Oznámenie 21050 - IOX

Obsah

21050 - IOX
Vestník č. 207/2015 - 20.10.2015

OZNÁMENIE O DODATOČNÝCH INFORMÁCIÁCH, INFORMÁCIÁCH O NEUKONČENOM KONANÍ ALEBO KORIGENDE
Formulár: Príloha č. 14 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699021
Hlboká cesta 2, 83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Odbor verejného obstarávania
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Macháč
Telefón: +421 907741442
Fax: +421 259782899
Email: peter.machac@mzv.sk
Internetová adresa (ak je uplatniteľná): http://www.foreign.gov.sk
I.2) TYP OBSTARÁVACEJ INŠTITÚCIE
Druh verejného obstarávateľa Verejný obstarávateľ (týka sa zákazky, na ktorú sa vzťahuje smernica 2004/18/ES)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa/obstarávateľa
Komplexné zabezpečenie interiérového vybavenia pre účely konania podujatí počas predsedníctva SR v Rade EÚ v roku 2016 v budove Reduty
II.1.2) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
V druhej polovici roka 2016 bude Slovenská republika predsedať Rade EÚ (SK PRES 2016). Pri tejto príležitosti sa bude na území SR konať približne 20 stretnutí na vysokej úrovni. Všetky spomínané stretnutia sa budú konať v Bratislave, v budove Slovenskej filharmónie (Reduty), ktorej priestory boli identifikované ako najvhodnejšie z kapacitného a reprezentatívneho hľadiska. Vzhľadom na to, že Reduta za bežných okolností slúži na iné ako konferenčné účely, je potrebné ju na čas konania predsedníckych podujatí na vysokej úrovni (1.7.2016 - 11.10.2016) adaptovať na dočasné konferenčné centrum. Adaptácia musí byť ukončená ku dňu 26.06.2016.Demontáž a odvoz časti predmetu zákazky, ktorý zostáva vo vlastníctve verejného obstarávateľa, na miesto v Bratislave určené verejným obstarávateľom, bude prebiehať v čase od 12.10.2016 do 18.10.2016.
Premena Reduty na konferenčné centrum v sebe zahŕňa úpravu interiéru a jeho vybavenia:
1.atypickými interiérovými stolárskymi stavbami
2.atypickými stolárskymi výrobkami - mobiliár
3.typovým mobiliárom.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.3) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71200000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 51000000-9, 39290000-1, 79952000-2, 39100000-3
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Druh postupu Otvorená
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Referenčné číslo oznámení podaných elektronickou formou
Prihlasovacie meno: TED98
Referenčné číslo oznámenia:
číslo dokumentu: 12306
2015-12306
IV.2.3) Toto uverejnenie sa vzťahuje na nasledovné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 177-321490
z: 12.09.2015
IV.2.4) Dátum odoslania pôvodného oznámenia
(dd.mm.rrrr): 08.09.2015
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) OZNÁMENIE ZAHŔŇA
VI.2) INFORMÁCIE O NEÚPLNOM POSTUPE PRE PRIDELENIE OBSTARÁVANÍ
VI.3) INFORMÁCIE VYŽADUJÚCE ÚPRAVU ALEBO DOPLNENIE
VI.3.1)
Zmena pôvodných informácií predložených obstarávateľom
VI.3.2)
V pôvodnom oznámení
VI.3.3) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený: III.2.3) Technická spôsobilosť
Namiesto: (3)
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické alebo odborné kapacity inej
osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri
plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej
alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoj technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
(4)
Odôvodnenie stanovených podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Požadované doklady podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží ako dôkaz, že je/bol z hľadiska svojho technického alebo odborného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu na dodanie rovnakého alebo podobného tovaru ako je predmet zákazky. Minimálnu úroveň štandardov verejný obstarávateľ stanovil tak, aby zodpovedala predpokladanej hodnote zákazky. Z dôvodu taxatívnosti znenia § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať a akceptovať len doklady preukazujúce skúsenosti uchádzačov za posledné tri roky. Podmienka podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní je stanovená pre preukázanie schopnosti dodať tovar s požadovanými funkčnými a kvalitatívnymi vlastnosťami.
Viď: (3)
Ak uchádzač predpokladá, že pri zadávaní zákazky využije kapacity subdodávateľov, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača, v takom prípade musí uchádzač preukázať aj splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Pokiaľ uchádzač nepredpokladá plnenie prostredníctvom subdodávateľov, ktoré by malo byť najmenej 50% z hodnoty plnenia, túto podmienku účasti nemusí preukazovať.
(4)
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické alebo odborné kapacity inej
osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri
plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej
alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoj technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
(5)
Odôvodnenie stanovených podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Požadované doklady podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží ako dôkaz, že je/bol z hľadiska svojho technického alebo odborného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu na dodanie rovnakého alebo podobného tovaru ako je predmet zákazky. Minimálnu úroveň štandardov verejný obstarávateľ stanovil tak, aby zodpovedala predpokladanej hodnote zákazky. Z dôvodu taxatívnosti znenia § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať a akceptovať len doklady preukazujúce skúsenosti uchádzačov za posledné tri roky. Podmienka podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní je stanovená pre preukázanie schopnosti dodať tovar s požadovanými funkčnými a kvalitatívnymi vlastnosťami. Povinnosť stanoviť podmienku podľa bodu 3) vyplýva zo znenia § 32 ods. 3 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3.4) Dátumy, ktoré si vyžiadajú úpravu v pôvodnom oznámení
VI.3.5) Adresy a kontaktné miesta, ktoré si vyžadujú úpravu
VI.3.6) Text, ktorý je potrebný v originálnom oznámení doplniť
VI.4) ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
z: 15.10.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité