Oznámenie 19281 - IOX

Obsah

19281 - IOX
Vestník č. 163/2014 - 21.08.2014

OZNÁMENIE O OPRAVE POSTUPU ZADÁVANIA PODLIMITNEJ ZÁKAZKY
Formulár: Formulár č. 8 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Mesto Kremnica
IČO: 00320781
Štefánikovo námestie 1/1, 96701 Kremnica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): CVO, s.r.o., Medený Hámor 7, P.O.BOX 58, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Mgr. Roman Mikušinec
Mobil: +421 908934680
Telefón: +421 908934680
Fax: +421 456742505
Email: roman.mikusinec@cvo.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kremnica.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Vysokozdvižná plošina
II.1.2. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača dodať novú vysokozdvižnú plošinu formou leasingu v trvaní leasingovej zmluvy 48 mesiacov
II.1.3. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42410000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34144000-8
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu pridelené verejným obstarávateľom
CVO-032-2014
IV.2.2. Evidenčné číslo oznámenia
Evidenčné číslo oznámenia (číslo dokumentu): 12016
Číslo oznámenia vo VVO: 18545-WYT, číslo VVO 159/2014 z 15.08.2014
IV.2.4. Dátum odoslania pôvodného oznámenia
13.08.2014
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Oznámenie zahŕňa
Oprava
VI.3. Informácie vyžadujúce úpravu
VI.3.1.
Zmena pôvodných informácií predložených verejným obstarávateľom
VI.3.2 Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený:
III.1.2.
Namiesto:
§ 27 odst. 1 písm. d.) - prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v sume priemerne minimálne 180 000,00 Eur / hospodársky rok. Uchádzač preukáže prehľad o celkovom obrate predložením Výkazu ziskov a strát (účtovná jednotka účtujúca v systéme podvojného účtovníctva) alebo Výkazom o príjmoch a výdavkoch (účtovná jednotka účtujúca v systéme jednoduchého účtovníctva) za posudzované obdobie, t.j. za roky 2011, 2012, 2013. Výkazy ziskov a strát alebo Výkazy o príjmoch a výdavkoch musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie potvrdené príslušným správcom dane (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania). Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane. Požadované doklady za rok 2013 bude verejný obstarávateľ akceptovať aj bez potvrdenia miestne príslušného správcu dane, pokiaľ nebude možné takéto potvrdenie od správcu dane získať. Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) majú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), verejný obstarávateľ si požadované dokumenty môže preveriť, stiahnuť alebo vytlačiť sám, t.j. nie je potrebné, aby boli potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Ďalej platí informácia ÚVO k uvedenej problematike, zverejnená v sekcii Metodika, časť Všeobecné metodické usmernenia, kde je zverejnené metodické usmernenie k finančnému a ekonomickému postaveniu vo väzbe na zriadenie registra účtovných závierok. Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (nie sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), v ponuke predkladajú originály alebo úradne overené kópie požadovaných dokladov.
Viď:
§ 27 odst. 1 písm. d.) - prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v sume minimálne 180 000,00 Eur za posudzované obdobie. Uchádzač preukáže prehľad o celkovom obrate predložením Výkazu ziskov a strát (účtovná jednotka účtujúca v systéme podvojného účtovníctva) alebo Výkazom o príjmoch a výdavkoch (účtovná jednotka účtujúca v systéme jednoduchého účtovníctva), resp. ekvivalentným dokumentom za posudzované obdobie. Výkazy ziskov a strát alebo Výkazy o príjmoch a výdavkoch musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie potvrdené príslušným správcom dane (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania). Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane. Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) majú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), verejný obstarávateľ si požadované dokumenty môže preveriť, stiahnuť alebo vytlačiť sám, t.j. nie je potrebné, aby ich uchádzač predložil a ak ich predloží nevyžaduje sa aby boli potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Ďalej platí informácia ÚVO k uvedenej problematike, zverejnená v sekcii Metodika, časť Všeobecné metodické usmernenia, kde je zverejnené metodické usmernenie k finančnému a ekonomickému postaveniu vo väzbe na zriadenie registra účtovných závierok. Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (nie sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), v ponuke predkladajú originály alebo úradne overené kópie požadovaných dokladov.
VI.5. Dátum odoslania tohto oznámenia
19.08.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité