Oznámenie 102 - IOX

Obsah

102 - IOX
Vestník č. 3/2018 - 04.01.2018

OZNÁMENIE O DODATOČNÝCH INFORMÁCIÁCH, INFORMÁCIÁCH O NEUKONČENOM KONANÍ ALEBO KORIGENDE
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Moravany nad Váhom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312789
Kostolecká 175/4, 92221 Moravany nad Váhom
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Baloghová
Telefón: +421 914330558
Fax: +421 337731601 / 337747214
Email: projektyes@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4749
Hlavná adresa(URL): http://www.moravany.sk
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov v obci Moravany nad Váhom
II.1.2) Hlavný kód CPV
42418900-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov v obci Moravany nad
Váhom, spolufinancovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia, vyhláseného Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky, na základe podanej žiadosti o poskytnutí podpory formou dotácie, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky.

V cene musí byť zahrnuté zaškolenie obsluhy v sídle verejného obstarávateľa, a ostatné náklady súvisiace s dodaním
predmetu zákazky, vrátane prihlásenia vozidiel na dopravnom inšpektoráte s pridelením EČV a dodania písomnej
dokumentácie, patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol, osvedčenie o evidencii vozidiel,
záznam zaškolenia obsluhy).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.12.2017
VI.6) ODKAZ NA PÔVODNÉ OZNÁMENIA
Pôvodné oznámenie odoslané cez: TED eSender
Prihlasovacie meno pre eSender: TED98
Referenčné číslo oznámenia: 2017-517985
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 247-517985
Dátum odoslania pôvodného oznámenia: 21.12.2017
ODDIEL VII: ZMENY
VII.1) INFORMÁCIE VYŽADUJÚCE ÚPRAVU ALEBO DOPLNENIE
VII.1.1) Dôvod zmeny
Uverejnenie na stránke TED nezhodné s pôvodnými informáciami poskytnutými obstarávateľom
Toto oznámenie upravuje text pôvodného oznámenia
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: ODDIEL II: PREDMET
Časť č.: II.1.4)
Miesto, kde má byť text upravený: Stručný opis:
Namiesto:
Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov v obci Moravany nad
Váhom, spolufinancovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia, vyhláseného Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky, na základe podanej žiadosti o poskytnutí podpory formou dotácie, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky.

V cene musí byť zahrnuté zaškolenie obsluhy v sídle verejného obstarávateľa, a ostatné náklady súvisiace s dodaním
predmetu zákazky, vrátane prihlásenia vozidiel na dopravnom inšpektoráte s pridelením EČV a dodania písomnej
dokumentácie, patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol, osvedčenie o evidencii vozidiel,
záznam zaškolenia obsluhy).
má byť:
Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov v obci Moravany nad Váhom, spolufinancovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia, vyhláseného Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky, na základe podanej žiadosti o poskytnutí podpory formou dotácie, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky.

1.Časť predmetu zákazky: Univerzálny nosič pracovných nadstavieb

V cene musí byť zahrnuté zaškolenie obsluhy v sídle verejného obstarávateľa, bezplatný 4 ročný servis a ostatné náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky, vrátane prihlásenia vozidiel na dopravnom inšpektoráte s pridelením EČV a dodania písomnej dokumentácie, patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol, osvedčenie o evidencii vozidiel, záznam zaškolenia obsluhy).

2.Časť predmetu zákazky: Predný nakladač s príslušenstvom
ktorý bude 100% kompatibilný s Univerzálnym nosičom pracovných nadstavieb dodávaným v časti 1 predmetu zákazky.

V cene musí byť zahrnuté zaškolenie obsluhy v sídle verejného obstarávateľa a ostatné náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky.

3.Časť predmetu zákazky: Ramenový nosič kontajnerov
ktorý bude 100% kompatibilný s Univerzálnym nosičom pracovných nadstavieb dodávaným v časti 1 predmetu zákazky.

V cene musí byť zahrnuté zaškolenie obsluhy v sídle verejného obstarávateľa a ostatné náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: ODDIEL III:
Časť č.: III.1) PODMIENKY ÚČASTI
Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3)Technická a odborná spôsobilosť
Namiesto:
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia
podmienok - platí pre všetky časti predmetu zákazky:

(1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával on sám a vyčísli hodnotu týchto činností v eur bez DPH.

Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaného predmetu zákazky v predchádzajúcom období, ako jednej z
podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru podobného alebo rovnakého charakteru, aby sa neohrozila efektivita projektu.

(2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo
záujemcom na zabezpečenie kvality.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality dodania tovaru, a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky kvalifikovanými zamestnancami.

(3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. m) ak ide o tovar, ktorý sa má dodať,
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje
2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy
vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či požadovaný tovar zodpovedá technickým parametrom a
kvalite, zodpovedajúcej jeho potrebám, aby sa tak neohrozila efektivita projektu.

Doklady musia byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia, pokiaľ nie je uvedené inak. Ostatné
podmienky účasti sú bližšie definované v súťažných podkladoch.
má byť:
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia
podmienok - platí pre všetky časti predmetu zákazky:

(1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával on sám a vyčísli hodnotu týchto činností v eur bez DPH.

Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaného predmetu zákazky v predchádzajúcom období, ako jednej z
podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru podobného alebo rovnakého charakteru, aby sa neohrozila efektivita projektu.

(2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo
záujemcom na zabezpečenie kvality.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality dodania tovaru, a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky kvalifikovanými zamestnancami.

(3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. m) ak ide o tovar, ktorý sa má dodať,
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či požadovaný tovar zodpovedá technickým parametrom a
kvalite, zodpovedajúcej jeho potrebám, aby sa tak neohrozila efektivita projektu.

Doklady musia byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia, pokiaľ nie je uvedené inak. Ostatné
podmienky účasti sú bližšie definované v súťažných podkladoch.
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: ODDIEL IV
Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Namiesto:
29.01.2018 12:00
má byť:
06.02.2018 10:00
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: ODDIEL IV
Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Namiesto:
29.01.2018 13:00
má byť:
06.02.2018 11:00
VII.2) ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie plnenia zmluvy garanciu na splnenie zmluvných záväzkov vo výške:
1. Časť predmetu zákazky - vo výške 5000,00 - EUR bez DPH;
2. Časť predmetu zákazky - vo výške 3000,00 - EUR bez DPH;
3. Časť predmetu zákazky - vo výške 3000,00 -- EUR bez DPH,
ktorá musí byť pripísaná na účet verejného obstarávateľa ku dňu podpisu zmluvy.

Viď bližšie v súťažných podkladoch, časti B.2 OBCHODNÉ PODMIENKY DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité