Oznámenie 7620 - MST

Obsah

7620 - MST
Vestník č. 38/2023 - 20.02.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397563
Univerzitná 8215/1, 01026 Žilina
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Šuleková
Telefón: +421 903711533
Fax: +421 415626961 / 415651483
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/1019
Hlavná adresa(URL): http://www.uniza.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/458944
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/458944
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Laboratórny systém pre potreby Žilinskej univerzity v Žiline
Referenčné číslo: LS13022023
II.1.2) Hlavný kód CPV
38540000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa na tú časť predmetu zákazky s názvom Laboratórny systém pre potreby Žilinskej univerzity v Žiline, v ktorej bola jeho ponuka vyhodnotená ako úspešná.
Podrobné vymedzenie jednotlivých častí zákazky sa nachádza v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky, týchto súťažných podkladov (ďalej len SP).
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 407 953,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Laboratórny systém pre potreby Žilinskej univerzity v Žiline, - 1.časť "Systém pre hodnotenie vnútorných vlastností kryštalickych biokompatibilnych štruktúr"
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38540000-2
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina
II.2.4) Opis obstarávania:
Opis predmetu zákazky pre 1.časť zákazky sa nachádza v samostatnom súbore s názvom:
OPIS PREDMETU_1_cast.docx, ktorý sa nachádza v dokumentoch zákazky zverejnených v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
908 883,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 313011AFG4
Časť: 2
II.2.1) Názov
Laboratórny systém pre potreby Žilinskej univerzity v Žiline, - 2.časť "Elektrochemický a zobrazovací systém pre hodnotenie biokompatibility vrstiev tvrdých tkanív"
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38540000-2
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina
II.2.4) Opis obstarávania:
Opis predmetu zákazky pre 2.časť zákazky sa nachádza v samostatnom súbore s názvom:
OPIS PREDMETU_2_cast.docx, ktorý sa nachádza v dokumentoch zákazky, zverejnených v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
499 070,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 313011AFG4
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ZVO tykajúce sa osobného postavenia (platí pre všetky časti zákazky)
1.1Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 32 ods. 1 ZVO.
Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.

1.2Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nie je potrebný predkladať v ponuke a je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a/alebo obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO.

1.3Verejný obstarávateľ nedisponuje prístupom k údajom dostupným v informačných systémoch verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na zníženie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci.

1.4Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html

1.5Uchádzač preukáže osobné postavenie aj za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 a podľa § 34 ods. 3 ZVO.

1.6Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podľa návrhu Kúpnej zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 030-085869
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.03.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.03.2023 11:00
Miesto: Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, budova VC, zasadacia miestnosť
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, časť A.1, bod 22.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Zákazka je zadaná postupom verejnej súťaže podľa § 66, ods. 7, písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"), superreverz.
2. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 6 pism. g) ZVO, t.j. vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodne podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušajúcu hospodársku súťaž.
3. Komunikácia so záujemcami/uchádzačmi a verejným obstarávateľom bude v súlade s § 20 ZVO realizovaná prostredníctvom IS EVO, vrátane predkladania ponúk. IS EVO je dostupný pre všetkých záujemcov/ uchádzačov bez
obmedzenia. V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií.
4. Uzatvorená Kúpna zmluva (platí pre 1.časť, 2.časť) s úspešným uchádzačom nadobúda platnosť jej podpisom zo strany oboch zmluvných strán a účinnosť deň nasledujúci po dni, v ktorom Kupujúci prostredníctvom komunikačného rozhrania systému, cez ktorý bolo verejné obstarávanie realizované, informuje Predávajúceho o doručení správy z ex-post kontroly verejného obstarávania so záverom, že v procese verejného obstarávania neboli identifikované také porušenia zákona o verejnom obstarávaní, ktoré majú alebo by mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania (odkladacia podmienka), a to za predpokladu ak uplynul najmenej jeden deň odo dňa zverejnenia tejto zmluvy v Centrálnom registri zmlúv.
5. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 ZVO pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky
zábezpeku. Výška zábezpeky ponuky pre 1.časť je 15 000,00 EUR; pre 2.časť je 10 000,00 EUR. Ak banková záruka, resp. dôkaz o bankovej záruke nebude predložený podľa podmienok uvedených v bode 15.3.3 súťažných podkladov, bude uchádzač z procesu verejného obstarávania vylúčený podľa § 53 ods. 5 písm. a) ZVO.
6. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (vrátane editovateľných dokumentov) a na preukázanie splnenia
podmienok účasti sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO podľa zákona prístupné v rámci systému EVO a predmetného verejného obstarávania a/alebo v profile VO na portáli www.uvo.gov.sk.
7. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, na preukázanie splnenia podmienok účasti v profile a všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred podľa bodu 10.1 a 10.2 súťažných podkladov.
8. Náklady spojené s účasťou v tejto nadlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi.
9. Verejný obstarávateľ rozdelil túto nadlimitnú zákazku na 2 časti.
10. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
11.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak Riadiaci orgán, alebo iný
kontrolný orgán identifikuje pochybenia, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania
12. Verejný obstarávateľ nedisponuje prístupom k údajom dostupným v informačných systémoch verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na zníženie administratívnej záťaže využívaním
informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) verejný
obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci.
13. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v EVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom EVO j.......... pre nedostatok počtu znakov v tomto textovom poli, pokračovanie je uvedené v súťažných podkladoch bod 9.3.
14. Podmienky a pravidlá tothto obstarávania neuvedené v oznámení a súťažných podkladoch sa riadia ZVO.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.02.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité