II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Stavebné práce podľa požiadaviek Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici na roky 2023-2027
Referenčné číslo: REK/110/2023/109-VO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky sú búracie a demontážne práce, stavebné práce HSV a PSV oprava a bežná údržba objektov UMB, interiérové a terénne úpravy, parkoviská, oprava plochých striech, oprava vonkajších fasád atď.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
3 121 685,33
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici a jej súčasti. Konkrétne adresy objektov sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.4)
Opis obstarávania
1.Predmetom obstarávania sú stavebné práce podľa požiadaviek Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici na roky 2023-2027.
2. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky
2.1. Počas platnosti rámcovej dohody sa budú vyžadovať stavebné práce na oprave a údržbe objektov UMB a to najmä búracie a demontážne práce, lešenárske práce, murárske práce, maľby a nátery interiérov budov, elektroinštalačné práce, obklady stien a podláh, opravy vodovodných a kanalizačných systémov, iné interiérové a terénne úpravy, oprava vonkajších fasád, oprava plochých a šikmých striech, parkovísk a pod.
2.2. Používané materiály musia spĺňať požadované parametre a predpísané normy.
2.3. Dodávateľ je povinný vykonané práce a materiály, ktoré súvisia s predmetom dodávky chrániť pred poškodením, zničením a krádežami až do ich prevzatia verejným obstarávateľom. V opačnom prípade bude znášať všetky škody.
2.4. Realizácia prác nesmie narušiť prevádzku UMB v Banskej Bystrici.
2.5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet dodávky od zhotoviteľa po jeho ukončení ak nebude úplný, resp. prevádzky schopný.
2.6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na odsúhlasenie kalkulácie stavebných alebo iných údržbárskych prác a dodávky tovarov ešte pred začatím (uskutočnením) prác.
2.7. Úhrada za zrealizované práce sa bude vykonávať na základe faktúry, ktorej neoddeliteľnou súčasťou je súpis vykonaných prác. V prípade, že materiál nie je súčasťou ponúknutej ceny v cenníku, jeho cenu preukáže kópia dokladu o kúpe tovaru pokladničný blok alebo kópia faktúry za zabudovaný stavebný materiál.
2.8. Požadované práce budú vykonávané na základe objednávok vystavených verejným obstarávateľom v súlade s rámcovou dohodou.
3. Technické a kvalitatívne požiadavky
3.1 Uchádzač zrealizuje dielo podľa platných STN, ON, noriem platných pre jednotlivé práce a konštrukcie a EN.
3.2. Verejný obstarávateľ vyžaduje postup podľa § 12 zákona NR SR č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach.
3.3. Zhotoviteľ musí vykonávať vedenie stavby prostredníctvom stavbyvedúceho podľa § 44 Stavebného zákona, ak si to vyžaduje charakter stavebných prác alebo ak si túto požiadavku v objednávke uvedie verejný obstarávateľ.
3.4. Uchádzač zodpovedá za zabezpečenie ochrany pred požiarmi na stavenisku podľa platných právnych predpisov.
3.5. Uchádzač zodpovedá za zabezpečenie bezpečnostných a zdravotných požiadaviek na stavenisku podľa platných právnych predpisov.
3.6. Dodávateľ stavby je povinný s odpadom vzniknutým na stavbe naložiť podľa platných právnych predpisov a doklady o likvidácií odpadov predložiť verejnému obstarávateľovi.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
3 121 685,33
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie