Oznámenie 13599 - IOX

Obsah

13599 - IOX
Vestník č. 129/2015 - 02.07.2015

OZNÁMENIE O DODATOČNÝCH INFORMÁCIÁCH, INFORMÁCIÁCH O NEUKONČENOM KONANÍ ALEBO KORIGENDE
Formulár: Príloha č. 14 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35937874
Mamateyova 17, 85005 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Daniela Bauerová
Telefón: +421 267277116
Fax: +421 267277252 / 267277238
Email: daniela.bauerova@vszp.sk
Internetová adresa (ak je uplatniteľná): http://www.vszp.sk
I.2) TYP OBSTARÁVACEJ INŠTITÚCIE
Druh verejného obstarávateľa Verejný obstarávateľ (týka sa zákazky, na ktorú sa vzťahuje smernica 2004/18/ES)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa/obstarávateľa
Dodanie a montáž nábytku
II.1.2) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie a montáž voľného aj vstavaného nábytku pre budúce sídlo verejného obstarávateľa (s cca 290 zamestnancami). Dodávka pozostáva z dodania stolového, sedacieho a skriňového nábytku pre zariadenie kancelárií, vstavaných aj voľne stojacich kuchynských liniek so vstavanými elektrospotrebičmi, jedálenských stolov pre zariadenie kuchyniek a nábytku pre konferenčné miestnosti (s možnosťou vytvorenia variabilných zostáv).
II.1.3) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39130000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39141400-6, 39153000-9, 39700000-9, 45255400-3
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Druh postupu Otvorená
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Referenčné číslo oznámení podaných elektronickou formou
Prihlasovacie meno: TED98
Referenčné číslo oznámenia:
číslo dokumentu: 12401
2015-12401
IV.2.3) Toto uverejnenie sa vzťahuje na nasledovné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 113-204411
z: 13.06.2015
IV.2.4) Dátum odoslania pôvodného oznámenia
(dd.mm.rrrr): 09.06.2015
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) OZNÁMENIE ZAHŔŇA
VI.2) INFORMÁCIE O NEÚPLNOM POSTUPE PRE PRIDELENIE OBSTARÁVANÍ
VI.3) INFORMÁCIE VYŽADUJÚCE ÚPRAVU ALEBO DOPLNENIE
VI.3.1)
Oba
VI.3.2)
V obidvoch (ďalšie informácie nájdete v príslušných súťažných dokumentoch)
VI.3.3) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Časť: 1
Miesto, kde má byť text upravený: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, časťII.2.3) Technická sposobilosť bod 3.1
Namiesto: Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona:
Zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
a)bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení.
Uchádzač predloží zoznam dodania tovaru úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v rokoch 2012, 2013 a 2014 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH, pričom aspoň jedno dodanie tovaru bude minimálne v hodnote 500 000,00 eur bez DPH, zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru kvalifikované referencie.
Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať:
- obchodné meno a adresu odberateľa,
- obchodné meno a adresu poskytovateľa služby
- opis dodaného tovaru/predmet zmluvy
- lehotu plnenia zmluvy
- celkovú zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH. Ak sa dodanie tovaru uvedeného v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka.
- meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť
Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, predloží vyhlásenie o dodaní tovaru spolu doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (faktúra, dodací list).
Viď: Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona:
Zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
c)bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ,
d)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení.
Uchádzač predloží zoznam dodania tovaru úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v rokoch 2012, 2013 a 2014 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH, zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru kvalifikované referencie.
Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať:
- obchodné meno a adresu odberateľa,
- obchodné meno a adresu poskytovateľa služby
- opis dodaného tovaru/predmet zmluvy
- lehotu plnenia zmluvy
- celkovú zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH. Ak sa dodanie tovaru uvedeného v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka.
- meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť
Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, predloží vyhlásenie o dodaní tovaru spolu doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (faktúra, dodací list).
Časť: 2
Miesto, kde má byť text upravený: Súťažné podklady, časť A.2, bod 3.1
Namiesto: Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona:
Zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
a)bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení.
Uchádzač predloží zoznam dodania tovaru úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v rokoch 2012, 2013 a 2014 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH, pričom aspoň jedno dodanie tovaru bude minimálne v hodnote 500 000,00 eur bez DPH, zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru kvalifikované referencie.
Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať:
- obchodné meno a adresu odberateľa,
- obchodné meno a adresu poskytovateľa služby
- opis dodaného tovaru/predmet zmluvy
- lehotu plnenia zmluvy
- celkovú zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH. Ak sa dodanie tovaru uvedeného v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka.
- meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť
Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, predloží vyhlásenie o dodaní tovaru spolu doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (faktúra, dodací list).
Viď: Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona:
Zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
c)bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ,
d)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení.
Uchádzač predloží zoznam dodania tovaru úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v rokoch 2012, 2013 a 2014 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH, zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru kvalifikované referencie.
Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať:
- obchodné meno a adresu odberateľa,
- obchodné meno a adresu poskytovateľa služby
- opis dodaného tovaru/predmet zmluvy
- lehotu plnenia zmluvy
- celkovú zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH. Ak sa dodanie tovaru uvedeného v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka.
- meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť
Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, predloží vyhlásenie o dodaní tovaru spolu doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (faktúra, dodací list).
VI.3.4) Dátumy, ktoré si vyžiadajú úpravu v pôvodnom oznámení
VI.3.5) Adresy a kontaktné miesta, ktoré si vyžadujú úpravu
VI.3.6) Text, ktorý je potrebný v originálnom oznámení doplniť
VI.4) ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
z: 26.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité