhľadom k prednastaveniu formuláru uvádzame na tomto mieste Doplňujúce predmety - CPV: 45214100-1, 45261910-6, 45261410-1
5. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH.
6. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
7. V bode II.2.7) (Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody) je uvedená lehota dodania v dňoch od uzavretia
zmluvy. Tento údaj je však potrebné objasniť na tomto mieste, keďže sa to nedá, vzhľadom k prednastaveniu tohto
formulára urobiť v bode II.2.7 nasledovne: Odovzdanie staveniska:Najneskôr do 2 dní po dni, v ktorom nadobudne
účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom.
Začatie prác: V deň odovzdania staveniska. Kompletné ukončenie prác: v lehote do 45 dní po dni odovzdania staveniska.
Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť v deň nasledujúci po dni, v ktorom bude táto zmluva
zverejnená v súlade s § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka.
8. E-aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení - na internetovej adrese:
https://trencin.proebiz.com
Kontakt na admin. e-aukcie: Ing. Jana Molnárová, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk, tel. č.: +421 911 041
829. Ďalšie podrobnosti o el. aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
9. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy. Platba bude realizovaná bezhotovostným stykom na základe vystavenej faktúry. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie zmluvy (vrátane napr. dopravy do miesta dodania, náklady na vybudovanie a prevádzkovanie staveniska, náklady na všetky dodávky materiálov a pod.)
Zhotoviteľ (t. z. úspešný uchádzač) bude predmet zákazky fakturovať až po riadnom zhotovení celého diela (t. z. až po ukončení celého plnenia tejto zákazky, po dodaní všetkých dodávok a potrebných dokladov a uskutočnení všetkých prác a po odstránení všetkých prípadných vád a nedorobkov). Faktúru vystaví a doručí uchádzač verejnému obstarávateľovi do 15 dní po riadnom a úplnom dodaní celého predmetu tejto zákazky (dielo sa bude považovať za riadne a úplne dodané až po ukončení celého plnenia tejto zákazky, po dodaní všetkých dodávok a potrebných dokladov a uskutočnení všetkých prác a po odstránení všetkých prípadných vád a nedorobkov).
Podkladom pre vystavenie faktúry bude súpis skutočne uskutočnených prác a príp. dodaných tovarov potvrdený oprávneným zástupcom objednávateľa (verejného obstarávateľa), prípadne stavebným dozorom objednávateľa (verejného obstarávateľa).
10. Podmienkou pre poskytnutie súťažných podkladov je predloženie žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi a to najneskôr v lehote uvedenej v bode IV.2.2. tejto výzvy (Lehota na predkladanie ponúk). Súťažné podklady je možné prevziať si aj osobne na kontaktnom
mieste uvedenom v tomto oznámení - na adrese: Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín, Slovenská
republika, najneskôr však do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.2.2. tejto výzvy u osoby zodpovednej za poskytovanie
podkladov - ktorou je Ing. Jana Molnárová.Úradné hodiny verejného obstarávateľa, počas ktorých je prítomná osoba zodpovedná za vysvetľovanie podkladov pre
potreby tejto súťaže: Pracovné dni: 08,00 14,00 hod.
Žiadosť o vydanie súťažných podkladov musí byť reálne doručená (stačí aj mail, fax) v určenej lehote na kontaktné
miesto (t. z.nestačí odovzdať na prepravu, na poštu a pod.).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.07.2016

Redakčné opravy

11512 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 143/2016
V oznámení 11233-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín zverejnenom vo VVO č. 139/2016 zo dňa 20.07.2016 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: 1.Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 3.000,- € (slovom: dvetisíc Eur). Má byť: 1.Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 3.000,- € (slovom: tritisíc Eur). I.1) NÁZOV A ADRESY Namiesto: Telefón: +421 326504220, Fax: +421 326504265 Má byť: Telefón: +421 326504265, Fax: +421 327431248

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité