Oznámenie 3769 - MSS

Obsah

3769 - MSS
Vestník č. 22/2023 - 31.01.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166197
Lamačská cesta 3/C, 84005 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Martišová, PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Telefón: +421 908564888
Email: statistics@process-management.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://slovak.statistisc.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/452816
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/452816
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rozvoj governance a úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v podsektore VS
Referenčné číslo: SUSR_Rozvoj governance a úrovne IaKB
II.1.2) Hlavný kód CPV
72600000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je:

a) nasadenie bezpečnostných riešení:
- na ochranu auditných záznamov log manager,
- na ochranu citlivých údajov formou DLP (Data Leakage Prevention),
- na riadenie privilegovaných identít a prístupu k heslám privilegovaných účtov PIM (Privileged Identity
Management), a ich overenie v prevádzke,

b) vykonanie posúdenia bezpečnosti prostredia organizácie formou penetračného testovania.

Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
343 806,66 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48732000-8
72263000-6
72316000-3
72100000-6
72250000-2
72266000-7
72267000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa:
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C
840 05 Bratislava 45
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je:

a) nasadenie bezpečnostných riešení:
- na ochranu auditných záznamov log manager,
- na ochranu citlivých údajov formou DLP (Data Leakage Prevention),
- na riadenie privilegovaných identít a prístupu k heslám privilegovaných účtov PIM (Privileged Identity
Management), a ich overenie v prevádzke,

b) vykonanie posúdenia bezpečnosti prostredia organizácie formou penetračného testovania.

Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
343 806,66 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 31.03.2023
Dátum ukončenia: 30.09.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Výzva: OPII-2021/7/16-DOP
Kód projektu: 311071BGP1
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Bod II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému, časť Dátum začatia - je len predpokladaný termín nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. Bližšie informácie sú uvedené vo Zväzku 2 Obchodné podmienky súťažných podkladov.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní").

Kompletné znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch, vo Zväzku 1, časť 1.4 Podmienky účasti.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania v Ú. v. EÚ;

- podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o
odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk;

- podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných
a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality;

Kompletné znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch, vo Zväzku 1, časť 1.4 Podmienky účasti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 02.03.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.03.2023 11:00
Miesto: online - verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality systému IS EVO
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky v sume 15 000 EUR, pričom podrobné informácie sú v súťažných podkladoch, bod 20.

Zákazka je zadaná postupom verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, pričom vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.

Postup zadávania nadlimitnej zákazky bude realizovaný s využitím modernizovaného systému EVO.
Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO a rovnako postup pri predkladaní ponuky sú bližšie uvedené v príručkách zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo na tel. čísle +421 2 209 25 100.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní právo zmluvu nepodpísať a
zrušiť verejné obstarávanie, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.01.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité