Oznámenie 12710 - WYP

Obsah

12710 - WYP
Vestník č. 174/2016 - 07.09.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Terézia Nagyová
Telefón: +421 552341143
Fax: +421 556786959
Email: terezia.nagyova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036/zakazky
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zateplenie ubytovacích pavilónov,jedálne a priľahlých objektov ŠDaJ UPJŠ Košice
Referenčné číslo: R-349/VO-2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
45443000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zateplenie obvodového, strešného plášťa, výmena okien, udržiavacie práce predmetných objektov ubytovacích pavilónov, jedálne a priľahlých objektov a tiež aj obnova povrchovej úpravy nezatepľovaných plôch. Zákazka zahrňuje zateplenie obvodového plášťa /ďalej len OP/, strešného plášťa /ďalej len SP/, výmenu okien, udržiavacie práce predmetných objektov a tiež aj obnova povrchovej úpravy nezatepľovaných plôch, úpravu a sanácie stavebne technického stavu loggií a oceľových zárubní ubytovacích pavilónov. Navrhované stavebné úpravy na zateplení OP komplexu internátov vyvolávajú však kompletnú výmenu parapetov okien, vstupných a balkónových dverí, úpravu dažďových zvodov (strešných vpustí), resp. hromozvodov. Pôvodné výplne okenných otvorov zo stavebných sklenených tvárnic na 2.N.P. v rámci schodiskového priestoru budú v celom rozsahu odstránené a nahradené novými výplňami. Po zateplení OP v rámci sokla spodnej stavby je nutné zrealizovať štrkový obsyp po obvode s predpokladaným betónovým záhonovým obrubníkom.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 922 276,42 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na všetky časti
Vyplňte počet: 2
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Zateplenie, výmena okien, udržiavacie práce striech budov ubytovacích pavilónov, jedálne a priľahlých objektov, Medická 4, SO - 02.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45443000-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Študentské domovy a jedálne, Medická 4, 040 11 Košice, Slovensko
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné úpravy budú realizované na vonkajšom plášti po obvode všetkých stávajúcich objektov Medická č.4 na parcelách č.1855,1856/4, k. ú. Terasa, ktoré sú vo vlastníctve verejného obstarávateľa, bez významného zásahu do pôvodných konštrukcií.
Stavebné práce budú pozostávať zo:
-zateplenia obvodového plášťa v plnom rozsahu
-zateplenie strešného plášťa pavilón C
-výmeny výplní otvorov okien, zasklených stien a vstupných dvier a interiérových vysprávok súvisiacich s výmenou výplňových konštrukcií
-exteriérových úprav súvisiacich so zateplením (úprava vstupnej zasklenej steny, odkop okolo objektu za účelom zateplenia pod úrovňou terénu a spätná realizácia odkvapových chodníkov a pod.)
-sanácie loggií a výmenu oplechovania atík a ostatných klampiarskych výrobkov súvisiacich s riešením fasády (vonkajšie parapety a oplechovania)
-výmenu zámočníckych výrobkov súvisiacich s riešením zateplenia (vetracie mriežky, zábradlia exteriérových schodísk a pod.)
-úprava bleskozvodu
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 947 237,37 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 365
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje.Zábezpeka je stanovená vo výške: 20 000,00 EUR, zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. Bližšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Zateplenie, výmena okien, udržiavacie práce striech budov ubytovacích pavilónov a priľahlých objektov, Medická 6, SO - 01,
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45443000-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Študentské domovy a jedálne, Medická 6, 040 11 Košice, Slovensko
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné úpravy budú prebiehať na vonkajšom plášti po obvode všetkých stávajúcich objektov Medická č.6 na parcelách č.1854,1856/5,1856/6, k. ú. Terasa, ktoré sú vo vlastníctve investora, bez významného zásahu do pôvodných konštrukcií.
Stavebné práce budú pozostávať zo:
- zateplenia obvodového plášťa v plnom rozsahu
- zateplenie strešného plášťa pavilón A
- výmeny výplní otvorov okien, zasklených stien a vstupných dvier a interiérových vysprávok súvisiacich s výmenou výplňových konštrukcií
- exteriérových úprav súvisiacich so zateplením (úprava vstupnej zasklenej steny, odkop okolo objektu za účelom zateplenia pod úrovňou terénu a spätná realizácia okapových chodníkov a pod.)
- sanácie loggií a výmenu oplechovania atík a ostatných klampiarskych výrobkov súvisiacich s riešením fasády (vonkajšie parapety a oplechovania)
- výmenu zámočníckych výrobkov súvisiacich s riešením zateplenia (vetracie mriežky, zábradlia exteriérových schodísk a pod)
-úprava bleskozvodu
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 975 039,05 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 365
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje.Zábezpeka je stanovená vo výške: 20 000,00 EUR, zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. Bližšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov. Hospodársky subjekt, ktorý o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) ZVO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO, môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (ďalej len "JED") . Pre vyplnenie a opätovné použitie JED-u je možné využiť aj bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk, alebo
http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 33 ods. 1 písm. a): vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje budú použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač alebo záujemca je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ považuje za vhodný. Splnenie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO, môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť JED-om podľa § 39 ZVO . Pre vyplnenie a opätovné použitie JED-u je možné využiť aj bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk, alebo
http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods.1 písm. a) ZVO spoločne
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - Uchádzač predloží potvrdenie všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má uchádzač otvorené účty, ktoré bude obsahovať údaje:
a)o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky,
b)že jeho účet nie je predmetom exekúcie
- Uchádzač predloží čestné vyhlásenie uchádzača, v ktorom uvedie, že v iných bankách, ako v tých, od ktorých predkladá potvrdenie, nemá otvorené účty. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom, štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača v záväzkových vzťahoch.
Uchádzač predkladá originál dokladov nie starší ako tri mesiace alebo úradne osvedčenú kópiu dokladov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje finančnú schopnosť uchádzača a má byť zárukou preukázania solventnosti a finančnej stability uchádzača počas realizácie predmetu zákazky. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky silným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. g): ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač alebo záujemca je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. Splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť JED-om podľa § 39 ZVO . Pre vyplnenie a opätovné použitie JED-u je možné využiť aj bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk, alebo
http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods.1 písm. g) ZVO spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - Uchádzač predloží doklad o oprávnení na výkon činnosti vedenia stavieb podľa § 45 ods. 1 písm. b) zák. č. 50/1976 Zb. v platnom znení a podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu: odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe, fotokópia osvedčenia stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky na činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu. Uchádzač tento doklad predkladá ako fotokópiu osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a originálnym podpisom majiteľa dokladu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač osobu, ktorej doklad predkladá vo svojej ponuke, uviedol aj vo svojom návrhu zmluvy.
- Uchádzač predloží vyhlásenie, podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v ktorom uvedenie, či je alebo nie je táto osoba v trvalom pracovnom pomere uchádzača. V prípade, ak táto osoba nie je v trvalom pracovnom pomere uchádzača, postupuje uchádzač podľa § 34 ods. 3 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ si chce získať informáciu, či uchádzač disponuje odbornými kapacitami na kvalitné uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač musí preukázať, že osoba poverená riadením stavebných prác má zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu a je odborne spôsobilá zabezpečiť kvalitu uskutočnených stavebných prác počas trvania zmluvy v požadovanom rozsahu a čase. Požiadavka je primerané a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh uchádzačov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač predloží v ponuke:
- platnú licenciu na montáž KZS, vydanú akreditovaným Inšpekčným orgánom, ktorý použije pri zatepľovaní obvodového plášťa objektu - Zhotovovanie ETICS. Uchádzač predloží úradne osvedčenú fotokópiu platnej licencie.
- čestné vyhlásenie, v ktorom vyhlási,že najneskôr pred podpisom zmluvy bude mať uzatvorenú poistnú zmluvu poistného krytia minimálne vo výške 100 % zmluvnej ceny alebo ekvivalent v inej mene, na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na zdraví alebo majetku pri výkone práce u verejného obstarávateľa alebo tretích osôb (alebo obdobnú poistnú zmluvu, resp. potvrdenie príslušnej poisťovne, alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým potvrdí požadované skutočnosti).
- vyhlásenie uchádzača o % podiele zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom s uvedením - navrhovaného subdodávateľa, predmet subdodávky, % podiel zákazky, dôkazné prostriedky podľa § 32 ods. 2 ZVO. Bližšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2016 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.10.2016 10:00
Miesto: Otváranie "Ostatné" sa uskutoční na adrese: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, Slovensko, Veľká zasadačka, 1. poschodie. Otváranie "Kritérií" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom; najskôr päť pracovných dní odo dňa odoslania oznámenia o otváraní časti ponúk označených ako "Kritéria".
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie "Ostatné" vykoná komisia bez účastí uchádzačov. Otváranie "Kritérií je neverejné a zúčastnia sa ho len členovia komisie bez prítomnosti uchádzačov, z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ods. 3 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia sa uskutočňuje spôsobom podľa § 187 ods. 8 ZVO. Komunikácia sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa poštových zásielok, faxom, elektronicky alebo ich kombináciou. Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady na profile a ponúkaverejný obstarávateľ prístup k súťažným podkladom a ich častiam, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na tomto portáli eee.ezakazky.sk/upjs. Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/upjs, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
- ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo
- ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk,
Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú Žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty a túto odošle podpísanú oprávnenou osobou prostredníctvom e-mailu na e-mailový kontakt: terezia.nagyova@upjs.sk, do stanovenej lehoty uvedenej v bode IV.2.2) tejto výzvy. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať záujemca ihneď povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe. O sprístupnení budú záujemcovia ihneď upovedomení notifikačným e-mailom. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti bude verejný obstarávateľ uskutočňovať elektronicky.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Po jednoduchej registrácii v systéme www.ezakazky.sk/upjs záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Následne otázku (kliknutím na tlačidlo odoslať) odošle. Týmto úkonom sa otázka považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portál www.ezakazky.sk/upjs, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi na potráli www.ezakazky.sk/upjs. Portál zároveň všetkým záujemcom odošle e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená. V rovnakom čase bude otázka a odpoveď zverejnená na profile.Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční v deň a v čase podľa dohovoru s kontaktnou osobou uvedenou v súťažných podkladoch, na mieste stretnutia: budova ŠD UPJŠ, vestibul, Medická 6, 040 11 Košice, Slovensko.Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuku, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
Verejný obstarávateľ upovedomuje uchádzačov, že zákazka podlieha schvaľovaciemu procesu poskytovateľom NFP, z uvedeného dôvodu zmluva o dielo s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po ukončení procesu schvaľovania zákazky a po podpísaní a zverejnení zmluvy o NFP. V prípade, že poskytovateľ NFP finančné prostriedky nepridelí a zmluva o NFP nebude podpísaná a zverejnená, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu o dielo a postup zadávania zákazky zrušiť.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.09.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité