Oznámenie 13778 - IPS

Obsah

13778 - IPS
Vestník č. 192/2016 - 04.10.2016

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice
Kontaktná osoba: Ing. Martina Žeňuchová
Mobil: +421 907360053
Telefón: +421 552341100
Fax: +421 556786959
Email: martina.zenuchova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036/zakazky/159653/dokumenty
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Vykonávanie pravidelných odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov, základný servis, odstraňovanie porúch a vykonávanie opráv po vykonaných odborných prehliadkach vrátane dodania náhradných dielov pre zdvíhacie zariadenia UPJŠ v Košiciach
Referenčné číslo: R-4/VO-2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
50750000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vykonávanie pravidelných odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov v rozsahu a
termínoch v zmysle vyhlášky č. 508/2009 v znení neskorších predpisov STN a EN, vrátane následného odstránenia
zistených porúch, vykonávanie opráv a výmeny náhradných dielov.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Hodnota: 64 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.1) Názov
Vykonávanie pravidelných odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov základný servis odstraňovanie porúch a vykonávanie opráv
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, Rektorát, fakulty a pracoviská univerzity
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vykonávanie pravidelných odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov, základný servis, odstraňovanie porúch a vykonávanie opráv vrátane dodania náhradných dielov pre zdvíhacie zariadenia. Servisné činnosti sú plánované a vykonávané v súlade s ustanoveniami platných právnych predpisov a noriem, rešpektujúc prevádzkové podmienky a technológie jednotlivých zdvíhacích zariadení
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Názov: Zmluva o poskytovaní servisných služieb č. 1040/2016
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
30.09.2016
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
PROFI Výťahy s. r. o.
IČO: 47519045
Drieňová 34 , 82616 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Email: jaroslav.jenco@profivytahy.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky 64 000,00 Mena EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.10.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité