Oznámenie 36042 - MST

Obsah

36042 - MST
Vestník č. 261/2019 - 27.12.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00321796
Námestie obetí komunizmu 1, 01131 Žilina
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr.Zuzana Waczlavová
Telefón: +421 415665265
Email: waczlavova@eurodotacie.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/424467
Hlavná adresa(URL): http://www.zilina.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/424467
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
Euro Dotácie, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36438766
Na Šefranci 1280/8 , 01001 Žilina
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr.Zuzana Waczlavová
Telefón: +421 415665265
Email: waczlavova@eurodotacie.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/424467
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.zilina.sk
Adresa (URL): http://uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného odpadu - technické vybavenie
II.1.2) Hlavný kód CPV
34144000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie technického vybavenia pre zvyšovanie miery zhodnocovania biologicky rozložiteľného odpadu v meste Žilina.
Predmet zákazky je rozdelený do 10 samostatných častí:
Časť 1:Zberové vozidlo s rukou a nosičom kontajnerov (1ks)
Časť 2:Teleskopický nakladač(1ks)
Časť 3:Kompostovací hygienizačný kontajner(2 ks)
Časť 4:Biomiešací a rezací voz (1ks)
Časť 5:Prekopávač samochodný(1 ks)
Časť 6:Zberné nádoby na kuchynský odpad (100 ks)
Časť 7:Kontajner ABROLL zatvorený s posuvnou strechou a tesnou klapkou (4ks)
Časť 8: Drvič kuchynského odpadu (1ks)
Časť 9: Chladiaci box (1ks)
Časť 10: Preosievač (1ks)
Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu alebo viac častí predmetu zákazky.
Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú uvedené v súťažnych podkladoch
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 749 445,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 10
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Zberové vozidlo s rukou a nosičom kontajnerom
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144510-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Dolný Hričov, Zberňa odpadu, priemyselná zóna obce
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka 1 ks Zberového vozidlo s rukou a nosičom kontajnerov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch,
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
164 600,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310010AFX9
Časť: 2
II.2.1) Názov
Teleskopický nakladač
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144710-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Dolný Hričov, Zberňa odpadu, priemyselná zóna obce
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka 1 ks Teleskopického nakladača. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
197 300,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310010AFX9
Časť: 3
II.2.1) Názov
Kompostovací hygienizačný kontajner
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44619000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Dolný Hričov, Zberňa odpadu, priemyselná zóna obce
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka Kompostovací hygienizačný kontajner(2ks). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
603 866,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310010AFX9
Časť: 4
II.2.1) Názov
Biomiešací a rezací voz
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Dolný Hričov, Zberňa odpadu, priemyselná zóna obce
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka Biomiešacieho a rezacieho voza (1ks)). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
158 675,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310010AFX9
Časť: 5
II.2.1) Názov
Prekopávač samochodný
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Dolný Hričov, Zberňa odpadu, priemyselná zóna obce
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka Prekopávača samochodného (1ks)). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
353 158,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310010AFX9
Časť: 6
II.2.1) Názov
Zberné nádoby na kuchynský odpad
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Dolný Hričov, Zberňa odpadu, priemyselná zóna obce
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodávky je 100 ks Zberných nádoby na kuchynský odpad.Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
61 400,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310010AFX9
Časť: 7
II.2.1) Názov
Kontajner ABROLL zatvorený s posuvnou strechou a tesnou klapkou
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Dolný Hričov, Zberňa odpadu, priemyselná zóna obce
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodávky sú 4 ks Kontajnerov ABROLL zatvorený s posuvnou strechou a tesnou klapkou.Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
27 386,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310010AFX9
Časť: 8
II.2.1) Názov
Drvič kuchynského odpadu
Časť č.: 8
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43414000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Dolný Hričov, Zberňa odpadu, priemyselná zóna obce
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodávky je 1 ks Drviča kuchynského odpadu. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
23 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310010AFX9
Časť: 9
II.2.1) Názov
Chladiaci box
Časť č.: 9
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39711100-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Dolný Hričov, Zberňa odpadu, priemyselná zóna obce
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodávky je 1 ks chladiaceho boxu.Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
24 833,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310010AFX9
Časť: 10
II.2.1) Názov
Preosievač
Časť č.: 10
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Dolný Hričov, Zberňa odpadu, priemyselná zóna obce
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodávky je 1 ks Preosievača.Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
135 225,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310010AFX9
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok:
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti tykajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon
o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade
uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia
podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní
platí, že verejny obstarávateľ si ich splnenie overí z informačnych systémov verejnej správy.
V prípade, že z technickych príčin nebude môcť verejny obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávneny ich od
uchádzača písomne dožiadať.
Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní sa vzťahujú ku všetkym častiam predmetu zákazky.
UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo
vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač
vkladá v ponuke elektronicky do IS EVO vo forme a spôsobom uvedenym v súťažnych podkladoch
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.02.2020 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.02.2020 13:00
Miesto: Euro Dotácie, a.a. Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Zadávanie nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom
systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Verejny obstarávateľ
neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti tykajúce sa spôsobu dorozumievania sú
uvedené v súťažnych podkladoch.
2. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažnych podkladov a príručiek dostupnychna: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html
3. Komunikácia medzi verejnym obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe
prostredníctvom IS EVO, ktory zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažnych podkladoch uvedené inak.
4. Plynutie zákonnych lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom
doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač
prečítal.
5. Záujemca / uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejnym obstarávateľom na preukázanie splnenia
podmienok účasti jednotnym európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
6. Verejny obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania
uchádzača, ak na základe dôveryhodnych informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom
obstarávaní s inym hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
7. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Orgán zodpovedný za mediáciu
Euro Dotácie, a.s.
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina
Slovensko
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.12.2019

Redakčné opravy

5657 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 23/2020
V oznámení 36042-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 261/2019 zo dňa 27.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: _ Má byť: Zoznam a krátky opis podmienok: 3.1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet časti, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku. V prípade predloženia cenovej ponuky pre viac častí predmetu zákazky, verejný obstarávateľ požaduje predložiť požadované doklady pre každú časť predmetu zákazky, pre ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku, t.j.: pre Časť 1: Zberové vozidlo s rukou a nosičom kontajnerov (1ks) pre Časť 2: Teleskopický nakladač (1ks) pre Časť 3: Kompostovací a hygienizačný kontajner (2ks) pre Časť 4: Biomiešací a rezací voz (1ks) pre Časť 5: Prekopávač samochodný (1 ks) pre Časť 6: Zberné nádoby na kuchynský odpad (100 ks) pre Časť 7: Kontajner ABROLL zatvorený s posuvnou strechou a tesnou klapkou (4ks) pre Časť 8: Drvič kuchynského odpadu (1 ks) pre Časť 9: Chladiaci box (1 ks) pre Časť 10: Preosievač (1 ks)
10501 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 47/2020
V oznámení 36042-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 261/2019 zo dňa 27.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 26.02.2020 10:00 Má byť: 16.03.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.02.2020 13:00 Má byť: 17.03.2020 13:00
11412 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 59/2020
V oznámení 36042-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 261/2019 zo dňa 27.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis Namiesto: Časť 7:Kontajner ABROLL zatvorený s posuvnou strechou a tesnou klapkou (4ks) Má byť: Časť 7:Kontajner ABROLL zatvorený s posuvnou strechou (4ks) Časť: 7 II.2.1) Názov Namiesto: Časť 7:Kontajner ABROLL zatvorený s posuvnou strechou a tesnou klapkou (4ks) Má byť: Časť 7:Kontajner ABROLL zatvorený s posuvnou strechou (4ks) Časť: 7 II.2.4) Opis obstarávania: Namiesto: Predmetom dodávky sú 4 ks Kontajnerov ABROLL zatvorený s posuvnou strechou a tesnou klapkou.Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: Predmetom dodávky sú 4 ks Kontajnerov ABROLL zatvorený s posuvnou strechou .Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: pre Časť 7: Kontajner ABROLL zatvorený s posuvnou strechou a tesnou klapkou (4ks) Má byť: pre Časť 7: Kontajner ABROLL zatvorený s posuvnou strechou (4ks) IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 16.03.2020 10:00 Má byť: 30.03.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.03.2020 13:00 Má byť: 31.03.2020 13:00
12186 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 69/2020
V oznámení 36042-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 261/2019 zo dňa 27.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 30.03.2020 10:00 Má byť: 27.04.2020 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.03.2020 13:00 Má byť: 28.04.2020 13:00
16245 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 90/2020
V oznámení 36042-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 261/2019 zo dňa 27.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 27.04.2020 10:00 Má byť: 11.05.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.04.2020 13:00 Má byť: 12.05.2020 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité