Oznámenie 5736 - MSP

Obsah

5736 - MSP
Vestník č. 29/2023 - 08.02.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová energetická spoločnosť Slovenska, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45337241
Tomášikova 22, 82102 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tomáš Kovaľ, PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Telefón: +421 917201411
Email: tkoval@process-management.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/21291
Hlavná adresa(URL): http://www.jess.sk/sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/458095
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/37166/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
verejný obstarávateľ na základe § 8 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
energetická spoločnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Fotovoltická elektráreň 1 Bohunice (FVE 1 Bohunice)
Referenčné číslo: 202301
II.1.2) Hlavný kód CPV
45251100-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom "Fotovoltická elektráreň 1 Bohunice (FVE 1 Bohunice)" je vybudovanie a uvedenie do prevádzky fotovoltickej elektrárne vrátane prevádzkových rozvodov, merania a regulácie a vyvedenie výkonu z fotovoltickej elektrárne do distribučnej sústavy prostredníctvom miestnej distribučnej sústavy Jadrovej a vyraďovacej spoločnosti, a.s..

Predmetom zákazky je:

- návrh technického riešenia uskutočnenia predmetu zákazky, vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby (DSPRS);
- výkon inžinierskej činnosti vedúcej k zabezpečeniu právoplatného stavebného povolenia, resp. povolení, ak bude potrebných stavebných povolení viac (IČ pre DSPRS);
- uskutočnenie stavebných prác a dodanie technologických zariadení;
- výkon autorského dozoru;
- vykonanie individuálnych skúšok, predkomplexných skúšok, funkčných skúšok (komplexného vyskúšania) a poskytnutie všetkej potrebnej súčinnosti pre účely získania právoplatného kolaudačného rozhodnutia stavby;
- vypracovanie a dodanie dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby;
- meraná testovacia prevádzka v trvaní šesť (6) mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia predmetu zákazky a uvedenia predmetu zákazky do prevádzky a skúšobná prevádzka;
- školenie osôb určených verejným obstarávateľom (ďalej aj ako "VO").

(ďalej aj ako "predmet zákazky" v príslušnom gramatickom tvare).

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj ako "SP").
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
10 003 555,62 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45310000-3
31712331-9
71320000-7
71330000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pozemky parcely registra "C" nachádzajúce sa v obci Jaslovské Bohunice, katastrálne územie Bohunice, okres Trnava, kraj Trnavský, SR, bližšie špecifikované v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky SP
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Fotovoltická elektráreň 1 Bohunice (FVE 1 Bohunice)" je vybudovanie a uvedenie do prevádzky fotovoltickej elektrárne vrátane prevádzkových rozvodov, merania a regulácie a vyvedenie výkonu z fotovoltickej elektrárne do distribučnej sústavy prostredníctvom miestnej distribučnej sústavy Jadrovej a vyraďovacej spoločnosti, a.s..

Predmetom zákazky je:

- návrh technického riešenia uskutočnenia predmetu zákazky, vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby (DSPRS);
- výkon inžinierskej činnosti vedúcej k zabezpečeniu právoplatného stavebného povolenia, resp. povolení, ak bude potrebných stavebných povolení viac (IČ pre DSPRS);
- uskutočnenie stavebných prác a dodanie technologických zariadení;
- výkon autorského dozoru;
- vykonanie individuálnych skúšok, predkomplexných skúšok, funkčných skúšok (komplexného vyskúšania) a poskytnutie všetkej potrebnej súčinnosti pre účely získania právoplatného kolaudačného rozhodnutia stavby;
- vypracovanie a dodanie dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby;
- meraná testovacia prevádzka v trvaní šesť (6) mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia predmetu zákazky a uvedenia predmetu zákazky do prevádzky a skúšobná prevádzka;
- školenie osôb určených verejným obstarávateľom.

Fotovoltický systém bude inštalovaný v priestore nevyužívanej časti areálu verejného obstarávateľa v Jaslovských Bohuniciach na plochách po demontovaných technologických a stavebných objektoch odstavených a vyraďovaných atómových elektrární A1 a V1.

V minulosti boli objekty demolované po úroveň terénu, čo znamená, že základové konštrukcie, podzemné podlažia, nevyužívané potrubné kanály atď. zostali uložené pod úrovňou terajšieho terénu. Terén bol urovnaný zásypmi z recyklovaného materiálu vzniknutého pri demoláciách. Na výstavbových plochách sa ďalej nachádzajú podzemné konštrukcie bývalých bazénov chladiacich veží, v ktorých sú uložené odpady z demolácií objektov elektrárne A1. Odpady sú v stabilizovanom stave a sú zasypané nekontaminovanými vrstvami zeminy. Tieto vrstvy je potrebné ponechať bez zásahu.

Cieľom zákazky je zabezpečiť zvýšenie podielu elektrickej energie vyrobenej z obnoviteľných zdrojov na celkovej spotrebe Slovenskej republiky v súlade s Nízkouhlíkovou stratégiou rozvoja Slovenskej republiky do roku 2030 s výhľadom do roku 2050 a v súlade s Integrovaným národným klimatickým a energetickým plánom z roku 2019 (INCEP). FVE 1 Bohunice môže byť v budúcnosti súčasťou veľkého projektu "Zelený vodík pre Slovensko", ktorého cieľom je produkcia zeleného vodíka so zámerom ekologizovať hromadnú dopravu.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
10 003 555,62 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
245
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP Kvalita životného prostredia, Prioritná os 4. Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch, Investičná priorita 4.1 Podpora výroby a distribúcie energie z obnoviteľných zdrojov, Špecifický cieľ 4.1.1 Zvýšenie podielu obnoviteľných zdrojov energie na hrubej konečnej energetickej spotrebe SR, kód OPKZP-PO4-SC411-2022-74.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v odd. II.2.7): Celkový termín uskutočňovania predmetu zákazky, po odovzdanie a prevzatie predmetu zákazky a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky nesmie prekročiť tridsaťpäť (35) kalendárnych týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorá je výsledkom verejnej súťaže. Časový harmonogram uskutočnenia predmetu zákazky, v ktorom uchádzač uvedie sankcionovateľné míľniky vo vyjadrení v kalendárnych týždňoch odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorá je výsledkom verejnej súťaže, v rozsahu podľa Prílohy č. 14 súťažných podkladov, stanovuje uchádzač. Zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpisu oboma zmluvnými stranami. Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejnej súťaže, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi (verejnému obstarávateľovi). Ak boli v rámci finančnej kontroly verejnej súťaže identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejnej súťaže zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu prijímateľa (verejného obstarávateľa) s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za porušenie pravidiel a postupov verejného obstarávania. Zmluva je povinne zverejňovanou zmluvou podľa § 5a zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. Po uskutočnení predmetu zákazky - odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky a jeho uvedení do prevádzky bude prebiehať meraná testovacia prevádzka v trvaní šesť (6) mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia predmetu zákazky a uvedenia predmetu zákazky do prevádzky a súbežne skúšobná prevádzka, ktorej dĺžku trvania stanovuje Západoslovenská distribučná, a.s., obvykle jeden (1) kalendárny mesiac.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj len "zákon o verejnom obstarávaní" alebo aj "ZoVO" v príslušnom gramatickom tvare). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

2. Verejný obstarávateľ uvádza, že verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov a teda uchádzač je povinný na účely preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložiť doklady podľa § 32 ods. 2, ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

3. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

4. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť iba alfa globálny údaj pre všetky podmienky účasti.

5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnej súťaži týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie uskutočňovať predmet zákazky preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, predovšetkým v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Kapitole B.3 Obchodné podmienky uskutočnenia predmetu zákazky súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.03.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.03.2023 10:05
Miesto: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE 2.3 (ďalej ako "JOSEPHINE") sa rozumie ich sprístupnenie. Verejný obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Identifikácia dokladov, ktoré požaduje VO predložiť za účelom preukázania naplnenie požiadaviek VO na predmet zákazky: predbežné technické riešenie uskutočnenia predmetu zákazky, ktorým uchádzač preukáže splnenie záväzných požiadaviek VO na rozsah predmetu zákazky a záväzných technických požiadaviek VO na predmet zákazky, v rozsahu podľa podmienok uvedených v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky SP; podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 18., bod 18.1.14 SP v nadväznosti na Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky SP.

2. V súlade s ust. § 66 ods. 7 písm. b) ZoVO, VO (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 ZoVO a vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 ZoVO po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí.

3. V súlade s ust. § 20 ZoVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou systému JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com/), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZoVO. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v systéme JOSEPHINE, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v SP.

4. Všetky dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, vrátane ich doplnení a/alebo zmien uverejní VO v prostredí systému JOSEPHINE a poskytne k týmto dokumentom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. VO zároveň v profile VO na webovej stránke ÚVO uverejní internetovú adresu - odkaz na prostredie systému JOSEPHINE, na ktorej sú dostupné dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti.

5. VO požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 100.000 EUR.

Spôsob zloženia zábezpeky:
- zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet VO, alebo
- poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo
- poistením záruky.

Podrobnosti sú uvedené v SP (Kapitola A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 17. SP).

6. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči VO, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže.

7. VO je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality systému JOSEPHINE) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) kalendárnych dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.

8. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa odporúča, z dôvodu získania všetkých údajov, ktoré môžu byť potrebné pre prípravu ponuky. Podrobnosti sú uvedené v SP (Kapitola A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 12. SP).

9. Úspešný uchádzač bude povinný predložiť v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy dokumenty podľa Kapitoly A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 27. bod 27.7 SP.

10. Ďalšie podmienky VO sú uvedené v SP.

11. S ohľadom na predmet zákazky, predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
02.02.2023

Redakčné opravy

7065 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 34/2023
V oznámení 05736-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Jadrová energetická spoločnosť Slovenska, a. s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 029/2023 zo dňa 08.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: - Má byť: Odd. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE, dopĺňa sa o nový odsek č. 12 v znení: 12. V súvislosti s prípravou verejnej súťaže verejný obstarávateľ uskutočnil prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní, pričom dokumenty z prípravných trhových konzultácií verejný obstarávateľ uverejnil v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/439224.
11565 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 56/2023
V oznámení 05736-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Jadrová energetická spoločnosť Slovenska, a. s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 029/2023 zo dňa 08.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému; Trvanie v dňoch Namiesto: 245 Má byť: 231 II.2.14) Doplňujúce informácie Namiesto: Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v odd. II.2.7): Celkový termín uskutočňovania predmetu zákazky, po odovzdanie a prevzatie predmetu zákazky a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky nesmie prekročiť tridsaťpäť (35) kalendárnych týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorá je výsledkom verejnej súťaže. Časový harmonogram uskutočnenia predmetu zákazky, v ktorom uchádzač uvedie sankcionovateľné míľniky vo vyjadrení v kalendárnych týždňoch odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorá je výsledkom verejnej súťaže, v rozsahu podľa Prílohy č. 14 súťažných podkladov, stanovuje uchádzač. Zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpisu oboma zmluvnými stranami. Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejnej súťaže, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi (verejnému obstarávateľovi). Ak boli v rámci finančnej kontroly verejnej súťaže identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejnej súťaže zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu prijímateľa (verejného obstarávateľa) s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za porušenie pravidiel a postupov verejného obstarávania. Zmluva je povinne zverejňovanou zmluvou podľa § 5a zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. Po uskutočnení predmetu zákazky - odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky a jeho uvedení do prevádzky bude prebiehať meraná testovacia prevádzka v trvaní šesť (6) mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia predmetu zákazky a uvedenia predmetu zákazky do prevádzky a súbežne skúšobná prevádzka, ktorej dĺžku trvania stanovuje Západoslovenská distribučná, a.s., obvykle jeden (1) kalendárny mesiac. Má byť: Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v odd. II.2.7): Celkový termín uskutočňovania predmetu zákazky, po odovzdanie a prevzatie predmetu zákazky a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky nesmie prekročiť tridsaťtri (33) kalendárnych týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorá je výsledkom verejnej súťaže. Časový harmonogram uskutočnenia predmetu zákazky, v ktorom uchádzač uvedie sankcionovateľné míľniky vo vyjadrení v kalendárnych týždňoch odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorá je výsledkom verejnej súťaže, v rozsahu podľa Prílohy č. 14 súťažných podkladov, stanovuje uchádzač. Zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpisu oboma zmluvnými stranami. Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejnej súťaže, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi (verejnému obstarávateľovi). Ak boli v rámci finančnej kontroly verejnej súťaže identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejnej súťaže zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu prijímateľa (verejného obstarávateľa) s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za porušenie pravidiel a postupov verejného obstarávania. Zmluva je povinne zverejňovanou zmluvou podľa § 5a zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. Po uskutočnení predmetu zákazky - odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky a jeho uvedení do prevádzky bude prebiehať meraná testovacia prevádzka v trvaní šesť (6) mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia predmetu zákazky a uvedenia predmetu zákazky do prevádzky a súbežne skúšobná prevádzka, ktorej dĺžku trvania stanovuje Západoslovenská distribučná, a.s., obvykle jeden (1) kalendárny mesiac. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 10.03.2023 10:00 Má byť: 11.04.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.03.2023 10:05 Má byť: 11.04.2023 10:05 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Zmeny v súlade s Oznámením o zmene informácií uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch zo dňa 09.03.2023
13782 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2023
V oznámení 05736-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Jadrová energetická spoločnosť Slovenska, a. s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 029/2023 zo dňa 08.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť; Dátum a čas Namiesto: 11.04.2023 10:00 Má byť: 12.04.2023 14:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk; Dátum a čas Namiesto: 11.04.2023 10:05 Má byť: 12.04.2023 14:35 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Zmeny v súlade s Oznámením o zmene informácií uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch zo dňa 05.04.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité