Oznámenie 7259 - MSS

Obsah

7259 - MSS
Vestník č. 35/2023 - 15.02.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Bc. Milan Reskzi
Telefón: +421 906179886
Email: milan.rekszi@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): www.socpoist.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/458554
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/458554
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
sociálne poistenie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vybudovanie informačného systému na správu registratúry
Referenčné číslo: 8528/2023-BA
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vytvorenie, dodanie a implementáciu elektronického informačného systému na správu registratúry, ktorý bude slúžiť na zabezpečenie procesov registratúry, podateľne, dokument manažment systém (ďalej len DMS) a formulárových technológií, a jeho následná podpora prevádzky, údržba a rozvoj.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky a Kapitolu B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
5 239 673,63 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72212422-3
72250000-2
72261000-2
72243000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vytvorenie, dodanie a implementáciu elektronického informačného systému na správu registratúry, ktorý bude slúžiť na zabezpečenie procesov registratúry, podateľne, dokument manažment systém (ďalej len DMS) a formulárových technológií, a jeho následná podpora prevádzky, údržba a rozvoj.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
5 239 673,63 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
65
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele III. Právne, ekonomické, finančné a technické informácie v bode III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov uviesť celé znenie určených podmienok účasti podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), verejný obstarávateľ znenie týchto podmienok účasti uvádza v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.ska v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.

Verejný obstarávateľ v zmysle § 32 ods. 3 zákona uvádza, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov
verejnej správy sa nepredkladajú doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) zákona. Podrobné informácie verejný
obstarávateľ uvádza v bode 1. časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré
sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ
poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného
obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.03.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.03.2023 09:30
Miesto: Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 zákona. Bližšie informácie sú uvedené v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov bod 22. Otváranie ponúk súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie uviesť všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
2. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 písm. b) zákona.
3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO.
4. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO. Elektronická aukcia sa nepoužije.
5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu.
6. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 20 ods. 20 zákona.
7. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov elektronicky prostredníctvom IS EVO požiadať o ich vysvetlenie. Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 48 zákona.
8. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške: 200 000,00 EUR.
9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
10. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona.
11. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu.
12. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, musia byť v súlade s § 11 ods. 1 zákona zapísaní do registra partnerov verejného. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu ani s takým uchádzačom, ktorý má povinnosť sa zapisovať do RPVS a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v RPVS je niektorá z osôb uvedená v § 11 ods. 1 písm. c) zákona, a tiež uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a ktorí majú v RPVS zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona.
13.Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie a ani obstarávanie inovácií. Toto verejné obstarávanie nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.02.2023

Redakčné opravy

11691 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 58/2023
V oznámení 07259-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 035/2023 zo dňa 15.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Namiesto: 16.03.2023 09:00 Má byť: 13.04.2023 09:00 IV.2.7) Namiesto: 16.03.2023 09:30 Má byť: 13.04.2023 09:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona a v nadväznosti na § 34 ods. 2 zákona za účelom zaistenia primeranej úrovne hospodárskej súťaže upravil dobu na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti zoznamom poskytnutých služieb na päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania z pôvodných troch (3) rokov a zároveň primerane predlžuje lehotu na predkladanie ponúk.
13763 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2023
V oznámení 07259-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 035/2023 zo dňa 15.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Namiesto: 13.04.2023 09:00 Má byť: 02.05.2023 09:00 IV.2.7) Namiesto: 13.04.2023 09:30 Má byť: 02.05.2023 09:30
16094 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 86/2023
V oznámení 07259-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 035/2023 zo dňa 15.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Namiesto: 02.05.2023 09:00 Má byť: 10.05.2023 09:00 IV.2.7) Namiesto: 02.05.2023 09:30 Má byť: 10.05.2023 09:30
17362 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 92/2023
V oznámení 07259-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 035/2023 zo dňa 15.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Namiesto: 10.05.2023 09:00 Má byť: 26.05.2023 09:00 IV.2.7) Namiesto: 10.05.2023 09:30 Má byť: 26.05.2023 09:30
18625 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 102/2023
V oznámení 07259-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 035/2023 zo dňa 15.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Namiesto: 26.05.2023 09:00 Má byť: 09.06.2023 09:00 IV.2.7) Namiesto: 26.05.2023 09:30 Má byť: 09.06.2023 09:30
19651 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 111/2023
V oznámení 07259-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 035/2023 zo dňa 15.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.6) Namiesto: 5 239 673,63 Má byť: 5 434 370,00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité