VII.1)
INFORMÁCIE VYŽADUJÚCE ÚPRAVU ALEBO DOPLNENIE
VII.1.1)
Dôvod zmeny
Zmena pôvodných informácií predložených obstarávateľom
Toto oznámenie upravuje text pôvodného oznámenia:
Áno
Časť: 1
VII.1.2)
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Úprava dátumov
Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: IV.2.2
Miesto, kde má byť text upravený: Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Namiesto:
04.11.2016 09:00
má byť:
14.12.2016 09:00
Časť: 2
VII.1.2)
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Úprava dátumov
Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: IV.2.7
Miesto, kde má byť text upravený: Podmienky na otváranie ponúk
Namiesto:
07.11.2016 10:00
má byť:
16.12.2016 10:00
Časť: 3
VII.1.2)
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Úprava textov
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: VI.3
Miesto, kde má byť text upravený: Všeobecné doplňujúce informácie:
Namiesto:
2. Komunikácia a výmena informácií medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa na základe §187 ods. 8
uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom , elektronicky a kombináciou uvedených
spôsobov.
3. Úspešní uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy
najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa kedy boli na to vyzvaní.
4. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní a jeho osoby podľa § 33 ods. 2 a
§ 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie
zmluvy, mať ku dňu podpisu zmluvy v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
5. Úspešný uchádzač o siedmych dní od výzvy na podpis zmluvy zloží na účet kupujúceho finančnú čiastku vo výške
10% z hodnoty ponúkanej ceny
má byť:
2. Komunikácia a výmena informácií medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa na základe §187 ods. 8
uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom , elektronicky a kombináciou uvedených
spôsobov.
3. Úspešní uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy
najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa kedy boli na to vyzvaní.
4. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní a jeho osoby podľa § 33 ods. 2 a
§ 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie
zmluvy, mať ku dňu podpisu zmluvy v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
Časť: 4
VII.1.2)
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Úprava textov
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: II.2.14
Miesto, kde má byť text upravený: Doplňujúce informácie:
Namiesto:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 .
Uchádzač zloží zábezpeku za časť 1 tohto predmetu zákazky vo výške 20 403,00 EUR. Uchádzač predloží vo svojej
ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v
súťažných podkladoch, alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky.
má byť:
nevyžaduje sa
Časť: 5
VII.1.2)
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Úprava textov
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: II.2.14
Miesto, kde má byť text upravený: Doplňujúce informácie:
Namiesto:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 .
Uchádzač zloží zábezpeku za časť 2 tohto predmetu zákazky vo výške 69 447,00 EUR. Uchádzač predloží vo svojej
ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v
súťažných podkladoch, alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky.
má byť:
nevyžaduje sa
Časť: 6
VII.1.2)
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Úprava textov
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: II.2.14
Miesto, kde má byť text upravený: Doplňujúce informácie:
Namiesto:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 .
Uchádzač zloží zábezpeku za časť 3 tohto predmetu zákazky vo výške 17 315,00 EUR. Uchádzač predloží vo svojej
ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v
súťažných podkladoch, alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky.
má byť:
nevyžaduje sa
Časť: 7
VII.1.2)
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Úprava dátumov
Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: IV.2.6
Miesto, kde má byť text upravený: Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Namiesto:
30.09.2017
má byť:
30.06.2017
VII.2)
ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE