Oznámenie 7676 - WYP

Obsah

7676 - WYP
Vestník č. 38/2023 - 20.02.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Národný inštitút vzdelávania a mládeže
IČO: 00164348
Ševčenkova 11, 85005 Bratislava - mestská časť Petržalka
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Radovan Dobák
Telefón: +421 259374249
Email: radovan.dobak@minedu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/600
Hlavná adresa(URL): http://www.nivam.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/458994
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/458994
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Materská škola Karloveská, Bratislava
Referenčné číslo: 458994
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Stavebné práce v zmysle Projektovej dokumentácie, ktoré tvoria prílohu č. 7 súťažných podkladov a Výkazu výmer, ktorý tvorí prílohu č. 8 súťažných podkladov. Stavebné práce budú realizované v etapách:
Etapa 1: Búracie práce,
Etapa 2: Nový stav,
Etapa 3: Vykurovanie,
Etapa 4: Vzduchotechnika, chladenie,
Etapa 5: Zdravotechnika,
Etapa 6: Elektroinštalácia,
Etapa 7: Trvalé dopravné značenie.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je špecifikované v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
799 899,13 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45210000-2
45410000-4
45432000-4
45262360-2
45421152-4
45421146-9
45421131-1
45442100-8
39715210-2
45311200-2
45255400-3
31520000-7
45110000-1
45231300-8
44161200-8
44411000-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Národný inštitút vzdelávania a mládeže, pracovisko Karloveská, Karloveská 64, 842 58 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné práce v zmysle Projektovej dokumentácie, ktoré tvoria prílohu č. 7 súťažných podkladov a Výkazu výmer, ktorý tvorí prílohu č. 8 súťažných podkladov. Stavebné práce budú realizované v etapách:
Etapa 1: Búracie práce,
Etapa 2: Nový stav,
Etapa 3: Vykurovanie,
Etapa 4: Vzduchotechnika, chladenie,
Etapa 5: Zdravotechnika,
Etapa 6: Elektroinštalácia,
Etapa 7: Trvalé dopravné značenie.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je špecifikované v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
799 899,13 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 160
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Plán obnovy a odolnosti SR
II.2.14) Doplňujúce informácie
II.2.14.1 Verejný obstarávateľ má zámer financovať predmet zákazky z prostriedkov mechanizmu podpory obnovy a odolnosti.
II.2.14.2 Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 20 000 EUR. Bližšie informácie o zábezpeke sú
uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.14.3 Odporúčame, aby bola žiadosť o vysvetlenie v prípade potreby uplatnená v zmysle § 113 ods. 7 zákona o VO
dostatočne vopred.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: III.1.1.1) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO. Ich splnenie s ohľadom na § 32 ods. 3 preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. § 32 ods. 4 a 5 zákona o VO.
III.1.1.2) Uchádzač nie je povinný predkladať doklady, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.
Pozn.: Verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy má prístup k dokladu podľa § 32 ods. 1 písm. a) len v prípade právnických osôb, písm. b), písm. c), písm. d) a písm. e) zákona o VO. Doklad podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO môže verejný obstarávateľ získať iba z obchodného alebo živnostenského registra.
III.1.1.3) Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
III.1.1.4) Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
III.1.1.5) Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.1.6) Hospodársky subjekt vo VO môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ si pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo VO. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.1.1.7) V prípade účasti organizačnej zložky vo VO preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia ako organizačná zložka, tak aj jej materská spoločnosť. Organizačná zložka preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia aj vtedy, ak sa VO nezúčastňuje, ale má sídlo na území SR a VO sa zúčastňuje iba materská spoločnosť.
III.1.1.8) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určených zadávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Na zabezpečenie riadneho priebehu VO môže verejný obstarávateľ kedykoľvek v jeho priebehu písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED a to aj ich originálov, resp. ich úradne overených kópií.
Upozornenie k vypĺňaniu JED: Uchádzač môže v časti IV. JED vyplniť len oddiel a časti IV bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV, t.j. v JED, Časti IV: Podmienky účasti, uchádzač vyplní iba oddiel a: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI Spĺňa požadované podmienky účasti označí áno, ak všetky požadované podmienky účasti spĺňa. Potom nie je potrebné vypĺňať ostatné oddiely A, B, C, D časti IV.
III.1.1.9) Ak uchádzač využíva vo VO iné osoby a na preukázanie splnenia podmienok účasti uplatňuje JED, nepostačuje len uviesť iné osoby v JED-e, ale sa vyžaduje predložiť osobitne aj JED za každú inú osobu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti finančného a ekonomického postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: III.1.3.1) Uchádzač predloží certifikát systému manažérstva BOZP podľa normy ISO 45001 v súlade s § 34 ods. 1 písm. d) zákona o VO: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o VO. Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému manažérstva BOZP ISO 45001 v oblasti predmetu zákazky (v oblasti stavebných prác/činností) vydaný akreditovaným certifikačným orgánom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva BOZP vydaný príslušným orgánom členského štátu resp. verejný obstarávateľ prijme predloží iný dôkaz o rovnocenných opatreniach v príslušnej oblasti, ktoré preukazujú, že takéto opatrenia sú v súlade s požadovanými normami v týchto vyššie uvedených oblastiach.
III.1.3.2) Uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o VO a § 36 zákona o VO je povinný spĺňať požiadavky noriem na systém environmentálneho manažérstva ISO 14001 v rozsahu plnenia predmetu zákazky (v oblasti stavebných prác/činností), čo preukazuje predložením certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva v zmysle schémy Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo iný systém environmentálneho manažérstva podľa osobitného predpisu alebo iný systém environmentálneho manažérstva založený na príslušných právne záväzných aktoch Európskej únie alebo medzinárodných normách, na ktorý vydal akreditovaný certifikačný organ certifikát alebo porovnateľný certifikát. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
III.1.3.3) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú (v pozícii subdodávateľa).
III.1.3.4) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
III.2.2.1) Verejný obstarávateľ vyžaduje záruku vo výške 50 000 EUR, ktorá musí byť zložená v súlade s bodom 4.7 zmluvy o dielo a musí byť zložená pred podpisom zmluvy o dielo. Bližšie informácie o záruke sú
uvedené v prílohe č. 6 súťažných podkladoch.
III.2.2.2) Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.03.2023 08:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.03.2023 09:00
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční ako on-line otváranie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorý predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1 Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Ak uchádzač je v tom istom postupe zadávania zákazky aj členom skupiny, ktorá predkladá ponuku na predmet zákazky, tak verejný obstarávateľ preskúma kolúziu vo verejnom obstarávaní v danej súvislosti a na základe výsledkov tohto preskúmania môže vylúčiť uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov.
VI.3.2 Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
VI.3.3 V súlade s § 20 zákona sa bude komunikácia a výmena informácií v predmetnom obstarávaní uskutočňovať prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO, ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v § 20 zákona. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií prostredníctvom elektronických prostriedkov a komunikácie v súvislosti s revíznymi postupmi sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3.4 Verejný obstarávateľ organizuje obhliadku, ktorá nie je povinná, ale verejný obstarávateľ ju odporúča záujemcom absolvovať.
Termíny obhliadok:
23.02.2023 (štvrtok)od 09:00 hod. do 14:00 hod.
24.02.2023 (piatok) od 09:00 hod. do 13:00 hod.
Spôsob prihlasovania záujemcov na obhliadku sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3.5 Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na stránke ÚVO, ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení a v súťažných podkladoch, ktoré sú k dispozícii v IS EVO vo virtuálnom priestore zákazky na Profile verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO.
VI.3.6 Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v IS EVO vo virtuálnom priestore zákazky na Profile verejného obstarávateľa.
VI.3.7 Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú
legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené.
VI.3.8 Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je
doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
VI.3.9 Vzhľadom na stanovené podmienky účasti (podpora MSP) a podmienky plnenia zmluvy (podpora spravodlivých dodávateľských vzťahov) je predmetné verejné obstarávanie identifikované ako verejné obstarávanie so sociálnym aspektom. Predmetné verejné obstarávania vykazuje prvky inovatívnosti a nadväzne prvky zeleného verejného obstarávania, nakoľko je predmetné verejné obstarávanie zamerané na energetickú efektívnosť, ktorá prináša zlepšenie kvality životného prostredia.
VI.3.10 Verejný obstarávateľ má zámer financovať predmet zákazky z prostriedkov mechanizmu podpory obnovy a odolnosti. Zmluva o poskytnutí prostriedkov mechanizmu v dobe vyhlásenie VO nebola uzavretá, žiadosť o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti v dobe vyhlásenie VO nebola podaná.
VI.3.11 Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko požadované stavebné práce tvoria jedinečné, komplexné dielo a budú vykonávané výlučne na základe špecifickej projektovej dokumentácie a výkazu výmer (kde sú špecifikované aj kľúčové produkty), ktoré boli vypracované výlučne pre potreby verejného obstarávateľa tak, aby spĺňali podmienky z mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti.
VI.3.12 Vzhľadom na výšku PHZ, nie je možné podávať námietky (v zmysle § 170 ods. 7 písm. a) zákona).
Pre obmedzenosť možnosti uviesť viacej informácii vo výzve na predkladanie ponúk, sú všetky ďalšie informácie
potrebné na vypracovanie ponuky bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.02.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité