Oznámenie 12956 - IOX

Obsah

12956 - IOX
Vestník č. 121/2015 - 22.06.2015

OZNÁMENIE O OPRAVE POSTUPU ZADÁVANIA PODLIMITNEJ ZÁKAZKY
Formulár: Formulár č. 8 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Tatranská mliekáreň a.s.
IČO: 31654363
Nad traťou 26, 06001 Kežmarok

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Enteris, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 263531231
Email: hodosiova@enteris.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): subjekt súkromného sektora
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 7 ods. 2
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): potravinárstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup mliekarenských technológií
II.1.2. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky bude dodávka nasledovných zariadení:

a) Plnička tvarohových špecialít
b) Kartónovacie a baliace zariadenie syrov
c) Kartónovacie a baliace zariadenie mlieka
d) Kartónovacie zariadenie
e) Paletizačné zariadenie
f) Linka pre aseptické plnenie mlieka
g) Prístroj na meranie kvality.

Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
II.1.3. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42921200-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42970000-6, 38300000-8
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Evidenčné číslo oznámenia
Evidenčné číslo oznámenia (číslo dokumentu): 7299
Číslo oznámenia vo VVO: 12439-WYT, číslo VVO 114/2015 z 11.06.2015
IV.2.4. Dátum odoslania pôvodného oznámenia
09.06.2015
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Oznámenie zahŕňa
Oprava
VI.3. Informácie vyžadujúce úpravu
VI.3.1.
Zmena pôvodných informácií predložených verejným obstarávateľom
VI.3.2 Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený:
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Namiesto:
Zákonom sa v rámci tohto verejného obstarávania myslí zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Všetky postupy tejto súťaže sa riadia ustanoveniami tohto zákona.
.
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa predkladá poštou alebo e-mailom, na adresu uvedenú v prílohe A.II. a v lehote, uvedenej v bode IV.2.2. Napriek dlhej lehote na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, odporúčame uchádzačom, aby si tieto vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aj s ohľadom vysvetlenie súťažných podkladov v zmysle § 100 ods. 1., písm. e) zákona.
.
Žiadosti o súťažné podklady, žiadosti o vysvetlenie a ponuky sa môžu predkladať iba v slovenskom alebo českom
jazyku.
.
Ponuku je možné predložiť na jednu časť zákazky, alebo na dve časti zákazky alebo na celý predmet zákazky.
.
Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znáša uchádzač v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči
vyhlasovateľovi verejného obstarávania, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.
.
Podrobnejšie podmienky súťaže sú uvedené v Súťažných podkladoch. Súťažné podklady, vysvetlenia podmienok účasti,
resp. súťažných podkladov, doplnenia, prípadne iné informácie, súvisiace s týmto verejným obstarávaním, budú
uverejnené v Profile verejného obstarávateľa, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie:
https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/10015.
Viď:
Zákonom sa v rámci tohto verejného obstarávania myslí zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Všetky postupy tejto súťaže sa riadia ustanoveniami tohto zákona.
.
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa predkladá poštou alebo e-mailom, na adresu uvedenú v prílohe A.II. a v lehote, uvedenej v bode IV.2.2. Napriek dlhej lehote na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, odporúčame uchádzačom, aby si tieto vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aj s ohľadom vysvetlenie súťažných podkladov v zmysle § 100 ods. 1., písm. e) zákona.
.
Žiadosti o súťažné podklady, žiadosti o vysvetlenie a ponuky sa môžu predkladať iba v slovenskom alebo českom
jazyku.
.
V rámci realizácie projektu budú realizované aj preddavkové platby. Fakturácia bude nasledovná:
a) 30% kúpnej ceny pri podpise zmluvy,
b) 60% kúpnej ceny pri doprave doručení tovaru do miesta plnenia,
c) 10% kúpnej ceny po ukončení skúšobnej prevádzky.
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia. Ostatné platobné podmienky sú uvedené v Súťažných pokladoch.
.
Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znáša uchádzač v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči
vyhlasovateľovi verejného obstarávania, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.
.
Podrobnejšie podmienky súťaže sú uvedené v Súťažných podkladoch. Súťažné podklady, vysvetlenia podmienok účasti, resp. súťažných podkladov, doplnenia, prípadne iné informácie, súvisiace s týmto verejným obstarávaním, budú uverejnené v Profile verejného obstarávateľa, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie:
https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/10015.
VI.5. Dátum odoslania tohto oznámenia
18.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité