Oznámenie 3900 - WYP

Obsah

3900 - WYP
Vestník č. 23/2023 - 01.02.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Hronovce
IČO: 00307041
Levická cesta 3, 93561 Hronovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Kruteková
Telefón: +421 904223613
Email: matuskova.vos@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.hronovce.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/457518
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/457518
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
OBNOVA A ZVYŠOVANIE ENERGETICKEJ ÚČINNOSTI BUDOVY KULTÚRNEHO DOMU V HRONOVCIACH, VRÁTANE ZATEPĽOVANIA
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na stavbe:
OBNOVA A ZVYŠOVANIE ENERGETICKEJ ÚČINNOSTI BUDOVY KULTÚRNEHO DOMU V HRONOVCIACH, VRÁTANE ZATEPĽOVANIA

Zákazka rieši obnovu a zvyšovanie energetickej účinnosti budovy Kultúrneho domu v Hronovciach vrátane zatepľovania. Jedná sa o poschodový murovaný objekt s čiastočným podpivničením a galériou, ktorý je zastrešený sedlovou a čiastočne plochou strechou s vonkajšími dažďovými odpadmi. V suteréne je riešené prevažne technické zázemie objektu, kotolňa. V nadzemnom podlaží sa nachádza vstupná hala, veľká sála, javisko, sociálno-hygienické a spoločenské priestory, technické miestnosti, galéria a schodisko. Základnou úlohou je obnova poškodených častí objektu a odstránenie neodborných zásahov, ktoré prebehli začiatok 80 rokov minulého storočia, ako napr. výmena krovu, výmena nevhodnej a poškodenej strešnej krytiny. Projekt rieši zateplenie obvodového plášťa, t.j. obvodových stien, stropu pod povalovým priestorom, stropu nad suterénom a zateplenie podlahy na teréne. Súčasťou návrhu je výmena výplní otvorov v obvodovom plášti.
Dodatočným zateplením objektu sa zlepšuje aj energetická hospodárnosť budovy, znižujú sa náklady vynaložené na vykurovanie a osvetlenie objektu. Projekt rieši vykurovanie objektu.
Dopravné napojenie na verejnú komunikáciu objektu ostane bez zásahu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
541 563,82 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45321000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Hronovce, okres Levice, Nitriansky kraj.
II.2.4) Opis obstarávania
Členenie stavby na objekty:
Objekt SO 01 Rekonštrukcia strechy a krovu kultúrneho domu
Objekt SO 02 Zateplenie obvodových stien
Objekt SO 03 Zateplenie stropu pod povalovým priestorom a plochej strechy
Objekt SO 04 Výmena otvorových výplní
Objekt SO 05 Zateplenie podlahy na teréne a stropu nad suterénom
Objekt SO 06 Ostatné výdavky (vykurovanie, rekuperácia vzduchu)
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
541 563,82 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy: 02I02-29-V01
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z Ministerstva dopravy SR - Plán obnovy a odolnosti SR. Financovanie bude zároveň z vlastných zdrojov obce.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v
súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1.1.doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace,
1.2.doloženým potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace,
1.3.doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace,
1.4.doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace,
1.5.dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - doklad uchádzač nepredkladá, podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získa z registra právnických osôb,
1.6.doloženým čestným vyhlásením (ČV) preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
1.7.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ (VOb),
1.8.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje VOb.
1.9.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť ČV podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.10.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút ČV, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.11.Hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. VOb uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. VOb musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. VOb pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa §152 ods. 3 ZVO.
1.12.Ak dôjde k zmene údajov vedených v ZHS, hospodársky subjekt je podľa § 156 ZVO povinný oznámiť túto zmenu ÚVO do 30 dní odo dňa zmeny údajov a doložiť ju aktuálnym dokladom preukazujúcim uskutočnenú zmenu. Hospodársky subjekt nie je povinný pri oznámení zmeny údajov vedených v ZHS doložiť doklad podľa prvej vety, ak možno použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
1.13.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS predloží v ponuke doklady- naskenované originály podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ ako orgán verejnej správy má oprávnenie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy, a preto:
Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady:
podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade nepredloženie dokladu podľa § 32 ods.2 písm.a) - je uchádzač na poskytnutie údajov z registra trestov musí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad o udelení súhlasu pre poskytnutie výpisu z registra trestov.
1.14.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené Jednotným európskym dokumentom (viď vzor Príloha č. 11 k SP) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO (viď Príloha č.9 k SP).
Z dôvodu nedostatku počtu znakov pokračovanie v SP.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: II.1. § 34 ods.1 písm.b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom .
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

Uchádzač preukáže referencie v minimálnej výške 500 000,00 Eur bez DPH za posudzované obdobie Referencie musia byť rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky.

II.2. § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 Zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:

II.2.1. uchádzač predloží originál, resp. úradne overenú kópiu, platného certifikátu kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001, ktorá pokrýva činnosti, ktoré sú predmetom zákazky na uskutočnenie stavebných prác, vydaného nezávislou inštitúciou,ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou , prípadne jeho ekvivalent osvedčujúci zavedenie rovnocenných opatrení podľa požiadaviek na vydanie tohto certifikátu. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 Zákona o verejnom obstarávaní.

II.2.2 Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy ISO 45001 alebo OHSAS 18001 , vydaného nezávislou inštitúciou,ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou resp. ekvivalentný doklad alebo dôkazy preukazujúce zavedenie požadovaného systému, ktorá stanovuje požiadavky na systém riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci ochrany zdravia pri práci.

II.2.3 § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 Zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu systému environmentálneho manažérstva EMAS, vydaného nezávislou inštitúciou,ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou resp. ekvivalentný doklad alebo dôkazy preukazujúce zavedenie požadovaného systému, ktorý popisuje požiadavky na systém riadenia, ktorý umožňuje znižovať environmentálne dopady spojené s činnosťou organizácie.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
Z dôvodu nedostatku počtu znakov pokračovanie v SP.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.02.2023 08:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.02.2023 09:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky On-line a zároveň na obecnom úrade Levická 3, 935 61 Hronovce.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ realizuje zákazku prostredníctvom systému EVO ver. 18.0 - ponuky budú sprístupnené aj on-line
tzn. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí
predložili ponuky do lehoty na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému EVO
ver.18.0 prevádzkovaného ÚVO.
2. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Pre potreby predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia v systéme EVO prostredníctvom registračného formulára
dostupného na portáli EVO. Podrobnosti o systéme EVO sú uvedené na adrese:
https://www.uvo.gov.sk/portalsystemuevo-5f5.html.
4. Verejný obstarávateľ v zmysle § 112 ods. 6 zákona, druhá veta o verejnom obstarávaní stanovil, že vyhodnotenie
splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po
vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk - super reverzná súťaž.
5. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak nastanú aj skutočnosti podľa § 40 ods. 6
písm.g).
6. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a technickej a
odbornej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené Jednotným európskym dokumentom (viď vzor
Príloha č. 11 k SP) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO (viď Príloha č.9 k SP).
7. Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 15 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 17. súťažných
podkladov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.01.2023

Redakčné opravy

6458 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 31/2023
V oznámení 03900-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Hronovce, Levická cesta 3, 935 61 Hronovce zverejnenom vo VVO č. 023/2023 zo dňa 01.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 22.02.2023 08:30 Má byť: 08.03.2023 08:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.02.2023 09:00 Má byť: 08.03.2023 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité