ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Oravské múzeum Pavla Országha Hviezdoslava
IČO:
36145106
Hviezdoslavovo nám. 7 , 02601 Dolný Kubín
Slovensko
Kontaktná osoba:
Marta Rusnáková
Telefón:
+421 435816117
Email:
techod@oravskemuzeum.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/3718
Hlavná adresa(URL):
http://www.oravskemuzeum.sk
I.2)
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
Zákazka zahŕňa spoločné obstarávanie:
Nie
Zákazku prideľuje centrálna obstarávacia organizácia:
Nie
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3718
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Ľuboslava Šafrová - TEMAKO
IČO:
41234758
Trojičné námestie 188 , 02744 Tvrdošín
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Ľuboslava Šafrová
Telefón:
+421 904444280
Email:
obstaravanie@temako.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky:
Nie
Chcete vyplniť aj adresu:
Áno
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Ing. Ľuboslava Šafrová - TEMAKO
IČO:
41234758
Trojičné námestie 188 , 02744 Tvrdošín
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Ľuboslava Šafrová
Telefón:
+421 904444280
Email:
obstaravanie@temako.sk
Elektronická komunikácia si vyžaduje využitie nástrojov a zariadení, ktoré nie sú všeobecne k dispozícii.:
Nie
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Organizácia riadená verejným právom
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): § 7 ods.1 písm. d)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Oravský hrad – adaptácia objektu Fary na expozíciu rašelinísk Oravy
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu Fary v areáli Oravského hradu, jeho adaptácia na expozíciu rašelinísk Oravy.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 541 934,46
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
45454100-5
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národná kultúrna pamiatka Oravský hrad v Oravskom Podzámku
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu Fary v areáli Oravského hradu, jeho adaptácia na expozíciu rašelinísk Oravy. Jedná sa o dvojpodlažný, čiastočne podpivničený objekt z tradičných stavebných materiálov. Nosné steny objektu sú murované z kameňa a tehál. Stropy na 1.PP a 1.NP sú klenbové. Nad 2.NP je v severnej časti klenba a v južnej časti drevený trámový strop. Vnútorné nadpražia okien a dvier v nosných stenách sú prevažne klenbové. V priestoroch na 1.PP sú navrhnuté expozície rašelinísk. Pri vstupoch do expozičných miestností pri fasáde bude osadená demontovateľná drevená konštrukcia letnej terasy. Na 1.NP bude expozícia so sociálnym zázemím a skladom. V južnej časti 2.NP budú priestory pre odborných pracovníkov vstupná hala, dve miestnosti pre odborných pracovníkov, kuchyňa, šatník, kúpeľňa. V severnej časti so samostatným vstupom je navrhnutý archív a chodba s kúpeľňou. Stavebné práce budú pozostávať zo zemných prác, zakladania, zvislých konštrukcií, vodorovných konštrukcií, úprav povrchov, reštaurovanie, ostatné konštrukcie, presun hmôt, izolácie proti vlhkosti, izolácie tepelné, zdravotechnika, konštrukcie tesárske, drevostavby, konštrukcie klampiarske, konštrukcie stolárske, kovové doplnkové konštrukcie, vzduchotechnika, dlažby, dlažby z prírodného kameňa, podlahy parketové, obklady, nátery, maľby, tapetovanie, elektroinštalácie. Hlavnou požiadavkou pamiatkovej obnovy tzv. Fary bude zachovanie pamiatkových hodnôt pamiatkového objektu s dôrazom na rešpektovanie jeho hmotovej skladby v súčasnej podobe.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 541 934,46
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: Program cezhraničnej spolupráce Interreg V-A Poľsko Slovensko 2014-2020
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukazuje predložením dokladov podľa ustanovenia § 32 ods. 2, resp. ods. 4, zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie podrobné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť G. Podmienky účasti , bod G.1) Osobné postavenie.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce informácie a dokumenty, ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie: 1) Podľa § 33 ods.1 písm.a) Vyjadrenie banky , alebo pobočky zahraničnej banky. Odôvodnenie primeranosti: Uchádzač týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky, ako aj skutočnosť, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú zmluvu. Ďalšie podrobné informácie k preukázaniu ekonomického a finančného postavenia uchádzača sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť G. Podmienky účasti , bod G.2) Ekonomické a finančné postavenie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
k § 33 ods.1 písm.a): a) Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) ako platný doklad, že ku dňu vystavenia vyjadrenia uchádzač: - nie je v nepovolenom debete - že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár - jeho účet nie je predmetom exekúcie Vyjadrenie banky musí byť aktuálne, vydané bankou, nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. b) Uchádzač k predloženému vyjadreniu banky/bánk predloží aj čestné vyhlásenie svojho štatutárneho orgánu, prípadne inej osoby oprávnenej v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača, že nemá zriadený účet/účty v inej banke/bankách ako v tých, od ktorých predložil požadované vyjadrenie. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách, alebo pobočke/pobočkách zahraničnej banky.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti predložením dokladov : 1) Podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie primeranosti: Preukázanie schopností a možností uchádzača zrealizovať na požadovanej technickej a odbornej úrovni predmet zákazky s možnosťou overenia si, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú schopní ho zrealizovať. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho rozsahu realizácie zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne. 2) Podľa § 34 ods. 1 písm.g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Odôvodnenie primeranosti: Preukázanie adekvátneho vzdelania a kvalifikáciu osôb, ktoré budú zodpovední za kvalitu vykonaných prác vo vzťahu k predmetu zákazky, tak aby predmet zákazky bol zrealizovaný v požadovanej kvalite a načas. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky. Ďalšie podrobné informácie k preukázaniu technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť G. Podmienky účasti , bod G.3) Technická a odborná spôsobilosť
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
k § 34 ods. 1 písm. b): 1.) Uchádzač musí zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania a doplnenými potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať, že v uvedenom referenčnom období realizoval min. 1 (jednu) zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v min. výške 500 000,00 € bez DPH alebo ekvivalent k tejto mene. 2.) Uchádzač musí preukázať, že v uvedenom referenčnom období realizoval -a) aspoň 1 zákazku týkajúcu sa umeleckoremeselných prác charakteru realizácia, obnova vnútorných a vonkajších omietok -b) aspoň 1 zákazku týkajúcu sa umeleckoremeselných prác charakteru stolárskych prác, napr. umeleckoremeselné práce na drevených stropoch, dverách, oknách a pod. 3.) Uchádzač musí preukázať, že v uvedenom referenčnom období realizoval zrealizoval aspoň: -a) aspoň 1 zákazku týkajúcu sa reštaurátorských prác so špecializáciou na reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch historickej architektúry -b) aspoň 1 zákazku týkajúcu sa reštaurátorských prác so špecializáciou na reštaurovanie drevených architektonických článkov a reštaurovanie kamenných architektonických článkov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov k § 34 ods. 1 písm.g): Požadované dôkazové prostriedky: Uchádzač predloží oprávnenia zodpovedných osôb na výkon reštaurátorských prác so špecializáciou na: 1) M1 - Reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry 2) S4 Reštaurovanie drevených architektonických článkov 3) S6 - Reštaurovanie kamenných polychrómovaných sôch, kamenných architektonických článkov, muriva a nadväzujúcich omietok v interiéroch objektov historickej architektúry Podľa § 33 ods.7 môže reštaurovanie vykonávať len fyzická osoba, ktorá má odbornú spôsobilosť s príslušnou špeciializáciou podľa § 5 ods. 2 písm.a) až d) zákona NR SR č. 200/1994 Z.z. o Komore reštaurátorov a výkone činnosti jej členov. (viď. príloha Príloha č.2 - KPU - Rozhodnutie 30.10.2015, časť A, bod.č.8) Zahraničný uchádzač môže osvedčenia, oprávnenia, certifikáty požadované v zmysle slovenských právnych noriem na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti nahradiť ekvivalentnými dokladmi vydanými podľa práva krajiny pôvodu uchádzača. Ďalšie podrobné informácie k minimálnej požadovanej úrovne štandardov sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť G. Podmienky účasti , bod G.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5)
Informácie o vyhradených zákazkách
Zákazka je vyhradená pre chránené pracovné dielne a hospodárske subjekty, ktorých hlavným cieľom je sociálna a profesionálna integrácia postihnutých alebo znevýhodnených osôb:
Nie
Uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest:
Nie
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky:
Zákazka bude vykonaná v zmysle podmienok ktoré sú uevdené v súťažných podkladoch
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky:
Áno
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
OPIS
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody:
Nie
IV.1.6)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia:
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.07.2017 10:00
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.07.2017 13:00
Miesto:
Administratívna budova Oravského múzea v Oravskom Podzámku, Oravský Podzámok č.2, 027 41 Oravský Podzámok
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie ponúk a časti ponúk "Ostatné" je neverejné a uskutoční sa bez účasti uchádzačov v termíne uvedenom v tejto Výzve. Otváranie častí ponúk "Kritériá" sa uskutoční v lehote podľa zákona. Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní časti ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie:
Nie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia:
Nie
Použijú sa elektronické platby:
Áno
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Kompletné súťažné podklady (SP) poskytuje verejný obstarávateľ neobmedzene a každý záujemca si ich môže stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3718, alebo z web stránky verejného obstarávateľa: www.oravskemuzeum.sk/ , v časti aktuálne súťaže; odkaz na link: http://www.oravskemuzeum.sk/? get=qmT3zI5Wq[9MG1gG5}qiT3mT3zI5W}q9Vi5Wq0G[95}qJ3l[9MG1gG5WV[}qJ3lmw1z5WY[k}q]MG}JgG5W}q0M05W[iVzk . Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady stiahnutím z profilu alebo web stránky verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu: obstaravanie@temako.sk, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov a ktorý bude zároveň obsahovať identifikačné údaje záujemcu . 2. Záujemcovia môžu o zaslanie súťažných podkladov požiadať v stanovenej lehote aj písomne, na e-mailovej adrese: obstaravanie@temako.sk, alebo žiadosť zaslať poštou na adresu Ing.Ľuboslava Šafrová - TEMAKO, Trojičné námestie 188, 027 44 Tvrdošín a tieto im budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o súťažné podklady. 3. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať názov predmetu zákazky, identifikačné údaje záujemcu (názov a sídlo záujemcu, IČO, DIČ, kontaktnú osobu, číslo telefónu, e-mailovú adresu,ap). 4. Pri komunikácii a výmene informácií verejný obstarávateľ postupuje podľa § 187 ods.8) zákona o verejnom obstarávaní. 5. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Výšku zábezpeky verejný obstarávateľ stanovil vo výške 10 000,00 (slovom desaťtisíc) Eur . Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. V zmysle § 39 zákona, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením Jednotného európskeho dokumentu - JED. Vzor JED sa nachádza v Časti H Súťažných podkladov. 7. Táto súťaž sa riadi Zákonom NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých Zákonov.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.05.2017