II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Modernizácia ozvučenia a osvetlenia Kultúrneho domu Liptovský Hrádok
Referenčné číslo: 1
II.1.2)
Hlavný kód CPV
32321200-1
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka a montáž zvukovej techniky, svetelnej techniky vrátane doplnenia rozvádzačov a realizácia príslušných stavebných úprav pre elektroinštaláciu v objekte Kultúrneho domu na ul. J.D. Matejovie v meste Liptovský Hrádok. Súčasťou dodávky sú aj sterilizátory vzduchu (sanitárne zariadenia) s príslušenstvom. Za týmto účelom sa zákazka delí na dva logické celky (dve časti) a zároveň ide o zmiešanú zákazku na dodanie tovaru a realizáciu stavebných prác podľa § 30 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Hlavným predmetom zákazky je dodávka tovarov.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
203 702,95
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Logický celok č. 1 (Technika a práce)
Časť č.: 1/2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
32342000-2
31000000-6
45300000-0
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kultúrny dom Liptovský Hrádok (Jozefa Dekréta Matejovie 591/14, 033 01 Liptovský Hrádok)
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka a montáž zvukovej techniky, svetelnej techniky vrátane doplnenia rozvádzačov a realizácia príslušných stavebných úprav pre elektroinštaláciu v objekte Kultúrneho domu v meste Liptovský Hrádok. Ide o zmiešanú zákazku na dodanie tovaru a realizáciu stavebných prác podľa § 30 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Hlavným predmetom zákazky je dodávka tovarov.
Uchádzač ako súčasť predmetu zákazky dodá a v cenovej ponuke zahrnie aj dodanie na miesto, zaškolenie obsluhy v počte min. 3 osôb v rozsahu 4 hodín s odovzdaním sprievodnej dokumentácie, s návodom na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, ako aj servisnej dokumentácie a zabezpečenie montáže. Súčasťou dodávky a ceny musí byť aj záručný servis v dĺžke záručnej doby a víťazný uchádzač musí byť spôsobilý zabezpečiť aj pozáručný servis na predmet zákazky.
Opis predmetu zákazky je súčasťou návrhu na plnenie predmetu zákazky a tvorí Prílohu č. 1 týchto Súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od uchádzača technické listy / typologické označenie produktov navrhnutých ako plnenie v rámci ponuky uchádzača v predmetnom verejnom obstarávaní.
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
Uvedené platí aj pre prípady, ak by rozpočet obsahoval akúkoľvek odvolávku na konkrétneho výrobcu a táto by nebola len odvolaním sa na všeobecne známy konkrétny materiál, ktorý určuje úroveň minimálnej kvality pre zachovanie technologických vlastností stavby a tovarov. Ak by aj v zmysle § 42 ods. 3 ZVO nebol niektorý z parametrov odvolávajúcich sa na konkrétnu značku / výrobcu v rozpočte (návrhu na plnenie predmetu zákazky) opatrený slovom alebo ekvivalentný, považuje sa tento odkaz za taký, ako keby bol opatrený slovným spojením alebo ekvivalentný.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr (tým nie je dotknutá možnosť uviesť subdodávateľov už v rámci predloženia ponuky, ak sú známi) v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu obchodné meno, sídlo a identifikačné číslo, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
199 443,35
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: 302071BNR6
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Modernizácia a inovácia kultúrneho domu v meste Liptovský Hrádok za účelom adaptácie na dôsledky spôsobené pandémiou COVID-19 (302071BNR6) v rámci Integrovaného regionálneho operačného programu (IROP); kód výzvy: IROP-PO7-SC77-2021-75 - Podpora udržateľnosti a odolnosti kultúrnych inštitúcii.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Logický celok č. 2 (Sterilizátory)
Časť č.: 2/2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33191000-5
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kultúrny dom Liptovský Hrádok (Jozefa Dekréta Matejovie 591/14, 033 01 Liptovský Hrádok)
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka sterilizátorov vzduchu (sanitárne zariadenia) s príslušenstvom do objektu zrekonštruovaného a novo-vybaveného objektu Kultúrneho domu v meste Liptovský Hrádok. Ide o dodávku tovaru (v tejto časti zákazky sa nejedná o zmiešanú zákazku).
Opis predmetu zákazky je súčasťou návrhu na plnenie predmetu zákazky a tvorí Prílohu č. 1 týchto Súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od uchádzača technické listy / typologické označenie produktov navrhnutých ako plnenie v rámci ponuky uchádzača v predmetnom verejnom obstarávaní.
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
Uvedené platí aj pre prípady, ak by rozpočet obsahoval akúkoľvek odvolávku na konkrétneho výrobcu a táto by nebola len odvolaním sa na všeobecne známy konkrétny materiál, ktorý určuje úroveň minimálnej kvality pre zachovanie technologických vlastností stavby a tovarov. Ak by aj v zmysle § 42 ods. 3 ZVO nebol niektorý z parametrov odvolávajúcich sa na konkrétnu značku / výrobcu v rozpočte (návrhu na plnenie predmetu zákazky) opatrený slovom alebo ekvivalentný, považuje sa tento odkaz za taký, ako keby bol opatrený slovným spojením alebo ekvivalentný.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
4 259,60
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: 302071BNR6
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Modernizácia a inovácia kultúrneho domu v meste Liptovský Hrádok za účelom adaptácie na dôsledky spôsobené pandémiou COVID-19 (302071BNR6) v rámci Integrovaného regionálneho operačného programu (IROP); kód výzvy: IROP-PO7-SC77-2021-75 - Podpora udržateľnosti a odolnosti kultúrnych inštitúcii.