Oznámenie 1202 - IOX

Obsah

1202 - IOX
Vestník č. 11/2015 - 15.01.2015

OZNÁMENIE O OPRAVE POSTUPU ZADÁVANIA PODLIMITNEJ ZÁKAZKY
Formulár: Formulár č. 8 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
IČO: 00164381
Stromová 1, 81330 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): vyššie uvedená adresa
Kontaktná osoba: PhDr. Juraj Janík
Mobil: +421 917648168
Telefón: +421 259374365
Fax: +421 259374127
Email: juraj.janik@minedu.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Systémový a finančný audit národných agentúr ERASMUS na roky 2014 - 2020
II.1.2. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Program Európskej únie Erasmus+ je schválený na roky 2014 až 2020 a pokrýva všetky sektory vzdelávania od školského vzdelávania cez odborné vzdelávanie a prípravu, vysokoškolské vzdelávanie a vzdelávanie dospelých až po sektor mládeže a niektoré aspekty masového športu. Cieľom programu Erasmus+ je zlepšiť zručnosti a zamestnateľnosť mladých ľudí a modernizovať vzdelávanie, odbornú prípravu a prácu s mládežou. Program je strategicky zameraný na podporu vzdelávania v školách od predškolských zariadení až po stredné školy, vysoké školy, vzdelávanie dospelých, podporu mobility mladých ľudí, významné európske športové podujatia a ďalšie sprievodné a podporné aktivity. Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR zabezpečuje prostredníctvom dvoch národných agentúr realizáciu aktivít predmetného programu.Predmet tohto obstarávania vyplýva z povinnosti verejného obstarávateľa zabezpečiť, aby počas celého trvania programu (7 rokov), bol pravidelne vykonávaný systémový a finančný audit a to v súlade s požiadavkami Európskej komisie. Výstupom z týchto auditov budú spracované informácie v rozsahu, ktorý určuje Európska komisia a ktorý tvorí prílohu č. 2 návrhu zmluvy o poskytovaní audítorských služieb (ďalej len zmluva). Úspešný uchádzač bude povinný zabezpečiť v príslušných termínoch každoročné vykonanie auditu v agentúrach, pričom výsledky z týchto auditov je audítor povinný spracovať podľa požiadaviek prílohy č. 2 zmluvy. Nevyhnutnou podmienkou je, že tento výsledok bude vyhotovovaný pre potreby Európskej komisie v príslušnej odbornej terminológii v anglickom jazyku, alternatívne v nemeckom jazyku alebo francúzskom jazyku. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača vykonať a dodať pre verejného obstarávateľa nasledujúce práce v súlade so zákonom č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu v znení neskorších predpisov a zákonom č. 431/2002 Z. z. o čtovníctve
zákona č. 502/2001 Z. z. o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Audit bude vykonaný v súlade s Medzinárodnými audítorskými štandardami (ISA) publikovanými Medzinárodnou federáciou účtovníkov (IFAC), so špeciálnou referenciou na ISA 800 (Audítorská správa špeciálnych auditov) a relevantnými smernicami bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.3. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79212000-3
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Evidenčné číslo oznámenia
Evidenčné číslo oznámenia (číslo dokumentu): 41/20-100/2014-2-64
Číslo oznámenia vo VVO: 31545-WYS, číslo VVO 251/2014 z 29.12.2014
IV.2.4. Dátum odoslania pôvodného oznámenia
27.12.2014
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Oznámenie zahŕňa
Oprava
VI.3. Informácie vyžadujúce úpravu
VI.3.1.
Zmena pôvodných informácií predložených verejným obstarávateľom
Časť: 1
VI.3.3. Dátumy, ktoré si vyžiadajú úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Namiesto: 16.01.2015 09:00
Viď: 19.01.2015 09:00
Časť: 2
VI.3.3. Dátumy, ktoré si vyžiadajú úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Namiesto: 16.01.2015 09:00
Viď: 19.01.2015 09:00
Časť: 3
VI.3.3. Dátumy, ktoré si vyžiadajú úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Namiesto: 16.01.2015 10:00
Viď: 19.01.2015 10:00
VI.5. Dátum odoslania tohto oznámenia
13.01.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité