II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Špeciálne chemikálie a špeciálny akustický materiál pre projekt NANOVIR
Referenčné číslo: REK001674/2022-UVO, preprotok. REK000281/2023-UVO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
24000000-4
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie špeciálnych chemikálií na prípravu nanomateriálov a špeciálneho akustického materiálu pre TEM mikroskopiu, potrebného na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky na dohodnuté miesta dodania, vyloženie a vynesenie
v mieste dodania.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
9 933,13
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Časť A - Špeciálne chemikálie
Časť č.: A
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
24310000-0
14523200-5
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav fyzikálnych vied,
Park Angelinum 9, 040 01 Košice.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie špeciálnych chemikálií na prípravu nanomateriálov potrebných na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky na dohodnuté miesta dodania, vyloženie a vynesenie v mieste dodania.
Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1A - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
5 820,50
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR),
kód ITMS 2014+: 313011AUW7,
operačný program: Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020,
číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany
poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov
vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.
Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu
súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a
Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Časť B - Špeciálny akustický materiál
Časť č.: B
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
44112600-4
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav fyzikálnych vied,
Park Angelinum 9, 040 01 Košice.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie špeciálneho akustického materiálu pre TEM mikroskopiu, potrebného na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky na dohodnuté miesta dodania, vyloženie a vynesenie
v mieste dodania.
Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1B - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
4 112,63
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR),
kód ITMS 2014+: 313011AUW7,
operačný program: Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020,
číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany
poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov
vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.
Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu
súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a
Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.