Oznámenie 7483 - IOX

Obsah

7483 - IOX
Vestník č. 105/2018 - 29.05.2018

OZNÁMENIE O DODATOČNÝCH INFORMÁCIÁCH, INFORMÁCIÁCH O NEUKONČENOM KONANÍ ALEBO KORIGENDE
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Bibiána Lovičová
Telefón: +421 335315364
Fax: +421 248262910
Email: lovicova.bibiana@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Finančné a audítorské služby – štatutárny audit
Referenčné číslo: 21/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
79200000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovať finančné a audítorské služby podľa nasledovnej špecifikácie :
- overenie účtovnej závierky štatutárny audit (posúdenie spoľahlivosti a kvality finančných výkazov objednávateľa preverovanie účtov a preverovanie zostavenej účtovnej závierky podľa slovenských účtovných štandardov, spolupráca pri vypracovaní poznámok k účtovnej závierke a vypracovanie správy z kontroly účtovníctva, audit účtovnej závierky a vypracovanie audítorskej správy k účtovnej závierke),
- overenie výročnej správy a vypracovanie osobitnej správy k výročnej správe,
- transformácia súvahy SAS na súvahu podľa IFRS,
- vypracovanie Správy pre vedenie spoločnosti o účtovaní nasledujúcich rezerv:
1) Správa pre vedenie spoločnosti o rezerve na likvidáciu jadrových zariadení, ktorá bude obsahovať preverenie postupov pri stanovení výšky rezervy, použitých predpokladov na infláciu, diskontnej sadzby a výpočtu súčasnej hodnoty budúcich nákladov na stanovenie rezervy na likvidáciu JE V1, rezervy na likvidáciu JE A1, rezervy na likvidáciu nereaktorových jadrových zariadení (cementačná linka, bitumenačné linky, pôvodné pomocné objekty JE A1, pôvodné objekty HVB JE A1, Bohunické spracovateľské centrum, Integrálny sklad, Medzisklad vyhoretého paliva Jaslovské Bohunice, Finálne spracovanie KRAO Mochovce, skladovanie VJP, trvalé uloženie VJP v hlbinnom úložisku v súlade so schválenou Stratégiou záverečnej časti jadrovej energetiky SR, Atómovým zákonom č. 541/2002 a zákonom o NJF č. 238/2006.
2) Správa pre vedenie spoločnosti o rezerve na zamestnanecké požitky, ktorá bude obsahovať preverenie postupov pri stanovení výšky rezervy, použitých predpokladov na infláciu, diskontnej sadzby a výpočtu súčasnej hodnoty budúcich nákladov na stanovenie rezervy na stabilizačné a odstupné zamestnancov JE V1, rezervy na odchodné zamestnancov JAVYS, a.s., rezervy na príplatok na energiu poskytovanú zamestnancom v zmysle Kolektívnej zmluvy a rezervy na jubileum 50-tky v súlade so schválenou Kolektívnou zmluvou a platnou legislatívou.
- ostatné služby spojené s účtovnou závierkou.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.05.2018
VI.6) ODKAZ NA PÔVODNÉ OZNÁMENIA
Pôvodné oznámenie odoslané cez: TED eSender
Prihlasovacie meno pre eSender: TED98
Referenčné číslo oznámenia: 2018-027590
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 086-193504
Dátum odoslania pôvodného oznámenia: 02.05.2018
ODDIEL VII: ZMENY
VII.1) INFORMÁCIE VYŽADUJÚCE ÚPRAVU ALEBO DOPLNENIE
VII.1.1) Dôvod zmeny
Zmena pôvodných informácií predložených obstarávateľom
Toto oznámenie upravuje text pôvodného oznámenia
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: II.1.4
Miesto, kde má byť text upravený: Stručný opis
Namiesto:
- ostatné služby spojené s účtovnou závierkou
má byť:
- ostatné služby spojené s overením účtovnej závierky
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: II.2.4
Miesto, kde má byť text upravený: Opis obstarávania
Namiesto:
- ostatné služby spojené s účtovnou závierkou
má byť:
- ostatné služby spojené s overením účtovnej závierky
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: III.1.3
Miesto, kde má byť text upravený: Technická a odborná spôsobilosť
Namiesto:
1.Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak preukázal poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem poskytnutia služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 190 000,-EUR bez DPH za uvedené obdobie.
Zoznam musí obsahovať:
- aspoň jednu poskytnutú službu, ktorá bude zahŕňať činnosti: preverovanie účtov a zostavenej účtovnej závierky podľa slovenských účtovných štandardov a audit účtovnej závierky a vypracovanie audítorskej správy k účtovnej závierke v celkovej cene za uvedené obdobie vyššej ako 100 000,- EUR bez DPH,
- aspoň jednu poskytnutú službu, ktorá bude zahŕňať činnosť: audit súvahy podľa IFRS (International Financial Reporting Standards),
- aspoň jednu poskytnutú službu vypracovania správy pre vedenie účtovného subjektu o účtovaní rezerv, obsahujúcej preverenie postupov pri stanovení výšky rezervy, použitých predpokladov na infláciu, diskontnej sadzby a výpočtu súčasnej hodnoty budúcich nákladov na stanovenie rezervy a aspoň jednu poskytnutú službu spojenú s auditom oprávnenosti nákladov čerpaných v rámci projektov financovaných z fondov EU alebo Európskej banky pre obnovu a rozvoj (EBRD), ktorej výstupom je správa audítora alebo ekvivalentný dokument.
má byť:
1. Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak preukázal poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem poskytnutia služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 120 000,-EUR bez DPH za uvedené obdobie.
Zoznam musí obsahovať:
- aspoň jednu službu štatutárneho auditu, pri ktorej cena jedného štatutárneho auditu bola minimálne 30 000,- EUR bez DPH,
- aspoň jednu poskytnutú službu, ktorá bude zahŕňať činnosť: audit súvahy podľa IFRS (International Financial Reporting Standards),
- aspoň jednu poskytnutú službu auditovania účtovania rezerv, preverenia postupov pri stanovení výšky rezervy, použitých predpokladov na infláciu, diskontnej sadzby a výpočtu súčasnej hodnoty budúcich nákladov na stanovenie rezervy a aspoň jednu poskytnutú službu spojenú s auditom oprávnenosti nákladov čerpaných v rámci projektov financovaných z fondov EU alebo Európskej banky pre obnovu a rozvoj (EBRD), ktorej výstupom je správa audítora alebo ekvivalentný dokument.
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: III.1.3
Miesto, kde má byť text upravený: Technická a odborná spôsobilosť
Namiesto:
3.Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť opisom opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality poskytovaných služieb a to:
a) špecifikáciou zavedeného vzdelávania v oblasti zvyšovania kvalifikácie pracovníkov v službách, ktoré sú predmetom zákazky, s možnosťou získania medzinárodne uznávaných profesijných kvalifikácií a manažérskych zručností
b) dôkazom o zavedení týchto opatrení a to predložením zoznamu aspoň dvoch pracovníkov, ktorí sú držiteľmi certifikátu ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) alebo ekvivalentu a úradne osvedčených fotokópií príslušných certifikátov alebo ekvivalentov týchto pracovníkov.
má byť:
3. Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť opisom opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality poskytovaných služieb a to:
a) opisom zavedeného systému vzdelávania v oblasti zvyšovania kvalifikácie pracovníkov v službách, ktoré sú predmetom zákazky, s možnosťou získania medzinárodne uznávaných profesijných kvalifikácií a manažérskych zručností
b) zoznamom aspoň dvoch pracovníkov, ktorí sú držiteľmi medzinárodne uznávaného certifikátu kvalifikácie v oblasti predmetu zákazky (napr. ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), alebo ekvivalentu) a úradne osvedčených fotokópií príslušných certifikátov alebo ekvivalentov týchto pracovníkov.
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: IV.2.2
Miesto, kde má byť text upravený: Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí na účasť
Namiesto:
11.06.2018 09:00
má byť:
25.06.2018 09:00
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: IV.2.7
Miesto, kde má byť text upravený: Podmienky na otváranie ponúk Dátum a čas:
Namiesto:
11.06.2018 10:00
má byť:
25.06.2018 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité