Oznámenie 50618 - MSS

Obsah

50618 - MSS
Vestník č. 268/2022 - 20.12.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ivan Pudiš
Email: ivan.pudis@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/35860/summary
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/454990
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/35860/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prenájom multifunkčných kopírovacích tlačových zariadení so súvisiacimi službami
Referenčné číslo: MAGS OVO 65037/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
79800000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je komplexné zabezpečenie prenájmu multifunkčných kopírovacích farebných tlačových zariadení formátu A3 a prenájom multifunkčných kopírovacích farebných tlačových zariadení formátu A4, vrátane kompletného servisného pokrytia a dodávky spotrebného materiálu.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
100 500,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30121100-4
79820000-8
50313000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je komplexné zabezpečenie prenájmu multifunkčných kopírovacích farebných tlačových zariadení formátu A3 a prenájom multifunkčných kopírovacích farebných tlačových zariadení formátu A4, vrátane kompletného servisného pokrytia a dodávky spotrebného materiálu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
100 500,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"):

a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,

b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,

e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,

f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Uchádzač môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia Zápisom do
zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 ZVO.

Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk, prostredníctvom ktorého si vie overiť splnenie niektorých z vyššie uvedených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ v časti B. súťažných podkladov bod 1 uvádza v prehľadnej tabuľke, ktoré doklady si vie overiť sám, a ktoré predkladá uchádzač, ak sa rozhodne preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia prostredníctvom dokladov vydaných príslušnými inštitúciami.

V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom minimálne jedna služba musí spĺňať kumulatívne tieto požiadavky:
- služba bola poskytovaná nepretržite minimálne 12 mesiacov a
- predmetom služby bol prenájom minimálne 20 kusov reprografických zariadení (multifunkčných kopírovacích
farebných a/alebo čiernobielych tlačových zariadení) a poskytovanie servisných služieb prenajatých zariadení.

Zoznam služieb má obsahovať:
a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
b) názov a stručný opis predmetu zákazky,
c) lehotu poskytovania služby.

Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich
právny vzťah v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 ZVO.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 17.01.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.01.2023 10:05
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky, prostredníctvom IS Josephine.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.

Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality systému Josephine.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ nie je povinný odobrať/objednať celé predpokladané množstvo zariadení.

Osobitné zmluvné ustanovenia:
- po ukončení doby nájmu, najneskôr však do piatich pracovných dní od ukončenia prenájmu je prenajímateľ povinný
poskytnúť nájomcovi na odkúpenie celé dodané technické vybavenie vrátane práve používaných tonerov inštalovaných v tlačiarňach a SW licencií za 1 € s DPH.
- prenajímateľ je povinný poistiť dodaný predmet nájmu voči nebezpečenstvu vzniku škody na predmete nájmu vo
výške 100 % jeho hodnoty a udržiavať v platnosti toto poistenie počas celej doby trvania rámcovej dohody; uvedenú skutočnosť je prenajímateľ povinný preukázať nájomcovi pri podpise rámcovej dohody a kedykoľvek počas trvania tejto dohody na jeho požiadanie. Pokiaľ došlo k škodovej udalosti a nájomcom užívaný predmet nájmu nie je možné ďalej používať, prenajímateľ je povinný vymeniť tento predmet nájmu za iný s totožnými technickými parametrami.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.12.2022

Redakčné opravy

51061 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 272/2022
V oznámení 50618-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 268/2022 zo dňa 20.12.2022 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom minimálne jedna služba musí spĺňať kumulatívne tieto požiadavky: - služba bola poskytovaná nepretržite minimálne 12 mesiacov a - predmetom služby bol prenájom minimálne 20 kusov reprografických zariadení (multifunkčných kopírovacích farebných a/alebo čiernobielych tlačových zariadení) a poskytovanie servisných služieb prenajatých zariadení. Zoznam služieb má obsahovať: a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, b) názov a stručný opis predmetu zákazky, c) lehotu poskytovania služby. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 ZVO. Má byť: nevyžaduje sa III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: - Má byť: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom minimálne jedna služba musí spĺňať kumulatívne tieto požiadavky: - služba bola poskytovaná nepretržite minimálne 12 mesiacov a - predmetom služby bol prenájom minimálne 20 kusov reprografických zariadení (multifunkčných kopírovacích farebných a/alebo čiernobielych tlačových zariadení) a poskytovanie servisných služieb prenajatých zariadení. Zoznam služieb má obsahovať: a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, b) názov a stručný opis predmetu zákazky, c) lehotu poskytovania služby. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 ZVO. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ pri vypĺňaní formulára omylom uviedol podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti v nesprávnom oddiele. Týmto korigendom ich uvádza do správneho oddielu. Týmto korigendom nedochádza k zmene pôvodne stanovených podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité