Oznámenie 4199 - WYT

Obsah

4199 - WYT
Vestník č. 24/2023 - 02.02.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Krásno nad Kysucou
IČO: 00314072
1. mája 1255, 02302 Krásno nad Kysucou
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miloš Veselý
Telefón: +421 905300500
Fax: +421 414385240
Email: obstaravanie@evmi.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/4848?cHash=741267675c1fec330d03ba2bc6dde4b0
Hlavná adresa(URL): https://www.mestokrasno.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/457727
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodávka a montáž kuchynských liniek
Referenčné číslo: 1/2023/VO
II.1.2) Hlavný kód CPV
39141000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Dodávka a montáž kuchynských liniek do zariadenia opatrovateľských služieb v Krásne nad Kysucou:
- Kuchynská linka dľ. 3440mm so spotrebičmi ( drez nerezový s okap. plochou, indukčná doska s 4 miestami na varenie, digestor, chladnička, rúra na pečenie) - 1ks
-Kuchynská linka dľ. 4050mm bez spotrebičov - 2 ks
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
11 824,55 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39711130-9
39141500-7
39711440-5
39711361-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
štát Slovensko, región (NUTS II) Stredné Slovensko, vyšší územný celok (NUTS III) Žilinský kraj, okres (NUTS IV)
Čadca, k.ú. Krásno nad Kysucou , KN-C 44/31.
II.2.4) Opis obstarávania
Dodávka a montáž kuchynských liniek do zariadenia opatrovateľských služieb v Krásne nad Kysucou.

Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania
zákazky je špecifikovaný v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky, v projektovej
dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných
podkladov.
Rozsah zákazky je daný aj hodnotou zmluvného vzťahu, ktorá sa rovná predpokladanej hodnote zákazky určenej
verejným obstarávateľom na základe aktualizácie rozpočtu vypracovaného projektantom Ing. STANISLAV MIKOVČÁK,
spoločnosť Archekta s.r.o., Ul. 17. Novembra 2868, 02201 Čadca, zdokumentovaného v dokumentácii z tohto postupu zadávania zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
11 824,55 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom a účinnom znení (ZVO) bude pri zadávaní zákazky na rovnaký predmet postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP302020W852
II.2.14) Doplňujúce informácie
Regionálny operačný program, Kód žiadosti o NFP: NFP302020W852
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Hospodársky subjekt, uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkakúce sa
osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2, 4,a 5 ZVO.
2. Podľa § 152 ods. 1 ZVO uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie (zápis). Podľa § 152 ods. 4 ZVO zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa ods. 3 uvedeného ustanovenia ZVO. Podľa § 152 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
4. Podľa § 114 ods. 1 ZVO uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na
preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (JED) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. V prípade skupiny dodávateľov sa predkladá samostatný JED za každého člena skupiny dodávateľov. V prípade využitia subdodávateľov JED uchádzača obsahuje informácie o každom takomto navrhovanom subdodávateľovi a zároveň sa predkladá aj JED za každého uvedeného subdodávateľa. Táto povinnosť sa týka aj osôb uvedených v § 33 ods. 2, resp. 34 ods. 3 ZVO. Vzor JED tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov.
5. Uchádzač môže jednotný európsky dokument použitý v konkrétnom verejnom obstarávaní použiť aj opakovane, ak potvrdí, že informácie v pôvodnom jednotnom európskom dokumente sú naďalej aktuálne.
6. Podľa § 39 ods. 6 ZVO, ak uchádzač použije JED verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.
7. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určené podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) ZVO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
8. Dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá vo forme ich skenu originálu/úradne overenej kópie v needitovateľnej forme vo formáte pdf.
Ďalšie potrebné informácie týkajúce sa preukazovania osobného postavenia uchádzača sú uvedené v oddiele A.2
súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa § 34 ods. 1 ZVO podľa:1. písm.a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods.1 písm. a) ZVO sa požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru s montážou rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky v kumulatívnej hodnote minimálne 11 800,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za rovnaký alebo obdobný charakter predmetu zákazky sa považujú dodávky kuchynských liniek s montážou.
Predložený zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o kvalite dodávok tovaru s montážou s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu a/alebo predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín
uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K
prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v čase zverejnenia výzvy na
predkladanie ponúk. Zohľadnené budú referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO za
predpokladu, že takéto referencie existujú.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu podľa ods. 1. s dohodnutou podmienkou nadobudnutia jej účinnosti podľa § 47a ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. v deň po dni doručenia pozitívneho výsledku administratívnej kontroly súladu postupu zadávania zákazky so zákonom o verejnom obstarávaní, uskutočnenej poskytovateľom nenávratného finančného príspevku verejnému obstarávateľovi.
2. Začiatok vykonania zákazky je v deň odovzdania miesta plnenia zákazky úspešnému uchádzačovi. V prípade, že
úspešný uchádzač odmietne bezdôvodne prevziať miesto plnenia zmluvy, môže verejný obstarávateľ od zmluvy
jednostranne odstúpiť.
3. Zákazka musí byť vykonaná podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v zadávacej dokumentácii.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.02.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.02.2023 10:00
Miesto: Zasadacia miestnosť verejného obstarávateľa v sídle verejného obstarávateľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije v tomto verejnom obstarávaní elektronickú aukciu v súlade s § 112
ods. 11 v súbehu s § 54 zákona o verejnom obstarávaní, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie
ponúk verejné, údaje z otvárania ponúk komisia zverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom odosiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady a všetky informácie potrebné na vypracovanie ponúk sú dostupné aj v profile verejného
obstarávateľa.
2. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom
elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane
doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou
elektronického nástroja eZakazky (IS), na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk (portál). Súťažné
podklady (SP) a súvisiace dokumenty sú, po registrácii záujemcu, bez obmedzení dostupné na portáli. Prístup k
súťažným podkladom:
a) zadať do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) kliknúť na názov tejto zákazky,
c) kliknúť na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlásiť sa do IS nasledovne:
d1) v prípade existencie konta v IS, prihlásiť sa svojimi prihlasovacími údajmi (pri strate prihlasovacích údajov zvoliť možnosť ich doručenia elektronicky na svoju elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID;
d2) v prípade existencie konta v IS, kliknúť na Registrácia a postupovať podľa pokynov uvedených pre registráciu v IS.
Žiadosť o vysvetlenie podľa § 113 ods. 7 ZVO je potrebné doručiť vždy prostredníctvom IS, iný spôsob doručenia sa neakceptuje, a to v rámci celej komunikácie, pokiaľ vo výzve alebo v SP nie je uvedené inak. Podrobnosti o určenom spôsobe komunikácie sú uvedené v SP, najmä v bode 10 ich oddielu A.1. Komunikačným jazykom je slovenský jazyk.
3.Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú:
a) Poskytovateľ a ním poverené osoby,
b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby,
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými predpismi SR a právnymi aktmi EÚ
a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
4. Výzva vrátane jej redakčných opráv a vysvetlení informácií v nej uvedených a súťažné podklady vrátane ich všetkých príloh, vysvetlení a doplnení predstavujú zadávaciu dokumentáciu v tomto verejnom obstarávaní, ktorá obsahuje nevyhnutné informácie potrebné pre prípravu regulárnej a prijateľnej ponuky pre verejného obstarávateľa.
5. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
6. V súlade s § 38 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. vylúči uchádzača ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.01.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité