Oznámenie 914 - WYS

Obsah

914 - WYS
Vestník č. 15/2017 - 20.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Rožňava
IČO: 00328758
Šafárikova 29 , 04801 Rožňava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad Rožňava
Kontaktná osoba: Mária Kardošová
Telefón: +421 587773256
Fax: +421 58587324509
Email: verejneobstaravanie@roznava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.roznava.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6062
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Kopírovacie zariadenia - prenájom
Referenčné číslo: 05/2017/Ka
II.1.2) Hlavný kód CPV
79820000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je prenájom 5 ks nových kopírovacích zariadení so servisným zabezpečením, ktoré budú umiestnené a používané v administratívnej budove mestského úradu v Rožňave.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 42 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestský úrad Rožňava, Šafárikova 29, 048 01 Rožňava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je prenájom 5 ks nových kopírovacích zariadení so servisným zabezpečením, ktoré budú umiestnené a používané v administratívnej budove mestského úradu v Rožňave so sídlom Šafárikova 29, 048 01 Rožňava.
Servisným zabezpečením sa rozumie komplexná starostlivosť prenajímateľa o zariadenia a ich udržiavanie v prevádzkyschopnom stave a zahŕňa vykonávanie servisného zásahu (opravy), dodávku potrebných náhradných dielov pri oprave zariadení, dodávku tonerov, odvoz prázdnych obalov z použitých tonerov a dodávku spiniek na zošívanie podľa potrieb nájomcu.
Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 42 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s ustanovením § 32 ZVO :
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov,47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného
obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia:
a.písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b.písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c.písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d.písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e.písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f.písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
1.3 Uchádzač zapísaný do zoznamu Hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže postupovať podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Zapísanie v zozname podnikateľov oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní platným potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie ku dňu predloženia ponuky. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona sa vyhodnocuje spôsobom podľa § 128 ods. 4 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods.1 písm. a) ZVO:
1.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
Potvrdenia o uspokojivom uskutočnení poskytnutých služieb odporúčame spracovať formou referencie, (dôkaz o plnení).
2. Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 35 ZVO :
Certifikát systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky, ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality, vydaného nezávislou inštitúciou.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 ZVO :
Predmetná podmienka vyplýva z § 34 a 35 ZVO a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje zabezpečiť potrebné zručnosti uchádzača pre danú zákazku, preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní zákaziek podobného charakteru ako je predmet zákazky a zistenie technických možností uchádzača pre plnohodnotné poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. - Uchádzač musí potvrdeniami preukázať, že v uvedenom období roku, 2014, 2015, 2016 zrealizoval minimálne päť samostatných zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky prenájom kopírovacích zariadení v rovnakom alebo podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum: 06.02.2017
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.04.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.02.2017 13:00
Miesto: Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné v súlade s § 52 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní.
Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" bude uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, písomne oznámený čas otvárania ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk označených ako Kritériá sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady e-mailom na adresu uvedenú oddiely 1.tohoto oznámenia.
2.Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať názov a sídlo záujemcu, IČO, DIČ, kontaktnú osobu, číslo telefónu, e-mailovú adresu, pečiatku a podpis.
3. Súťažné podklady budú poskytované elektronickou komunikáciou v elektronickej forme.
4. Verejný obstarávateľ v e-maily určí spôsob potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca je povinný použiť stanovený spôsob a neodkladne (po doručení) potvrdiť prijatie písomnosti. Elektronickú (mailovú) komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje pri doručení žiadostí o súťažné podklady, pri ich poskytovaní a vysvetľovaní.
5. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné vopred dohodnúť si telefonicky termín a čas s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
6.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej, právnickej osoby alebo ich získali z profilu verejného obstarávateľa. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií (zverejnené na profile verejného obstarávateľa), ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité