Oznámenie 7604 - MST

Obsah

7604 - MST
Vestník č. 38/2023 - 20.02.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola technická a agropotravinárska - Műszaki, Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakközépiskola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42317665
Okružná 61, 97901 Rimavská Sobota
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Beáta Fulnečková
Telefón: +421 949014600
Email: beata.fulneckova@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/16836
Hlavná adresa(URL): https://www.sostap.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/458690
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/37889/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Námestie SNP 23 , 97401 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Beáta Fulnečková
Telefón: +421 949014600
Email: beata.fulneckova@bbsk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/3406
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://bbsk.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
verejný obstarávateľ podľa ust. § 7 ods. 1 písm. d) ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup a dodanie IKT techniky v rámci realizácie projektu s názvom „SOŠ TaA RS – Atraktívne prostredie pre odborné vzdelávanie a prípravu na jednom mieste, pod jednou strechou“
Referenčné číslo: ID 5527/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
30200000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup výpočtovej techniky pre SOŠ TaA RS v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CFD2 , číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CFD2-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Konkrétne ide o projekt:

Názov projektu: Stredná odborná škola technická a agropotravinárska Rimavská Sobota Atraktívne prostredie pre odborné vzdelávanie a prípravu na jednom mieste, pod jednou strechou
Kód projektu ITMS2014+:302071CFD2
Kód výzvy: IROP-PO7-SC75-2022-90
Číslo zmluvy o poskytnutí NFP:IROP-Z-302071CFD2-75-90
Operačný program:Integrovaný regionálny operačný program
Prioritná os:7 REACT-EÚ

Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti:

Časť predmetu zákazky č. 1 Príslušenstvo IKT
Časť predmetu zákazky č. 2 Učebne výpočtovej techniky a učebne odborných predmetov

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
138 921,41 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 1 Príslušenstvo IKT
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30200000-1
30236000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup výpočtovej techniky pre SOŠ TaA RS v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CFD2 , číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CFD2-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Konkrétne ide o projekt:

Názov projektu: Stredná odborná škola technická a agropotravinárska Rimavská Sobota Atraktívne prostredie pre odborné vzdelávanie a prípravu na jednom mieste, pod jednou strechou
Kód projektu ITMS2014+:302071CFD2
Kód výzvy: IROP-PO7-SC75-2022-90
Číslo zmluvy o poskytnutí NFP:IROP-Z-302071CFD2-75-90
Operačný program:Integrovaný regionálny operačný program
Prioritná os:7 REACT-EÚ

Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti. Konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 1 Príslušenstvo IKT.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
18 269,91 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302071CFD2
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 2 Učebne výpočtovej techniky a učebne odborných predmetov
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30200000-1
30236000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup výpočtovej techniky pre SOŠ TaA RS v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CFD2 , číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CFD2-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Konkrétne ide o projekt:

Názov projektu: Stredná odborná škola technická a agropotravinárska Rimavská Sobota Atraktívne prostredie pre odborné vzdelávanie a prípravu na jednom mieste, pod jednou strechou
Kód projektu ITMS2014+:302071CFD2
Kód výzvy: IROP-PO7-SC75-2022-90
Číslo zmluvy o poskytnutí NFP:IROP-Z-302071CFD2-75-90
Operačný program:Integrovaný regionálny operačný program
Prioritná os:7 REACT-EÚ

Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti. Konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 2 Učebne výpočtovej techniky a učebne odborných predmetov.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
120 651,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
200
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302071CFD2
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia a ich preukázanie v
súlade s ust. § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej "ZVO").

2. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklady ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov z
dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy predkladať, sú:

-výpis z registra trestov uchádzača (výpis z registra trestov právnickej osoby) podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, v prípade výpisu z registra trestov pre fyzickú osobu uchádzač verejnému obstarávateľovi predloží údaje v rozsahu podľa § 10 ods. 4 Zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v zmysle ktorého bude verejný obstarávateľ oprávnený podať žiadosť a prevziať výpis/y z registra trestov,
-potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO,
-potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO,
-potvrdenie príslušného súdu o skutočnosti, že na majetok uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO,
-doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedná predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO.

Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike.

3. Vzhľadom k tomu, že funkcionalita informačného systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, neumožňuje kvôli limitu znakov zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, verejný obstarávateľ ich zverejňuje v súťažných podkladoch v časti F., ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa a na adrese uvedenej v ods. I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ v zmysle § 42 ods. 12 ZVO určil osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa ekonomických,
sociálnych a kvalitatívnych hľadísk, tieto (vrátane dokladov a dokumentov na preukázanie ich splnenia) sú uvedené v
časti A. Pokyny na vypracovanie ponuky, v bode 22.2. súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.03.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.03.2023 13:00
Miesto: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri
predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do toho on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu.

3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.

4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE
umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi:

a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a
bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom.

b)nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu
užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom.

c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom.

d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom.

5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.

6. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO, vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky podľa ust. § 53 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti podľa ust. § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.

7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií.

8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.02.2023

Redakčné opravy

11994 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 59/2023
V oznámení 07604-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Stredná odborná škola technická a agropotravinárska - Műszaki, Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakközépiskola, Okružná 61, 979 01 Rimavská Sobota zverejnenom vo VVO č. 038/2023 zo dňa 20.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 16.03.2023 10:00 Má byť: 23.03.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.03.2023 13:00 Má byť: 23.03.2023 13:00
11997 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 59/2023
V oznámení 07604-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Stredná odborná škola technická a agropotravinárska - Műszaki, Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakközépiskola, Okružná 61, 979 01 Rimavská Sobota zverejnenom vo VVO č. 038/2023 zo dňa 20.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 23.03.2023 10:00 Má byť: 04.04.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.03.2023 13:00 Má byť: 04.04.2023 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité