VII.1)
INFORMÁCIE VYŽADUJÚCE ÚPRAVU ALEBO DOPLNENIE
VII.1.1)
Dôvod zmeny
Zmena pôvodných informácií predložených obstarávateľom
Toto oznámenie upravuje text pôvodného oznámenia
VII.1.2)
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: II.1.4
Miesto, kde má byť text upravený: Stručný opis
Namiesto:
- ostatné služby spojené s účtovnou závierkou
má byť:
- ostatné služby spojené s overením účtovnej závierky
VII.1.2)
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: II.2.4
Miesto, kde má byť text upravený: Opis obstarávania
Namiesto:
- ostatné služby spojené s účtovnou závierkou
má byť:
- ostatné služby spojené s overením účtovnej závierky
VII.1.2)
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: III.1.3
Miesto, kde má byť text upravený: Technická a odborná spôsobilosť
Namiesto:
1.Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak preukázal poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem poskytnutia služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 190 000,-EUR bez DPH za uvedené obdobie.
Zoznam musí obsahovať:
- aspoň jednu poskytnutú službu, ktorá bude zahŕňať činnosti: preverovanie účtov a zostavenej účtovnej závierky podľa slovenských účtovných štandardov a audit účtovnej závierky a vypracovanie audítorskej správy k účtovnej závierke v celkovej cene za uvedené obdobie vyššej ako 100 000,- EUR bez DPH,
- aspoň jednu poskytnutú službu, ktorá bude zahŕňať činnosť: audit súvahy podľa IFRS (International Financial Reporting Standards),
- aspoň jednu poskytnutú službu vypracovania správy pre vedenie účtovného subjektu o účtovaní rezerv, obsahujúcej preverenie postupov pri stanovení výšky rezervy, použitých predpokladov na infláciu, diskontnej sadzby a výpočtu súčasnej hodnoty budúcich nákladov na stanovenie rezervy a aspoň jednu poskytnutú službu spojenú s auditom oprávnenosti nákladov čerpaných v rámci projektov financovaných z fondov EU alebo Európskej banky pre obnovu a rozvoj (EBRD), ktorej výstupom je správa audítora alebo ekvivalentný dokument.
má byť:
1. Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak preukázal poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem poskytnutia služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 120 000,-EUR bez DPH za uvedené obdobie.
Zoznam musí obsahovať:
- aspoň jednu službu štatutárneho auditu, pri ktorej cena jedného štatutárneho auditu bola minimálne 30 000,- EUR bez DPH,
- aspoň jednu poskytnutú službu, ktorá bude zahŕňať činnosť: audit súvahy podľa IFRS (International Financial Reporting Standards),
- aspoň jednu poskytnutú službu auditovania účtovania rezerv, preverenia postupov pri stanovení výšky rezervy, použitých predpokladov na infláciu, diskontnej sadzby a výpočtu súčasnej hodnoty budúcich nákladov na stanovenie rezervy a aspoň jednu poskytnutú službu spojenú s auditom oprávnenosti nákladov čerpaných v rámci projektov financovaných z fondov EU alebo Európskej banky pre obnovu a rozvoj (EBRD), ktorej výstupom je správa audítora alebo ekvivalentný dokument.
VII.1.2)
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: III.1.3
Miesto, kde má byť text upravený: Technická a odborná spôsobilosť
Namiesto:
3.Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť opisom opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality poskytovaných služieb a to:
a) špecifikáciou zavedeného vzdelávania v oblasti zvyšovania kvalifikácie pracovníkov v službách, ktoré sú predmetom zákazky, s možnosťou získania medzinárodne uznávaných profesijných kvalifikácií a manažérskych zručností
b) dôkazom o zavedení týchto opatrení a to predložením zoznamu aspoň dvoch pracovníkov, ktorí sú držiteľmi certifikátu ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) alebo ekvivalentu a úradne osvedčených fotokópií príslušných certifikátov alebo ekvivalentov týchto pracovníkov.
má byť:
3. Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť opisom opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality poskytovaných služieb a to:
a) opisom zavedeného systému vzdelávania v oblasti zvyšovania kvalifikácie pracovníkov v službách, ktoré sú predmetom zákazky, s možnosťou získania medzinárodne uznávaných profesijných kvalifikácií a manažérskych zručností
b) zoznamom aspoň dvoch pracovníkov, ktorí sú držiteľmi medzinárodne uznávaného certifikátu kvalifikácie v oblasti predmetu zákazky (napr. ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), alebo ekvivalentu) a úradne osvedčených fotokópií príslušných certifikátov alebo ekvivalentov týchto pracovníkov.
VII.1.2)
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: IV.2.2
Miesto, kde má byť text upravený: Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí na účasť
Namiesto:
11.06.2018 09:00
má byť:
25.06.2018 09:00
VII.1.2)
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: IV.2.7
Miesto, kde má byť text upravený: Podmienky na otváranie ponúk Dátum a čas:
Namiesto:
11.06.2018 10:00
má byť:
25.06.2018 10:00