Oznámenie 2478 - WYP

Obsah

2478 - WYP
Vestník č. 42/2017 - 28.02.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
IČO: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Benjamín Lisáček, tel.: +421 902 911 848, e-mail: benjamin.lisacek@trencin.sk (za opis predmetu zákazky), Ing. Jana Molnárová, tel.: +421 911 041 829, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk (za verejné obstarávanie)
Telefón: +421 326504265
Fax: +421 327431248
Email: jana.molnarova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Plnenie úloh obce ako orgánu samosprávy vrátane preneseného výkonu štátnej správy
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výstavba a rekonštrukcia miestnych komunikácií v Meste Trenčín
Referenčné číslo: UP-VO/2017/1975
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce realizujúce rekonštrukciu a/alebo výstavbu nových miestnych komunikácií na území mesta Trenčín. Stavebné práce budú pozostávať napríklad z odstránenia starých vrstiev frézovaním a búraním, vyrovnania povrchu, úpravy poklopov a vpustí, rozprestretia hmôt, aplikácie spojovacieho postreku, z položenia asfaltových vrstiev, odstránenia podložia, položenia základových vrstiev, osadzovania obrubníkov, kladenia dlažby, odvodnenia a ďalších prác v rozsahu podľa súťažných podkladov a výkazu výmer a budú presne špecifikované v čiastkových zmluvách/objednávkach.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 750 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233120-6
45233141-9
45233142-6
45233220-7
45233320-8
45233223-8
45233222-1
45233161-5
45233162-2
45233251-3
45232451-8
45233270-2
45233221-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastr. územia tvoriace územie mesta Trenčín, Slovenská rep. (k. ú. Trenčín, Opatová, Kubrica, Istebník, Kubrá, Orechové, Hanzlíková, Zlatovce, Záblatie, Trenčianske Biskupice).
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce realizujúce rekonštrukciu a/alebo výstavbu nových miestnych komunikácií na území mesta Trenčín. Stavebné práce budú pozostávať napríklad z odstránenia starých vrstiev frézovaním a búraním, vyrovnania povrchu, úpravy poklopov a vpustí, rozprestretia hmôt, aplikácie spojovacieho postreku, z položenia asfaltových vrstiev, odstránenia podložia, položenia základových vrstiev, osadzovania obrubníkov, kladenia dlažby, odvodnenia a ďalších prác v rozsahu podľa súťažných podkladov a výkazu výmer a budú presne špecifikované v čiastkových zmluvách/objednávkach.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 750 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 V súlade s § 114 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším
ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri
mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Odôvodnenie vyžadovania vyššie uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia:
Podľa § 114 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov platí, že na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia verejný obstarávateľ vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky; môže vyžadovať ďalšie doklady, ktorými sa preukazuje osobné postavenie podľa § 32.
Vzhľadom k tomu, že elektronické formuláre nových oznámení používaných vo ver. obst. uvedené do prevádzky 18. 4. 2016 obsahujú z techn. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj spracovaním príslušných formulárov limitáciu na počet znakov, na základe metodického usmernenia č. 8276-5000/2016 z 18.05.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité základné informácie. Celé znenie tejto podmienky účasti sa nachádza v súťažných podkladoch v časti A2.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.1 Vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený.

Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v tejto časti týchto podkladov.
Vyjadrenie banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise alebo v jeho úradne overenej fotokópii.

Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Vzhľadom na to, že úhrada za predmet zákazky bude fakturovaná až po zrealizovaní jednotlivých objednávok predmetu zákazky, t. z. s časovým odstupom, verejný obstarávateľ potrebuje mať istotu, že uchádzač je dostatočne ekonomicky silný, aby bol schopný realizovať zákazku a zrealizovať zákazku aj bez predchádzajúcich záloh a preddavkov. Táto podmienka účasti má slúžiť aj na to, aby verejný obstarávateľ získal aktuálny údaj o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch odôvodňujúcich obavu o riadne plnenie zmluvy (napr. o účte, ktorý je zablokovaný exekútorom a pod.). Finančné postavenie uchádzača je dôležité aj pre to, aby bol uchádzač schopný plniť svoje povinnosti vyplývajúce zo záruky.

2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1 Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t. z. stavebné práce na výstavbe alebo rekonštrukcii ciest, diaľnic, miestnych alebo účelových komunikácii, nábreží, chodníkov a nekrytých parkovísk) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania ( tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením:
- o uspokojivom vykonaní stavebných prác a
- zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok.
Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé stavebné práce aj názov odberateľa (t. z. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu "referencie").
Odôvodnenie vyžadovania tejto podm. účasti:
Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich 5 rokov má slúžiť na to, aby zákazku realizoval taký uchádzač, ktorý už má skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pri tejto podmienke bola určená primerane k predpokladanej hodnote zákazky a k hodnotám referencii, ktoré bežne dosahuje väčšina dodávateľov na trhu.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač mal skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác v rozsahu, ktorý určil a ktorý považuje za primeraný a nediskriminačný, nakoľko práve skúsenosti s realizáciou zákaziek v tomto minimálnom objeme majú vytvoriť predpoklad, že zákazku bude realizovať dostatočne skúsený, odborne a technicky zdatný zmluvný partner. Práve skúsenosti uchádzača s realizáciou obdobných zákaziek vytvárajú predpoklad pre kvalitné a odborné plnenie zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom. Nakoľko zákazka bude financovaná z verejných zdrojov, je o to potrebnejšie, aby bola zákazka zrealizovaná riadne, skúseným partnerom bez vážnejších technických a odborných problémov a práve skúsenosti uchádzača by mali byť zárukou kvalitného plnenia.
2 Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa § 34 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom sú stavebné práce a podľa § 36 zákona uvedením opatrení systému environmentálneho manažérstva:
- uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa platnej normy ISO 14001, resp. ekvivalentný doklad alebo dôkazy preukazujúce zavedenie požadovaného systému, ktorý podľa normy ISO 14001 popisuje požiadavky na systém riadenia a ktorý umožňuje znižovať environmentálne dopady spojené s činnosťou organizácie
- uchádzač predloží certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001, resp. ekvivalentný doklad alebo dôkazy preukazujúce zavedenie požadovaného systému, ktorý podľa normy OHSAS 18001 popisuje požiadavky na systém riadenia, ktorý zabezpečí minimalizáciu rizík v tejto oblasti.
Odôvodnenie vyžadovania tejto podm. účasti:
Určenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ vytvára predpoklady pre zabezpečenie plnenia predmetu zákazky uchádzačom, ktorý pri svojej činnosti aplikuje účinné riadenie environmentálnych aspektov činností, výrobkov a služieb a je schopný plniť predmet zákazky so splnením noriem bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
Vzhľadom k tomu, že elektron. form. nových oznámení používaných vo ver. obst. uvedené do prev. 18. 4. 2016 obsahujú z techn. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj sprac. príslušných formulárov limitáciu na počet znakov, na základe met. usm. č. 8276-5000/2016 z 18.05.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité zákl. informácie. Celé znenie tejto podm. účasti sa nachádza v súť. podkl. v časti A2.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (t. z. stavebné práce na výstavbe alebo rekonštrukcii ciest, diaľnic, miestnych alebo účelových komunikácii, nábreží, chodníkov a nekrytých parkovísk) v rozhodnom období v minimálnom objeme 4.000.000,- € bez DPH v súčte, s tým, že ak uchádzač predkladá viacero referencií:
- min. jedna "referencia" nesmie byť nižšia ako 500.000,- € bez DPH
- min. jedna "referencia" nesmie byť nižšia ako 300.000,- € bez DPH
- a žiadna ďalšia referencia nesmie byť nižšia ako 50.000,- € bez DPH.
Pre odstránenie pochybností uvádzame, že uchádzač môže na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti predložiť aj napr. len jednu referenciu v minimálnom objeme 4.000.000,- € bez DPH, alebo napr. jednu referenciu v minimálnom objeme 800.000 € bez DPH a ďalšie referencie v minimálnom objeme 50.000 € bez DPH, pričom súčet referencií v rozhodnom období musí byť v min. objeme 4.000.000.€ bez DPH.
V prípade, ak budú v zmluvnej cene stavebných prác (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce ako požadované (t. z. stavebné práce iné ako rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky stavebné práce na výstavbe alebo rekonštrukcii ciest, diaľnic, miestnych alebo účelových komunikácii, nábreží, chodníkov a nekrytých parkovísk), uchádzač je povinný uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode. (Aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne.)

V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zhotoviteľ je povinný zložiť na účet Objednávateľa sumu vo výške 5000 € alebo predložiť Objednávateľovi bankovú záruku v tejto výške.
Zhotoviteľ je povinný preukázať, že má k dispozícii k plneniu predmetu Rám. doh. odborne spôsobilé osoby v zmysle platných právnych predpisov - osobu stavbyvedúceho s odborným zameraním inžinierske stavby dopravné stavby a osobu autorizovaného geodeta a kartografa. K uvedenému predloží Zhotoviteľ doklady o vzdelaní týchto osôb (resp. doklad preukazujúci odbornú spôsobilosť) a zároveň predloží ČV podpísané týmito osobami, kde uvedú, že budú Zhotoviteľovi k dispozícii k plneniu predmetu Rám. doh.
V prípade, ak vyššie uvedené povinnosti nebudú splnené v lehote do 15 dní po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody, Rámcová dohoda vo vzťahu k tomu Zhotoviteľovi, kto tieto podmienky nesplnil, zanikne.
Bližšie podmienky zloženia a vrátenia vyššie uvedených finančných prostriedkov a vykonania zákazky sú uvedené v Rámcovej dohode, ktorá je súčasťou súť. podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 5
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ nie je povinný použiť elektronickú aukciu v súlade s § 54 ods. 15 zákona o verejnom obstarávaní, ak by sa aukcie zúčastnil len jeden uchádzač.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.03.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.03.2017 10:30
Miesto: Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2,911 64 Trenčín, Slovenská republika
Poschodie: 1.
Miestnosť: Veľká zasadacia miestnosť č. 101, na Mestskom úrade v Trenčíne.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Pri otváraní tejto časti ponúk (konkrétne Časti Ostatné) nebude umožnená účasť uchádzačov.
Pri otváraní obálok označených ako Kritériá podľa ustanovenia § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní nebude
umožnená účasť uchádzačov, nakoľko je otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške100.000,- € (slovom: jednostotisíc Eur).
2. Všetky doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené verejnému
obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak).
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
4.Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného
uchádzača za platiteľa DPH.
5. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
6. Zo zhotoviteľmi (uchádzačmi), ktorí sa v tejto zákazke umiestnia na 1. - 5. mieste (za predpokladu, že bude dostatočný počet ponúk), bude uzavretá rámcová dohoda podľa § 269 ods.2 zákona č. 513/1991 Zb. (Obchodný zákonník) v znení neskorších predpisov a podľa § 83 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Zákazky sa budú zadávať bez opätovného otvárania súťaže, ako i na základe opätovného otvorebnia súťaže a to podľa podmienok uvedených v rámcovej dohode.
7. E-aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení - na internetovej adrese:
https://trencin.proebiz.com Kontakt na admin. e-aukcie: Ing. Jana Molnárová, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk, tel. č.: +421 911 041829. Ďalšie podrobnosti o el. aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
8. Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy. Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavenej faktúry/faktúr. Bližšie je uvedené v rámcovej dohode, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie zmluvy (vrátane napr. nákladov na vybudovanie, prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska, nákladov na všetky dodávky materiálov, ako aj všetky ostatné náklady súvisiace so zhotovením predmetu zmluvy a pod.).
9. Podmienkou pre poskytnutie súťažných podkladov je predloženie/doručenie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov (najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk) na adresu Mesto Trenčín, Mierové nám.č.2, 911 64 Trenčín alebo mailom na adresu jana.molnarova@trencin.sk.
10. Verejný obstarávateľ nedisponuje informačným systémom na realizáciu verejného obstarávania, preto sa
komunikácia a výmena informácii v tomto verejnom obstarávaní nebude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO (čo však nevylučuje bežnú mailovú komunikáciu v rámci verejného obstarávania).
11. V súlade s § 33 ods. 3 a § 34 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z.z. verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač a iná
osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného postavenia a/alebo technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
12. v časti výzvy III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky uviedol verejný
obstarávateľ: Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky: Áno - a to
vzhľadom k povinnosti zhotoviteľa preukázať v lehote do 15 dní po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody,, že má k dispozícii k plneniu predmetu Rámcovej dohody odborne spôsobilé osoby v zmysle platných právnych predpisov - osobu stavbyvedúceho s odborným zameraním inžinierske stavby dopravné stavby a osobu autorizovaného geodeta a kartografa.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.02.2017

Redakčné opravy

3255 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 53/2017
V oznámení 02478-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín zverejnenom vo VVO č. 042/2017 zo dňa 28.02.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: 6. Zo zhotoviteľmi (uchádzačmi), ktorí sa v tejto zákazke umiestnia na 1. - 5. mieste (za predpokladu, že bude dostatočný počet ponúk), bude uzavretá rámcová dohoda podľa § 269 ods.2 zákona č. 513/1991 Zb. (Obchodný zákonník) v znení neskorších predpisov a podľa § 83 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zákazky sa budú zadávať bez opätovného otvárania súťaže, ako i na základe opätovného otvorebnia súťaže a to podľa podmienok uvedených v rámcovej dohode. Má byť: 6. So zhotoviteľmi (uchádzačmi), ktorí sa nachádzajú na 1. mieste v poradí ponúk, t. z. ktorých cena po konečnom vyhodnotení ponúk bude 1. - 5. v poradí od najnižšej po najvyššiu (za predpokladu, že bude dostatočný počet ponúk), bude uzavretá rámcová dohoda podľa § 269 ods.2 zákona č. 513/1991 Zb. (Obchodný zákonník) v znení neskorších predpisov a podľa § 83 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zákazky sa budú zadávať bez opätovného otvárania súťaže, ako i na základe opätovného otvorenia súťaže a to podľa podmienok uvedených v rámcovej dohode.
3533 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 59/2017
V oznámení 02478-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín zverejnenom vo VVO č. 042/2017 zo dňa 28.02.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.03.2017 10:00 Má byť: 05.04.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.03.2017 10:30 Má byť: 05.04.2017 10:30
4213 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 66/2017
V oznámení 02478-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín zverejnenom vo VVO č. 042/2017 zo dňa 28.02.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.04.2017 10:00 Má byť: 12.04.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.04.2017 10:30 Má byť: 12.04.2017 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité