Oznámenie 1610 - WYP

Obsah

1610 - WYP
Vestník č. 12/2023 - 18.01.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
IČO: 30232295
Národná 12 , 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Lucia Pevalová
Telefón: +421 484461115
Email: lucia.pevalova@umb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2277
Hlavná adresa(URL): www.umb.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/456040
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/UMB/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=98620203&
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Stavebné práce podľa požiadaviek Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici na roky 2023-2027
Referenčné číslo: REK/110/2023/109-VO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú búracie a demontážne práce, stavebné práce HSV a PSV oprava a bežná údržba objektov UMB, interiérové a terénne úpravy, parkoviská, oprava plochých striech, oprava vonkajších fasád atď.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
3 121 685,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici a jej súčasti. Konkrétne adresy objektov sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.4) Opis obstarávania
1.Predmetom obstarávania sú stavebné práce podľa požiadaviek Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici na roky 2023-2027.

2. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky
2.1. Počas platnosti rámcovej dohody sa budú vyžadovať stavebné práce na oprave a údržbe objektov UMB a to najmä búracie a demontážne práce, lešenárske práce, murárske práce, maľby a nátery interiérov budov, elektroinštalačné práce, obklady stien a podláh, opravy vodovodných a kanalizačných systémov, iné interiérové a terénne úpravy, oprava vonkajších fasád, oprava plochých a šikmých striech, parkovísk a pod.
2.2. Používané materiály musia spĺňať požadované parametre a predpísané normy.
2.3. Dodávateľ je povinný vykonané práce a materiály, ktoré súvisia s predmetom dodávky chrániť pred poškodením, zničením a krádežami až do ich prevzatia verejným obstarávateľom. V opačnom prípade bude znášať všetky škody.
2.4. Realizácia prác nesmie narušiť prevádzku UMB v Banskej Bystrici.
2.5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet dodávky od zhotoviteľa po jeho ukončení ak nebude úplný, resp. prevádzky schopný.
2.6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na odsúhlasenie kalkulácie stavebných alebo iných údržbárskych prác a dodávky tovarov ešte pred začatím (uskutočnením) prác.
2.7. Úhrada za zrealizované práce sa bude vykonávať na základe faktúry, ktorej neoddeliteľnou súčasťou je súpis vykonaných prác. V prípade, že materiál nie je súčasťou ponúknutej ceny v cenníku, jeho cenu preukáže kópia dokladu o kúpe tovaru pokladničný blok alebo kópia faktúry za zabudovaný stavebný materiál.
2.8. Požadované práce budú vykonávané na základe objednávok vystavených verejným obstarávateľom v súlade s rámcovou dohodou.

3. Technické a kvalitatívne požiadavky
3.1 Uchádzač zrealizuje dielo podľa platných STN, ON, noriem platných pre jednotlivé práce a konštrukcie a EN.
3.2. Verejný obstarávateľ vyžaduje postup podľa § 12 zákona NR SR č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach.
3.3. Zhotoviteľ musí vykonávať vedenie stavby prostredníctvom stavbyvedúceho podľa § 44 Stavebného zákona, ak si to vyžaduje charakter stavebných prác alebo ak si túto požiadavku v objednávke uvedie verejný obstarávateľ.
3.4. Uchádzač zodpovedá za zabezpečenie ochrany pred požiarmi na stavenisku podľa platných právnych predpisov.
3.5. Uchádzač zodpovedá za zabezpečenie bezpečnostných a zdravotných požiadaviek na stavenisku podľa platných právnych predpisov.
3.6. Dodávateľ stavby je povinný s odpadom vzniknutým na stavbe naložiť podľa platných právnych predpisov a doklady o likvidácií odpadov predložiť verejnému obstarávateľovi.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
3 121 685,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o
verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Upozornenie:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo
vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov
preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené
kópie týchto dokladov.
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. a) a písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený
použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy
nie je oprávnený vyžiadať si výpis z registra trestov, a teda jeho predloženie sa požaduje od uchádzača.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1. resp. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorým preukáže uskutočnenie zákaziek rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia stavebných prác a to v minimálnom objeme 3 000 000,00 EUR bez DPH za posudzované obdobie.
Podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za uskutočnenie prác. Verejný obstarávateľ požaduje, aby riadiaci pracovníci, ktorí sa budú osobne podieľať na riadení stavebných prác, spĺňali nižšie uvedené minimálne odborné požiadavky.
Splnenie požiadaviek preukáže uchádzač predložením požadovaných dokumentov. Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu u nasledovných pozícií:
Odborný garant - stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby. Verejný obstarávateľ požaduje:
minimálne 5 rokov odbornej praxe stavbyvedúceho so zameraním pre pozemné stavby,
Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením:
I) profesijného životopisu stavbyvedúceho, z ktorého vyplývajú požiadavky na skúsenosť odborného garanta
II) dokladu o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúci splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia tejto Výzvy vo vestníku verejného obstarávania.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Sú uvedené v návrhu rámcovej dohody, ktorá je súčasťou predmetných súťažných podkladov.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.02.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.02.2023 10:00
Miesto: Otváranie ponúk bude sprístupnené on-line prostredníctvom elektronické prostriedku eZakazky , podľa §52 od.2 zákona o verejnom obstarávaní pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Pri on-line sprístupnení budú uchádzačom zverejnené informácie v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, ktorí na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy je predmetné verejné obstarávanie "žiadne z uvedených".
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja
eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v predmetných súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a stránku www.ezakazky.sk , na ktorej verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so ZVO.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným
európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil v zmysle § 114 ods. 1 zákona. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri
partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov
verejného sektora. Úspešný uchádzač je povinný pri podpise rámcovej dohody predložiť poistnú zmluvu. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 80 000,00 Eur. Ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP. Požaduje sa aj zmluvná zábezpeka vo výške 10 000,00 Eur. Ďalšie informácie ohľadom zmluvnej zábezpeky sa nachádzajú v návrhu rámcovej dohody.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.01.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité