Oznámenie 5035 - MSS

Obsah

5035 - MSS
Vestník č. 26/2023 - 06.02.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nové Zámky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309150
Hlavné nám. 10, 94002 Nové Zámky
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Beáta Babicza
Telefón: +421 356921718
Email: beata.babicza@novezamky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4473
Hlavná adresa(URL): https://www.novezamky.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/457536
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/457536
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vybudovanie platformy na manažment priestorových dát mesta Nové Zámky
Referenčné číslo: 870/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
72222300-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Mesto Nové Zámky plánuje realizovať projekt s názvom: Vybudovanie platformy na manažment priestorových dát mesta Nové Zámky v rámci dopytovej výzvy Manažment údajov inštitúcie verejnej správy OPII_2021_7_15_DOP (ďalej ako výzvy"). Výsledky projekty budú plniť nasledujúce špecifické ciele výzvy:
ŠC 7.5: Zlepšenie celkovej dostupnosti dát vo verejnej správe s dôrazom na otvorené údaje,
ŠC 7.7: Umožnenie modernizácie a racionalizácie verejnej správy IKT prostriedkami.
Kľúčovým impulzom a motívom projektu je zavedenie takých procesov a nástrojov, ktoré umožnia efektívne nakladanie s dátami, ich zdieľanie a správu, a zároveň zjednodušia prístup k základným informáciám, podporia rozhodovanie a analýzu. Nosným komponentom pre nastavenie a zabezpečenie týchto aktivít je vytvorenie centrálne platformy na integráciu priestorových dát na báze GIS, ich manažment v čiastkových moduloch (agendách), vrátane samotného zberu týchto dát a ich následná interpretácia priestorových dát v mapovej aplikácii.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
219 365,83 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38221000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Intravilán mesta Nové Zámky
II.2.4) Opis obstarávania:
Mesto Nové Zámky plánuje realizovať projekt s názvom: Vybudovanie platformy na manažment priestorových dát mesta Nové Zámky v rámci dopytovej výzvy Manažment údajov inštitúcie verejnej správy OPII_2021_7_15_DOP (ďalej ako výzvy"). Výsledky projekty budú plniť nasledujúce špecifické ciele výzvy:
ŠC 7.5: Zlepšenie celkovej dostupnosti dát vo verejnej správe s dôrazom na otvorené údaje,
ŠC 7.7: Umožnenie modernizácie a racionalizácie verejnej správy IKT prostriedkami.
Kľúčovým impulzom a motívom projektu je zavedenie takých procesov a nástrojov, ktoré umožnia efektívne nakladanie s dátami, ich zdieľanie a správu, a zároveň zjednodušia prístup k základným informáciám, podporia rozhodovanie a analýzu. Nosným komponentom pre nastavenie a zabezpečenie týchto aktivít je vytvorenie centrálne platformy na integráciu priestorových dát na báze GIS, ich manažment v čiastkových moduloch (agendách), vrátane samotného zberu týchto dát a ich následná interpretácia priestorových dát v mapovej aplikácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
219 365,83 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky ako Sprostredkovateľského orgánu pre Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 2020 v zastúpení Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky ako Riadiaceho orgánu pre Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 2020
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uvedené v SP.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Projekt rozvoja IT projekt_1854 bude realizovaný v súlade s nasledujúcou legislatívou:
Zákon č. 69/2018 Z.z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Zákon č. 95/2019 Z.z. o ITVS
Vyhláška č.78/2020 Z.z. o štandardoch pre ITVS
Vyhláška č.85/2020 Z.z. o riadení projektov
Vyhláška 547/2021 Zz (UX/IDSK) o elektronizácii agendy verejnej správy
Usmernenie č.10/2021 SO OPII k využitiu interných kapacít
Metodické usmernenie k aplikácii základných princípov pri realizácii projektov IT financovaných z verejných zdrojov a zdrojov EÚ
Checklist k zapracovaniu 5 IT princípov
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.03.2023 08:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.03.2023 09:00
Miesto: Mesto Nové Zámky, Hlavné námestie 10, 940 02 Nové Zámky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie sú bližšie uvedené v SP.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zábezpeka v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžaduje vo výške 10 000,00 EUR (slovom:
desaťtisíc EUR).
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.01.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité