Oznámenie 5814 - WYP

Obsah

5814 - WYP
Vestník č. 84/2017 - 28.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
IČO: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Ján Korienek, tel.: +421 904 631 953, e-mail: jan.korienek@trencin.sk (za opis predmetu zákazky), - Ing. Jana Molnárová, tel.: +421 911 041 829, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk (za verejné obstarávanie)
Telefón: +421 326504265
Fax: +421 327431248
Email: jana.molnarova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Plnenie úloh obce ako orgánu samosprávy vrátane preneseného výkonu štátnej správy
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
MČ Stred – Detské ihrisko Karpatská
Referenčné číslo: UP-VO/2017/3213
II.1.2) Hlavný kód CPV
45236210-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vybudovanie detského ihriska s rozlohou 3000 m2 v juhozápadnej časti mesta Trenčín, na sídlisku Noviny. Vybavenost herných a oddychovo-relaxacných častí má zabezpecit zaujímavé herné a pobytové aktivity pre deti a dospelých, t.j. ihrisko pre najmenších, ihrisko LOĎ pre vekovú kategóriu 5 12 rokov a ihrisko Vodný svet pre vekovú kategóriu 5-12 rokov. Súčasťou zákazky sú aj sadovnícke úpravy, vybudovanie prípojky elektro NN, studne a automatického zavlažovacie systému.
Stavebné práce budú uskutočnené v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa projektovej dokumentácie: Detské ihrisko Karpatská, ktorú spracovala: KVITNÚCE ZÁHRADY, s. r. o, Trenčín, zodpovedný projektant: Ing. Arch. Peter Kohout, z 03/2017 (ďalej v texte označovaná aj len ako: projektová dokumentácia alebo projekt) pričom táto projektová dokumentácia tvorí prílohu k súťažným podkladom.

Clenenie stavby na stavebné objekty stavebné objekty zahrnuté v zákazke:
SO 01 Príprava územia
SO 02 Terénne úpravy a spevnené plochy
SO 03 Herné prvky a mobiliár
SO 04 Zeleň
SO 04B Výsadba cibuľovín
SO 05 Oplotenie
SO 08 Prípojka elektro NN
SO 09 Studňa
SO 10 Automatický zavlažovací systém

Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený aj v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 170 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45112723-9
45233161-5
45262220-9
45232121-6
03441000-3
37535200-9
43325000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hlavné miesto uskutočňovania prác: katastrálne územie: Trenčianske Biskupice, parcela 1127/58, 1127/65; katastrálne územie: Trenčín, parcela 1694/1, Slovenská republika, Karpatská ulica, Trenčín
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vybudovanie detského ihriska s rozlohou 3000 m2 v juhozápadnej časti mesta Trenčín, na sídlisku Noviny. Vybavenost herných a oddychovo-relaxacných častí má zabezpecit zaujímavé herné a pobytové aktivity pre deti a dospelých, t.j. ihrisko pre najmenších, ihrisko LOĎ pre vekovú kategóriu 5 12 rokov a ihrisko Vodný svet pre vekovú kategóriu 5-12 rokov. Súčasťou zákazky sú aj sadovnícke úpravy, vybudovanie prípojky elektro NN, studne a automatického zavlažovacie systému.
Stavebné práce budú uskutočnené v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa projektovej dokumentácie: Detské ihrisko Karpatská, ktorú spracovala: KVITNÚCE ZÁHRADY, s. r. o, Trenčín, zodpovedný projektant: Ing. Arch. Peter Kohout, z 03/2017 (ďalej v texte označovaná aj len ako: projektová dokumentácia alebo projekt) pričom táto projektová dokumentácia tvorí prílohu k súťažným podkladom.

Clenenie stavby na stavebné objekty stavebné objekty zahrnuté v zákazke:
SO 01 Príprava územia
SO 02 Terénne úpravy a spevnené plochy
SO 03 Herné prvky a mobiliár
SO 04 Zeleň
SO 04B Výsadba cibuľovín
SO 05 Oplotenie
SO 08 Prípojka elektro NN
SO 09 Studňa
SO 10 Automatický zavlažovací systém

Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený aj v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 170 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 V súlade s § 114 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším
ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri
mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.


Odôvodnenie vyžadovania vyššie uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia:
Podľa § 114 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov platí, že na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia verejný obstarávateľ vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky; môže vyžadovať ďalšie doklady, ktorými sa preukazuje osobné postavenie podľa § 32.


Vzhľadom k tomu, že elektronické formuláre nových oznámení používaných vo ver. obst. uvedené do prevádzky 18. 4. 2016 obsahujú z techn. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj spracovaním príslušných formulárov limitáciu na počet znakov, na základe metodického usmernenia č. 8276-5000/2016 z 18.05.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité základné informácie. Celé znenie tejto podmienky účasti sa nachádza v súťažných podkladoch v časti A2.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.1 Vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený.

Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v tejto časti týchto podkladov.
Vyjadrenie banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise alebo v jeho úradne overenej fotokópii.

Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Vzhľadom na to, že úhrada za predmet zákazky bude fakturovaná až po zrealizovaní jednotlivých objednávok predmetu zákazky, t. z. s časovým odstupom, verejný obstarávateľ potrebuje mať istotu, že uchádzač je dostatočne ekonomicky silný, aby bol schopný realizovať zákazku a zrealizovať zákazku aj bez predchádzajúcich záloh a preddavkov. Táto podmienka účasti má slúžiť aj na to, aby verejný obstarávateľ získal aktuálny údaj o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch odôvodňujúcich obavu o riadne plnenie zmluvy (napr. o účte, ktorý je zablokovaný exekútorom a pod.). Finančné postavenie uchádzača je dôležité aj pre to, aby bol uchádzač schopný plniť svoje povinnosti vyplývajúce zo záruky.

2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.

Vzhľadom k tomu, že elektronické formuláre nových oznámení používaných vo ver. obst. uvedené do prevádzky 18. 4. 2016 obsahujú z techn. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj spracovaním príslušných formulárov limitáciu na počet znakov, na základe metodického usmernenia č. 8276-5000/2016 z 18.05.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité základné informácie. Celé znenie tejto podmienky účasti sa nachádza v súťažných podkladoch v časti A2.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t. z. stavebné práce na výstavbe/ realizácii alebo rekonštrukcii detských ihrísk, herných areálov, fit parkov a pod.) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania ( tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác.
Pričom pod nasledujúcimi pojmami sa rozumie:
detské ihrisko - je priestor v exteriéri, ktorý primárne obsahuje herné prvky pre deti (ako hojdačky, preliezačky a podobne)
herný areál - je priestor v exteriéry, ktorý obsahuje herné prvky ako hojdačky alebo preliezačky a plochy pre šport
fit park - je priestor s posilňovacímí zariadeniami pre deti i dospelých v exteriéri
Zoznam musí byť doplnený potvrdením:
- o uspokojivom vykonaní stavebných prác a
- zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok.
Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé stavebné práce aj názov odberateľa (t. z. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu "referencie").
Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období.
V prípade, ak budú v zmluvnej cene stavebných prác (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce ako požadované (t. z. stavebné práce iné ako rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky stavebné práce na výstavbe/ realizácii alebo rekonštrukcii detských ihrísk, herných areálov, fit parkov a pod.), uchádzač je povinný uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode. (Aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne.)

Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich 5 rokov má slúžiť na to, aby zákazku realizoval taký uchádzač, ktorý už má skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pri tejto podmienke bola určená primerane k predpokladanej hodnote zákazky a k hodnotám referencii, ktoré bežne dosahuje väčšina dodávateľov na trhu. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač mal skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác v rozsahu, ktorý určil a ktorý považuje za primeraný a nediskriminačný, nakoľko práve skúsenosti s realizáciou zákaziek v tomto minimálnom objeme majú vytvoriť predpoklad, že zákazku bude realizovať dostatočne skúsený, odborne a technicky zdatný zmluvný partner. Práve skúsenosti uchádzača s realizáciou obdobných zákaziek vytvárajú predpoklad pre kvalitné a odborné plnenie zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom. Nakoľko zákazka bude financovaná z verejných zdrojov, je o to potrebnejšie, aby bola zákazka zrealizovaná riadne, skúseným partnerom bez vážnejších technických a odborných problémov a práve skúsenosti uchádzača by mali byť zárukou kvalitného plnenia.

Vzhľadom k tomu, že elektronické formuláre nových oznámení používaných vo ver. obst. uvedené do prevádzky 18. 4. 2016 obsahujú z techn. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj spracovaním príslušných formulárov limitáciu na počet znakov, na základe metodického usmernenia č. 8276-5000/2016 z 18.05.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité základné informácie. Celé znenie tejto podmienky účasti sa nachádza v súťažných podkladoch v časti A2.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (t. z. stavebné práce na výstavbe/ realizácii alebo rekonštrukcii detských ihrísk, herných areálov, fit parkov a pod.) v rozhodnom období v minimálnom objeme 50.000,- € bez DPH na 1 referenciu.

Pre odstránenie pochybností uvádzame, že verejný obstarávateľ požaduje minimálne 1 referenciu v min. objeme 50.000,- € bez DPH.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ nie je povinný použiť elektronickú aukciu v súlade s § 54 ods. 15 zákona o verejnom obstarávaní, ak by sa aukcie zúčastnil len jeden uchádzač.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.05.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.10.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.05.2017 10:30
Miesto: Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2,911 64 Trenčín, Slovenská republika
Poschodie: 1.
Miestnosť: Veľká zasadacia miestnosť č. 101, na Mestskom úrade v Trenčíne.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Pri otváraní tejto časti ponúk (konkrétne Časti Ostatné) nebude
umožnená účasť uchádzačov.
Pri otváraní obálok označených ako Kritériá podľa ustanovenia § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní nebude
umožnená účasť uchádzačov, nakoľko je otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 4 500,- € (slovom: štyritisícpäťsto Eur).
2. Všetky doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené verejnému
obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené
inak).
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
4.Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného
uchádzača za platiteľa DPH.
5. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
6. E-aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení - na internetovej adrese:
https://trencin.proebiz.com Kontakt na admin. e-aukcie: Ing. Jana Molnárová, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk, tel.
č.: +421 911 041829. Ďalšie podrobnosti o el. aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
7. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy. Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Bližšie je uvedené v zmluve o dielo, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie zmluvy (vrátane napr. nákladov na vybudovanie,
prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska, nákladov na všetky dodávky materiálov, ako aj všetky ostatné náklady
súvisiace so zhotovením predmetu zmluvy a pod.).
8. Podmienkou pre poskytnutie súťažných podkladov je predloženie/doručenie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov (najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk) na adresu Mesto Trenčín, Mierové nám.č.2, 911 64 Trenčín alebo mailom na adresu jana.molnarova@trencin.sk.
9. Verejný obstarávateľ nedisponuje informačným systémom na realizáciu verejného obstarávania, preto sa
komunikácia a výmena informácii v tomto verejnom obstarávaní nebude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO (čo však nevylučuje bežnú mailovú komunikáciu v rámci verejného obstarávania).
10. V súlade s § 33 ods. 3 a § 34 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z.z. verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač a iná
osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného postavenia a/alebo technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
11. V bode II.2.7) (Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody) je uvedená lehota dodania v mesiacoch od uzavretia
zmluvy. Tento údaj je však potrebné objasniť na tomto mieste, keďže sa to nedá, vzhľadom k prednastaveniu tohto
formulára urobiť v bode II.2.7 nasledovne:
Odovzdanie staveniska: Najneskôr do 2 pracovných dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom
Kompletné ukončenie prác: - v lehote do 3 mesiacov po dni odovzdania staveniska
- v lehote od 5.10.2017-31.10.2017 pre SO04B Výsadba cibuľovín.
Objednávateľ požaduje dodať dielo v lehote do 3 mesiacov po dni odovzdania staveniska. Jednou zo súčastí diela je však aj výsadba cibuľovín, ktoré sa štandardne vysádzajú v septembri/októbri kalendárneho roka. V prípade, ak by termín odovzdania diela nastal skôr, ako je termín na výsadbu cibuľovín, tak Zhotoviteľ odovzdá Objednávateľovi dielo (okrem SO04B-Výsadba cibuľovín) a zrealizuje výsadbu cibuľovín v termíne uvedenom vyššie. Podrobnosti sú uvedené v návrhu zmluvy uvedenom v časti B.3 súťažných podkladov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité