Oznámenie 4599 - WNT

Obsah

4599 - WNT
Vestník č. 25/2023 - 03.02.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenský hydrometeorologický ústav
IČO: 00156884
Jeséniova 17, 83315 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Bc. Katarína Rišková
Telefón: +421 259415353
Email: katarina.riskova@shmu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/266?cHash=838ff3a11bc48ddd8bb3e7d2ab0c2baa
Hlavná adresa(URL): www.shmu.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/457922
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/457922
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nákup tonerov pre SHMÚ na obdobie 2 roky
Referenčné číslo: 706-1606/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
30125100-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie tonerov do tlačiarní a kopírovacích zariadení pre Slovenský hydrometeorlogický ústav.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
72 955,63 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30125110-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Slovenský hydrometeorologický ústav Bratislava
Regionálne pracovisko SHMÚ Banská Bystrica
Regionálne pracovisko SHMÚ Košice
Regionálne pracovisko SHMÚ Žilina
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie tonerov do tlačiarní a kopírovacích zariadení pre Slovenský hydrometeorlogický ústav. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač vykonával ekologickú likvidáciu tonerových kaziet v zmysle zákona č. 223/2001 Z. z. o. odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predmetu zákazky dodaných verejnému obstarávateľovi.
Úspešný uchádzač si za likvidáciu nebude oprávnený účtovať dodatočné náklady. Pritom nie je rozhodujúce, či úspešný uchádzač je schopný použiť prázdnu kazetu na náhradné diely alebo musí vykonať úplnú likvidáciu prázdnej kazety. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miest určených objednávateľom. Prázdne tonery dodávateľ preberie od objednávateľa pri dodávke tonerov. Prevzatie pri odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na možnosť voľby aký toner použije do danej tlačiarne, kopírovacieho alebo multifunkčného zariadenia. Uvedený druh toneru či už originálneho alebo repasovaného uvedie pri čiastkových objednávkach pre dodávateľa.
Tonerové náplne do tlačiarní a kopírovacích zariadení nie staršie ako 5 rokov (pričom vek kopírovacieho zariadenia alebo tlačiarne sa dá zistiť overením daného zariadenia pre daný toner) musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcom príslušných zariadení. Tonerové náplne nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí.
Tonerové náplne do tlačiarní a kopírovacích zariadení staršie ako 5 rokov (pričom vek kopírovacieho zariadenia alebo tlačiarne sa dá zistiť overením daného zariadenia pre daný toner) môžu byť použité vrátane originálnych náplní aj alternatívne a kompatibilné náplne. To zahŕňa recyklované, repasované, renovované náplne vyrobené už z použitých tonerov a dielov.
V prípade, že uchádzač nie je schopný tonery zabezpečiť, poskytne alternatívu, pričom alternatívou sa myslí iný výrobca.
Verejný obstarávateľ necháva v kompetencií uchádzača akým spôsobom zabezpečí dopravu pri doručení tonerov a prevzatí prázdnych náplní (či už kuriérskou službou, alebo osobným doručením a pod.).

Podrobný zoznam tonerov a názov tlačiarní je uvedený v súťažnej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
72 955,63 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a to:
a.že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe.
Uchádzač predloží výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace.
b.nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
Uchádzač predloží potvrdenie zo Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace.
c.nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač predloží potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie staršie ako tri mesiace.
d.nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. Uchádzač predloží potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace.
e.je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
Uchádzač predloží doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
f.nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie doloženým čestným vyhlásením.

Pre obmedzený počet znakov je celý rozsah podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedený v súťažnej dokumentácií.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.02.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejné obstarávanie nie je zelené, netýka sa obstarávania inovácií, ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty.

Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe cez elektronickú platformu verejného obstarávania prostredníctvom modernizovaného systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak.

Súťažná dokumentácia je uvedená bez obmedzení na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/457922

Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s hospodárskym subjektom, na ktorého sa uplatňujú reštriktívne opatrenia (sankcie) Organizácie Spojených národov alebo Európskej únie, napr. Nariadenie Rady 833/2014 článok 5k.

Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť Zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 zákona VO má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je doňho zapísaný alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS, nie sú zapísaní v RPVS alebo je uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v RPVS je osobou taxatívne vymenovanou v §11 ods.1 písm c) zákona o verejnom obstarávaní alebo je uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS majú v RPVS zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa §11 ods. 1 písm c). zákona o verejnom obstarávaní
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.02.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité