Oznámenie 1788 - MSS

Obsah

1788 - MSS
Vestník č. 13/2023 - 19.01.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42156424
Kollárova 8, 91702 Trnava
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Lucia Ongerová
Telefón: +421 232780729
Email: lucia.ongerova@nases.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.nases.gov.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/456354
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/456354
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Štátna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Hromadné zasielanie SMS správ
Referenčné číslo: 250-2022/6540
II.1.2) Hlavný kód CPV
64212000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby - Hromadné zasielanie SMS správ. Predmetom zákazky je zasielanie krátkych textových správ SMS do GSM sietí. Dĺžka a obsah týchto správ sú definované štandardom SMS. Predpokladaný počet týchto správ je približne 1 400 000 správ mesačne, v závislosti od požiadaviek verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač dokázal poskytovať na svojej GSM infraštruktúre službu pre hromadné posielanie SMS správ, ktorá umožňuje aplikačné pripojenie systémov verejného obstarávateľa priamo na SMS centrum prostredníctvom SMPP protokolu. Priamym prístupom na SMS centrum sa redukuje doba odoslania a tak je možné posielať veľké objemy správ. SMS správy môžu byť odosielané do všetkých sietí na Slovensku (Orange, T-Mobile, O2, T-com, 4ka), a aj do zahraničia. Verejný obstarávateľ obstaráva službu hromadných SMS pre plnenie ustanovení § 32 ods. 3 zákona č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 160 118,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
64200000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby, Trnavská cesta 100/II, 821 01 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby - Hromadné zasielanie SMS správ. Predmetom zákazky je zasielanie krátkych textových správ SMS do GSM sietí. Dĺžka a obsah týchto správ sú definované štandardom SMS. Predpokladaný počet týchto správ je približne 1 400 000 správ mesačne, v závislosti od požiadaviek verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač dokázal poskytovať na svojej GSM infraštruktúre službu pre hromadné posielanie SMS správ, ktorá umožňuje aplikačné pripojenie systémov verejného obstarávateľa priamo na SMS centrum prostredníctvom SMPP protokolu. Priamym prístupom na SMS centrum sa redukuje doba odoslania a tak je možné posielať veľké objemy správ. SMS správy môžu byť odosielané do všetkých sietí na Slovensku (Orange, T-Mobile, O2, T-com, 4ka), a aj do zahraničia. Verejný obstarávateľ obstaráva službu hromadných SMS pre plnenie ustanovení § 32 ods. 3 zákona č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov.

Priepustnosť služby
Verejný obstarávateľ vyžaduje od úspešného uchádzača garantovanú priepustnosť služby v rozsahu 10 SMS správ za sekundu.

Priame pripojenie na SMS centrum:
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby SMS brána pracovala na sieťovej vrstve TCP/IP protokolu. Pre komunikáciu s rozhraním SMS centra mobilného operátora je potrebné využiť štandardný protokol SMPP.

Pripojenie tunelom cez internetovú konektivitu:
Verejný obstarávateľ má pevné (non-stop) pripojenie do internetu, je možné nakonfigurovať transparentný IPSEC tunel, ktorý slúži ako prenosová trasa po vstupný bod rozhrania SMS centra. Pripojenie je požadované najmenej z dvoch lokalít (dátových centier) verejného obstarávateľa.

Dostupnosť služby:
Verejný obstarávateľ vyžaduje dostupnosť 99,9% mesačne najmenej pre dve lokality. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač predkladal na mesačnej báze vyhlásenie o dostupnosti služby.

Kvalita služby:
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby všetky správy, ktoré sú odoslané z aplikácie verejného obstarávateľa na platformu úspešného uchádzača boli bezodkladne zaslané koncovému adresátovi. Doba držania nedoručenej SMS (z dôvodu nedostupnosti siete koncového adresáta) koncovému adresátovi v SMS centre je najmenej 7 dní, počas ktorej sa úspešný uchádzač bude pokúšať o opakované doručenie.

Personalizácia
Verejný obstarávateľ vyžaduje od úspešného uchádzača zobrazenie odosielateľa v textovom tvare pre každú odoslanú SMS správu.

Logovanie:
Logovanie, Debug, Audit, Realtime Alerting a možnosť napojenia na interný monitoring. Úspešný uchádzač zabezpečí dostupnosť SMS platformy prostredníctvom vybraného komunikačného protokolu (SMPP). Verejný obstarávateľ posiela SMS z vlastnej aplikácie, ktorá komunikuje s SMS platformou prostredníctvom vybraného protokolu. Celá aplikačná vrstva je v réžii verejného obstarávateľa. T. j . logovanie, prípadne iné požiadavky je potrebné riešiť v samotnej aplikácii verejného obstarávateľa, ktorá dané SMS ku operátorovi odosiela. Úspešný uchádzač má byť schopný na požiadanie Verejnému obstarávateľovi poskytnúť podrobný výpis odoslaných SMS za celý uplynulý mesiac. Na požiadanie verejného obstarávateľa operátor poskytne detailný log zo spracovania správ a poskytne súčinnosť pri riešení problémov pri zasielaných SMS správach, ako aj kontrolu logov.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 160 118,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO), a to:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu
pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo
obvyklého pobytu,
c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v
štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. 4 a 5 ZVO. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Preto uchádzač predkladá požadované doklady.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia (podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov (v tomto prípade sa nepredkladá daný doklad v ponuke). Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Ďalej pri preukazovaní podmienok platia ustanovenia §32 ods. 6 a ods. 7 ZVO.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia
podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO.
Bližšie informácie k JED a manuál k vyplneniu viď na
https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-602.html , ako aj v Súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1 Uchádzač na preukázanie ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO musí vo svojej ponuke predložiť vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. Viď min. úroveň štandardov.
2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO
2.3 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie
finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
2.4 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
2.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a
ekonomického postavenia spoločne.
2.6 Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia
podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO.
Bližšie informácie k JED a manuál k vyplneniu viď v súťažných podkladoch a v §39 ZVO a na
https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 2.1 § 33 ods. 1 písm. a) ZVO:
Vyjadrenie banky/bánk, v ktorej má uchádzač vedený/é účet/y o schopnosti plniť finančné záväzky bude obsahovať
informácie o tom, že:
- v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
- účet nie je predmetom exekúcie,
- účet nie je v nepovolenom debete.
Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako 30 dní ku dnu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje:
1.) podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO; Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Viď min. úroveň štandardov.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g) ZVO, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní spoločne.
Prepočet inej meny na eur sa vykoná kurzom ECB platným v deň zverejnenia súťaže vo vestníku EÚ.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia
podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO. Bližšie informácie k JED a manuál k
vyplneniu viď na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html , ako aj v
Súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1. § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Požadovaná úroveň štandardov sa
preukazuje zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s
uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Zoznamom uchádzač preukáže poskytnutie služieb rovnakého alebo
obdobného charakteru ako je predmet zákazky, tzn. zasielanie hromadných SMS správ. Minimálna úroveň požadovaných poskytovaných služieb musí byť v súhrnnej hodnote min. 800 000,00 EUR bez DPH a uchádzač môže túto hodnotu preukázať jednou zmluvou alebo kombináciou viacerých zmlúv.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
viď Súťažné podklady a návrh Rámcovej dohody
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 14.02.2023
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 29.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.02.2023 10:05
Miesto: Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby, Trnavská cesta 100/II, 801 01 Bratislava. Slovenská
republika
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky sa predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 cez IS EVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa predchádzajúcej vety. Zápisnica z otvárania ponúk je bezodkladne generovaná a zasielaná.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
(1) Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska
splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (super reverzný spôsob).
(2) Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, odvolávka 50) viď zákon § 37 ods. 2 ZVO, ak
ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá lebo vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia
zmluvy.
(3) Vysvetlenie informácií uvedených v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii Verejný
obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie
ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred.
(4) Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní
prostredníctvom IS EVO. Uchádzač musí mať vytvorené konto a musí byť evidovaný v informačnom systéme ÚVO ako
užívateľ za Hospodársky subjekt (Návod: odkaz https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add) Všetky
ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-
5f7.html.
(5)Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 ZVO. Verejný
obstarávateľ pri komunikácii elektronicky prostredníctvom IS EVO stanovuje, že moment odoslania dokumentu sa
považuje za moment jeho doručenia adresátovi.
(6) Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač.
(7) Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača zábezpeku vo výške 30 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení
zábezpeky viď Súťažné podklady.
(8) Vzťahy neupravené v tomto oznámení ako aj celá verejná súťaž sa riadia podľa ZVO.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.01.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité