Oznámenie 6215 - IOX

Obsah

6215 - IOX
Vestník č. 55/2015 - 18.03.2015

OZNÁMENIE O OPRAVE POSTUPU ZADÁVANIA PODLIMITNEJ ZÁKAZKY
Formulár: Formulár č. 8 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
IČO: 42134943
Žehrianska 9, 85107 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava
Kontaktná osoba: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD.
Telefón: +421 268260301
Fax: +421 248260242
Email: ivana.pichanicova@nucem.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.nucem.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/zdokumenty/10522
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poskytovanie služieb v oblasti verejného a elektronického verejného obstarávania
II.1.2. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb v oblasti verejného obstarávania v zmysle a v súlade so zákonom č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) s cieľom efektívneho riadenia a realizácie procesov verejného obstarávania tak, aby podľa požiadaviek verejného obstarávateľa prinášali úsporu nákladov pri nákupe požadovaných komodít. Predmetom zákazky je poskytovanie poradenských a konzultačných služieb v procese verejného a elektronického verejného obstarávania a realizácie nadlimitných, podlimitných zákaziek a zákaziek nedosahujúcich limitné hodnoty, resp. služieb súvisiacich s vypracovaním zmluvných dokumentov vo verejnom obstarávaní, resp. iných právnych dokumentov a analýz, ako aj poskytnutie ad-hoc konzultačných služieb na základe aktuálnych požiadaviek a potrieb verejného obstarávateľa.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.3. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79418000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79000000-4, 79419000-4
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu pridelené verejným obstarávateľom
03/2015
IV.2.2. Evidenčné číslo oznámenia
Evidenčné číslo oznámenia (číslo dokumentu): 03
Číslo oznámenia vo VVO: 4875-WYS, číslo VVO 43/2015 z 02.03.2015
IV.2.4. Dátum odoslania pôvodného oznámenia
27.02.2015
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Oznámenie zahŕňa
Oprava
VI.3. Informácie vyžadujúce úpravu
VI.3.1.
Zmena pôvodných informácií predložených verejným obstarávateľom
Časť: 1
VI.3.2 Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený:
Oddiel III, odsek III.1.3 Technická alebo odborná spôsobilosť, bod 3.1.
Namiesto:
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) ZVO: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t.j. poskytovanie poradenských a konzultačných služieb pre oblasť verejného a elektronického verejného obstarávania, ktoré zahrňovali aj realizáciu celého procesu verejného obstarávania spojeného so všetkými úkonmi viažucimi sa k uskutočneniu tohto procesu minimálne v rozsahu od oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania/výzvy na predkladanie ponúk po oznámenie o výsledku verejného obstarávania/informácie o uzavretí zmluvy na strane verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 7 ZVO) v celkovej minimálnej úhrnnej (kumulatívnej) hodnote 50.000,- eur s DPH za rozhodné obdobie (t. j. obdobie predchádzajúcich troch rokov k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk). Uchádzač v zozname uvedie minimálne jednu (1) poskytnutú službu spĺňajúcu nasledovné parametre: poradenské a konzultačné služby vzťahujúce sa na zadávanie zákaziek (spolu)financovaných z prostriedkov EÚ alebo obdobných fondov a minimálne jednu (1) poskytnutú službu spĺňajúcu nasledovné parametre: poradenské a konzultačné služby vzťahujúce sa na zadávanie zákaziek systémom pre elektronické verejné obstarávanie (EVO) poskytovaným Úradom pre verejné obstarávanie bezodplatne.
Viď:
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) ZVO: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t.j. poskytovanie poradenských a konzultačných služieb pre oblasť verejného a elektronického verejného obstarávania, ktoré zahrňovali aj realizáciu celého procesu verejného obstarávania spojeného so všetkými úkonmi viažucimi sa k uskutočneniu tohto procesu minimálne v rozsahu od oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania/výzvy na predkladanie ponúk po oznámenie o výsledku verejného obstarávania/informácie o uzavretí zmluvy na strane verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 7 ZVO) v celkovej minimálnej úhrnnej (kumulatívnej) hodnote 50.000,- eur s DPH za rozhodné obdobie (t. j. obdobie predchádzajúcich troch rokov k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk). Uchádzač v zozname uvedie minimálne jednu (1) poskytnutú službu spĺňajúcu nasledovné parametre: poradenské a konzultačné služby vzťahujúce sa na zadávanie zákaziek (spolu)financovaných z prostriedkov EÚ alebo obdobných fondov a minimálne jednu (1) poskytnutú službu spĺňajúcu nasledovné parametre: poradenské a konzultačné služby vzťahujúce sa na zadávanie zákaziek systémom pre elektronické verejné obstarávanie (EVO) poskytovaným Úradom pre verejné obstarávanie bezodplatne alebo systémom pre elektronické verejné obstarávanie s ekvivalentnou funkcionalitou. Systémom s ekvivalentnou funkcionalitou sa rozumie funkcionalita minimálne v rozsahu: zadávanie nadlimitných zákaziek postupom verejnej a užšej súťaže, zadávanie podlimitných zákaziek bez využitia elektronického trhoviska, certifikovaná elektronická aukcia ako súčasť postupu zadávania zákazky, certifikovaná samostatná elektronická aukcia, podpora šifrovania ponúk, podpora predkladania a otvárania ponúk samostatne časť Ostatné a samostatne časť Kritériá, komunikácia so záujemcami/uchádzačmi v režime 1:n a 1:1.
Časť: 2
VI.3.2 Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený:
Oddiel III, odsek III.1.3 Technická alebo odborná spôsobilosť, bod 3.2.1.
Namiesto:
3.2.1 Kľúčový expert pre oblasť verejného obstarávania a elektronického verejného obstarávania (v počte minimálne 2 experti)
1. minimálne 3 roky odbornej praxe vo verejnom obstarávaní, pri obstarávaní tovarov, služieb a stavebných prác, v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky,
2. profesionálna praktická skúsenosť s riadením procesu verejného obstarávania, ktorú uchádzač u experta preukáže: zoznamom minimálne 5 zákaziek kľúčového experta s aktívnou účasťou na realizácii postupu verejného obstarávania na strane verejného obstarávateľa v zmysle ZVO (t. j. príprava a/alebo realizáciu procesu verejného obstarávania úkonmi viažucimi sa k uskutočneniu tohto procesu), z ktorých minimálne 2 realizované zákazky boli nadlimitné, a minimálne 1 bola (spolu)financovaná z prostriedkov EÚ.
3. profesionálna praktická skúsenosť s riadením procesu elektronického verejného obstarávania, ktorú uchádzač u experta preukáže: zoznamom minimálne 5 zákaziek kľúčového experta komplexne realizovaných prostredníctvom systému EVO prevádzkovaného Úradom pre verejné obstarávanie (Realizovaním zákaziek prostredníctvom systému EVO sa rozumie realizovanie celého postupu zadávania zákazky od jej vyhlásenia po ukončenie, nie len realizovanie elektronickej aukcie v systéme EVO).
Viď:
3.2.1 Kľúčový expert pre oblasť verejného obstarávania a elektronického verejného obstarávania (v počte minimálne 2 experti)
1. minimálne 3 roky odbornej praxe vo verejnom obstarávaní, pri obstarávaní tovarov, služieb a stavebných prác, v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky,
2. profesionálna praktická skúsenosť s riadením procesu verejného obstarávania, ktorú uchádzač u experta preukáže: zoznamom minimálne 5 zákaziek kľúčového experta s aktívnou účasťou na realizácii postupu verejného obstarávania na strane verejného obstarávateľa v zmysle ZVO (t. j. príprava a/alebo realizáciu procesu verejného obstarávania úkonmi viažucimi sa k uskutočneniu tohto procesu), z ktorých minimálne 2 realizované zákazky boli nadlimitné, a minimálne 1 bola (spolu)financovaná z prostriedkov EÚ.
3. profesionálna praktická skúsenosť s riadením procesu elektronického verejného obstarávania, ktorú uchádzač u experta preukáže: zoznamom minimálne 5 zákaziek kľúčového experta komplexne realizovaných prostredníctvom systému EVO prevádzkovaného Úradom pre verejné obstarávanie (Realizovaním zákaziek prostredníctvom systému EVO sa rozumie realizovanie celého postupu zadávania zákazky od jej vyhlásenia po ukončenie, nie len realizovanie elektronickej aukcie v systéme EVO) alebo systémom pre elektronické verejné obstarávanie s ekvivalentnou funkcionalitou. Systémom s ekvivalentnou funkcionalitou sa rozumie funkcionalita minimálne v rozsahu: zadávanie nadlimitných zákaziek postupom verejnej a užšej súťaže, zadávanie podlimitných zákaziek bez využitia elektronického trhoviska, certifikovaná elektronická aukcia ako súčasť postupu zadávania zákazky, certifikovaná samostatná elektronická aukcia, podpora šifrovania ponúk, podpora predkladania a otvárania ponúk samostatne časť Ostatné a samostatne časť Kritériá, komunikácia so záujemcami/uchádzačmi v režime 1:n a 1:1.
Časť: 3
VI.3.2 Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený:
Oddiel VI, odsek VI.2 Ďalšie doplňujúce informácie
Namiesto:
1. Súťažné podklady budú dostupné na portáli EVO, resp. profile verejného obstarávateľa osobitnej časti vestníka VO (ďalej len profil VO). Súťažné podklady budú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Splnenie podmienky účasti možno v súlade s ust. § 32 ods. 11 ZVO preukázať čestným vyhlásením záujemcu/uchádzača. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Ak uchádzač preukáže splnenie podmienky/podmienok účasti čestným vyhlásením, do čestného vyhlásenia uvedie konkrétne doklady/dokumenty, prostredníctvom ktorých bude následne preukazovať splnenie podmienky účasti, ako aj konkrétne informácie, údaje a dáta, na základe ktorých podmienku/podmienky účasti spĺňa.
4. Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov podľa § 26 ZVO, finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ZVO a technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov podľa § 28 ZVO v intenciách podmienok uvedených v tejto výzve na predkladanie ponúk. Posúdenie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa postavenia uchádzačov v tomto verejnom obstarávaní sa vykoná z podkladov predložených podľa požiadaviek uvedených v bode III.1.1), III.1.2), III.1.3), tejto výzvy a v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ si v rámci vyhodnotenia splnenia podmienok účasti vyhradzuje možnosť v súlade s § 33 ods. 6 ZVO, resp. metodického usmernenia ÚVO č. 2786-5000/2013 požiadať uchádzačov o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov a teda aj čestného vyhlásenia vždy, keď z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti. V súlade s výkladovým stanoviskom ÚVO č. 16/2013 verejný obstarávateľ požiada v prípade dôvodných pochybností o pravdivosti predloženého čestného vyhlásenia uchádzača o predloženie konkrétnych dokladov, pri ktorých existujú dôvodné pochybnosti spolu s uvedením dôvodov pochybností o pravdivosti. Uchádzač musí doručiť vysvetlenie alebo požadované doplnenie predložených dokladov v lehotách stanovených v cit. ustanovení ZVO, pokiaľ verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.
5. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO) na www.evo.gov.sk v rozsahu poskytovania súťažných podkladov a vysvetľovania.
6. Verejný obstarávateľ odporúča, aby súčasťou ponuky uchádzača bol CD/DVD nosič označený názvom Poskytovanie služieb VO/eVO s obsahom kompletnej ponuky uchádzača, ktorý bude určený na účely zverejnenia dokumentov v profile VO. Vo väzbe na zachovávanie mlčanlivosti o obchodnom tajomstve a informáciách označených ako dôverné, uchádzač začierni tie časti dokumentov, ktoré označí ako dôverné. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 46 ZVO zadávanie zákazky zrušiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzané v ponukách prekročia predpokladanú hodnotu zákazky (v súlade s ust. § 46 ods. 2 ZVO)..
8. Verejný obstarávateľ stanovil pre potreby zadávania zákazky spôsob elektronickej komunikácie, ak nie je v zadávacej dokumentácii uvedené inak. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predloženych v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradny preklad v štátnom jazyku. Detailné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
9. Záujemca môže v súlade s ust. § 100 ods. 1 písm. e) ZVO požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO, t. j. najneskôr do 13.03.2015 do 12:00 hod. Žiadosti o vysvetlenie zaslané po tejto lehote, budú vrátené, resp. nezodpovedané, nakoľko systém EVO neumožňuje odoslať žiadosť o vysvetlenie po uplynutí definovanej lehoty.
10. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch v súlade s ust. § 100 ods. 1 písm. e) ZVO bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom prostredníctvom systému EVO. O zverejnení vysvetlenia budú všetci uchádzači upozornení notifikačným e-mailom systému EVO. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie najneskôr do 20.03.2015.
11. Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzavrela a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté v súvislosti s realizáciou predmetu zákazky.
12. Lehota viazanosti ponúk: Uchádzač je svojou ponukou viazany od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejnym obstarávateľom do 30.11.2015.
13. Verejný obstarávateľ uzavrie rámcovú dohodu s 1 účastníkom s úspešným uchádzačom v lehote viazanosti ponúk na dobu 48 mesiacov s účinnosťou od 01.11.2015.
Viď:
1. Súťažné podklady budú dostupné na portáli EVO, resp. profile verejného obstarávateľa osobitnej časti vestníka VO (ďalej len profil VO). Súťažné podklady budú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Splnenie podmienky účasti možno v súlade s ust. § 32 ods. 11 ZVO preukázať čestným vyhlásením záujemcu/uchádzača. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Ak uchádzač preukáže splnenie podmienky/podmienok účasti čestným vyhlásením, do čestného vyhlásenia uvedie konkrétne doklady/dokumenty, prostredníctvom ktorých bude následne preukazovať splnenie podmienky účasti, ako aj konkrétne informácie, údaje a dáta, na základe ktorých podmienku/podmienky účasti spĺňa.
4. Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov podľa § 26 ZVO, finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ZVO a technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov podľa § 28 ZVO v intenciách podmienok uvedených v tejto výzve na predkladanie ponúk. Posúdenie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa postavenia uchádzačov v tomto verejnom obstarávaní sa vykoná z podkladov predložených podľa požiadaviek uvedených v bode III.1.1), III.1.2), III.1.3), tejto výzvy a v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ si v rámci vyhodnotenia splnenia podmienok účasti vyhradzuje možnosť v súlade s § 33 ods. 6 ZVO, resp. metodického usmernenia ÚVO č. 2786-5000/2013 požiadať uchádzačov o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov a teda aj čestného vyhlásenia vždy, keď z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti. V súlade s výkladovým stanoviskom ÚVO č. 16/2013 verejný obstarávateľ požiada v prípade dôvodných pochybností o pravdivosti predloženého čestného vyhlásenia uchádzača o predloženie konkrétnych dokladov, pri ktorých existujú dôvodné pochybnosti spolu s uvedením dôvodov pochybností o pravdivosti. Uchádzač musí doručiť vysvetlenie alebo požadované doplnenie predložených dokladov v lehotách stanovených v cit. ustanovení ZVO, pokiaľ verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.
5. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO) na www.evo.gov.sk v rozsahu poskytovania súťažných podkladov a vysvetľovania.
6. Verejný obstarávateľ odporúča, aby súčasťou ponuky uchádzača bol CD/DVD nosič označený názvom Poskytovanie služieb VO/eVO s obsahom kompletnej ponuky uchádzača, ktorý bude určený na účely zverejnenia dokumentov v profile VO. Vo väzbe na zachovávanie mlčanlivosti o obchodnom tajomstve a informáciách označených ako dôverné, uchádzač začierni tie časti dokumentov, ktoré označí ako dôverné. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 46 ZVO zadávanie zákazky zrušiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzané v ponukách prekročia predpokladanú hodnotu zákazky (v súlade s ust. § 46 ods. 2 ZVO)..
8. Verejný obstarávateľ stanovil pre potreby zadávania zákazky spôsob elektronickej komunikácie, ak nie je v zadávacej dokumentácii uvedené inak. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predloženych v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradny preklad v štátnom jazyku. Detailné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
9. Záujemca môže v súlade s ust. § 100 ods. 1 písm. e) ZVO požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO, t. j. najneskôr do 31.03.2015 do 12:00 hod. Žiadosti o vysvetlenie zaslané po tejto lehote, budú vrátené, resp. nezodpovedané, nakoľko systém EVO neumožňuje odoslať žiadosť o vysvetlenie po uplynutí definovanej lehoty.
10. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch v súlade s ust. § 100 ods. 1 písm. e) ZVO bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom prostredníctvom systému EVO. O zverejnení vysvetlenia budú všetci uchádzači upozornení notifikačným e-mailom systému EVO. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie najneskôr do 09.04.2015.
11. Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzavrela a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté v súvislosti s realizáciou predmetu zákazky.
12. Lehota viazanosti ponúk: Uchádzač je svojou ponukou viazany od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejnym obstarávateľom do 30.11.2015.
13. Verejný obstarávateľ uzavrie rámcovú dohodu s 1 účastníkom s úspešným uchádzačom v lehote viazanosti ponúk na dobu 48 mesiacov s účinnosťou od 01.11.2015.
14. Verejný obstarávateľ umožňuje záujemcom za účelom preukázania splnenia podmienok účasti uvádzať aj skúsenosti so systémami pre elektronické verejné obstarávanie s ekvivalentnou funkcionalitou, akú má systém EVO, avšak v rámci realizácie predmetu zákazky bude striktne vyžadovať zadávanie zákazky prostredníctvom systému EVO. Z uvedeného dôvodu vyžaduje verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy predložiť čestné vyhlásenie o spôsobilosti úspešného uchádzača zadávať zákazky prostredníctvom systému EVO.
Časť: 1
VI.3.3. Dátumy, ktoré si vyžiadajú úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený: Oddiel IV, odsek IV.2.2 Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich
Namiesto: 23.03.2015 12:00
Viď: 10.04.2015 12:00
Časť: 2
VI.3.3. Dátumy, ktoré si vyžiadajú úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený: Oddiel IV, odsek IV.2.3 Lehota na predkladanie ponúk
Namiesto: 23.03.2015 13:00
Viď: 10.04.2015 12:00
Časť: 3
VI.3.3. Dátumy, ktoré si vyžiadajú úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený: Oddiel IV, odsek IV.2.4 Podmienky otvárania ponúk
Namiesto: 23.03.2015 13:00
Viď: 16.04.2015 14:00
VI.5. Dátum odoslania tohto oznámenia
16.03.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité