Oznámenie 4391 - MSS

Obsah

4391 - MSS
Vestník č. 24/2023 - 02.02.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31340822
Brečtanová 1, 83007 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Patrícia Svrčková, PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Telefón: +421 949885855
Email: evotipos@process-management.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.tipos.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/457367
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/457367
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Obchodná spoločnosť prevádzkujúca číselné lotérie, internetové hry a iné hazardné hry.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Manažované služby sieťovej konektivity, bezpečnosti a monitoringu
Referenčné číslo: 004/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
72222300-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie privátnej a verejnej sieťovej konektivity v existujúcich lokalitách verejného obstarávateľa, služieb bezpečnosti v definovanom rozsahu, služieb monitoringu infraštruktúry v definovanom rozsahu a súčasťou sú taktiež implementačné a migračné práce. Cieľom verejného obstarávania je modernizovať existujúcu infraštruktúru a zabezpečiť požadované služby v špecifických oblastiach.
Ďalšie informácie k predmetu zákazky sú uvedené vo Zväzku 3. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 395 255,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72250000-2
32410000-0
32420000-3
32421000-0
32422000-7
42961100-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie privátnej a verejnej sieťovej konektivity v existujúcich lokalitách verejného obstarávateľa, služieb bezpečnosti v definovanom rozsahu, služieb monitoringu infraštruktúry v definovanom rozsahu a súčasťou sú taktiež implementačné a migračné práce. Cieľom verejného obstarávania je modernizovať existujúcu infraštruktúru a zabezpečiť požadované služby v špecifických oblastiach.
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú, a to na obdobie dvoch (2) rokov od nadobudnutia účinnosti zmluvy s možnosťou uplatnenia časovej opcie najviac však na dobu dvoch (2) rokov.
Ďalšie informácie k predmetu zákazky sú uvedené vo Zväzku 3. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 395 255,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú, a to na obdobie dvoch (2) rokov od nadobudnutia účinnosti zmluvy s možnosťou uplatnenia časovej opcie najviac však na dobu dvoch (2) rokov.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

2. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom
uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní
splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný
obstarávateľ nedovoľuje vyplniť iba globálny údaj.

4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie na poskytnutie predmetu zákazky preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

5. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 a/alebo § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní ak takúto osobu využíva na preukázanie podmienok účasti podľa § 33 a/ alebo § 34 zákona o verejnom obstarávaní.

6. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

7. Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č.
177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov
verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení zákona č. 221/2019 Z. z., a
teda uchádzač je povinný na účely preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom
obstarávaní predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona - prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.


VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade predloženia jednotného európskeho dokumentu, verejný obstarávateľ nedovoľuje vyplniť iba globálny údaj.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2023 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť vo výške 1 000 000,00 Eur.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní:
3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní: uvedenie opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality; ktoré uchádzač použije pri plnení predmetu zákazky.


VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade predloženia jednotného európskeho dokumentu, verejný obstarávateľ nedovoľuje vyplniť iba globálny údaj.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.

Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a ak ich uchádzač v ponuke identifikoval, prípadne ak na ne uviedol priamy odkaz a ak tieto referencie obsahujú všetky potrebné informácie, ktoré zoznam poskytnutých služieb uvedený v bode 3.1 tejto časti súťažných podkladov musí obsahovať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1:
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne dve (2) zákazky, pričom predmetom každej z nich bolo poskytnutie služieb týkajúcich sa privátnej a/alebo verejnej sieťovej konektivity a zároveň služieb bezpečnosti a monitoringu infraštruktúry. Každá z požadovaných zákaziek musí byť v minimálnom finančnom objeme 500 000,00 Eur bez DPH a zároveň každá zákazka musí spĺňať všetky nasledovné parametre:
Zriadenie virtuálnej privátnej siete na báze IP MPLS technológie a poskytovanie elektronických komunikačných služieb s nasledujúcimi parametrami:
- Minimálne 6 prípojných bodov.
- Viac ako 250 koncových užívateľov.
- Zabezpečenie a optimalizácia komunikačnej prevádzky prostredníctvom šifrovania, kryptovania a nastavovania QoS.
- Zriadenie, prevádzkovanie a správa služby, zabezpečujúcej služby riadenia a vyhodnocovania toku dát s funkcionalitami, spĺňajúcimi definíciu Next Generation Firewall.
- Centrálny prestup do siete internet s implementáciou firewall služieb detekcie a obrany privátnej siete.
- Dostupnosť služby minimálne 99,90%.
- Pripojenie minimálne jedného prípojného bodu prostredníctvom systému vysokej dostupnosti (high availability).
- Pripojenie minimálne jedného prípojného bodu prostredníctvom optického prenosového média.
- Pripojenie minimálne jedného prípojného bodu prostredníctvom mobilného prístupu 4G/LTE/5G s prenosovou kapacitou min. 50 Mbps.
- Vzdialený prístup do VPN pre minimálne 250 paralelných používateľov.
Zriadenie, prevádzkovanie a správa služby prístupu do VPN a prístupu k zdieľaným zdrojom vo vnútri VPN prostredníctvom multifaktorovej autentifikácie.

Z kapacitných dôvodov systému sú ďalšie informácie k tejto podmienke účasti uvedené v časti 1.4 Podmienky účasti súťažných podkladov.

K bodu 3.2:
3.2.1 Uchádzač predloží platný certifikát o zavedení systému riadenia kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok vyplývajúcich z normy ISO 9001 v oblasti súvisiacej s poskytovaním predmetu zákazky, prípadne iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie požiadaviek na vystavenie certifikátu o zavedení systému manažérstva riadenia kvality.

3.2.2 Uchádzač predloží platný certifikát o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky ochrany informácií vyplývajúcej z normy ISO 27001 v oblasti súvisiacej s poskytovaním predmetu zákazky, prípadne iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie požiadaviek na vystavenie certifikátu o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti.

3.2.3 Uchádzač predloží platný certifikát o zavedení systému manažérstva služieb vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok vyplývajúcich z normy ISO 20000-1 v oblasti súvisiacej s poskytovaním predmetu zákazky, prípadne iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie požiadaviek na vystavenie certifikátu o zavedení systému manažérstva služieb.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.03.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.03.2023 10:15
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční formou "on-line" sprístupnenia ponúk bez fyzickej účasti uchádzačov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváraním ponúk sa rozumie ich on-line sprístupnenie, pričom
systém IS EVO automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. K podmienkam účasti - JED:
Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že ak hospodársky subjekt za účelom dočasného nahradenia dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, predkladá jednotný európsky dokument, nepovoľuje sa vyplnenie len oddiel - Globálny údaj pre všetky podmienky účasti.
Hospodársky subjekt vytvorí odpoveď na dokument JED výzva pomocou Modulu JED vo verejnej zóne. Postup
vytvorenia odpovede je dostupný v Príručke k funkcionalitám webového sídla úradu zverejnenej na
https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html Príručka k funkcionalitám webového sídla úradu, najmä no
nielen v rozsahu informácií uvedených v bode 6.2 Modul JED prístupný vo verejnej zóne a podbode 6.2.2 Akcie Modulu JED pre HS vo verejnej zóne dokumentu.

2. Verejný obstarávateľ v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí.

3. V súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať výhradne elektronicky prostredníctvom elektronického prostriedku, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO (http://www.eplatforma.gov.sk), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t. j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch.

4. Uchádzači sú povinní pred odoslaním ponuky cez systém EVO vyplniť aj Štruktúru ponuky (štruktúrované kritériá), kde tiež uvedú svoj návrh na plnenie kritérií.

5. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 60.000 EUR (slovom šesťdesiattisíc eur). Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené vo Zväzku 1, Časť 1.1 Pokyny pre uchádzačov, Článok III. Príprava ponuky, bod 17 Zábezpeka k ponuke súťažných podkladov.

6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie
zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.01.2023

Redakčné opravy

9782 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 48/2023
V oznámení 04391-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 024/2023 zo dňa 02.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 01.03.2023 10:00 Má byť: 10.03.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.03.2023 10:15 Má byť: 10.03.2023 10:15
11575 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 56/2023
V oznámení 04391-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 024/2023 zo dňa 02.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 10.03.2023 10:00 Má byť: 13.03.2023 10:45 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.03.2023 10:15 Má byť: 13.03.2023 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité