II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky, zemiaky a zemiakové výrobky
II.1.2)
Hlavný kód CPV
15300000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je obstarávanie ovocia, zeleniny a súvisiacich výrobkov, zemiakov a zemiakových výrobkov.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
13 741,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou
Textilná 900,
Bánovce nad Bebravou 957 01
II.2.4)
Opis obstarávania
-ovocie, zeleninu a súvisiace výrobky, zemiaky a zemiakové výrobky požadujem vždy čerstvé a kvalitné
-dodanie tovaru požadujeme každý pracovný deň do 7:00 hod.
-dodávať tovar do určného miesta plnenia (CSS Bánovce nad Bebravou, Textilná 900, Bánovce nad Bebravou)
-dovoz tovaru musí byť zabezpečený v dopravnom prostriedku dodávateľa spĺňajúcom hygienické predpisy
-doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky prekročiť prvú polovicu doby spotreby trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste alebo tovare, odo dňa výroby/plnenia alebo balenia tovaru
-v prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku
-dodržiavanie presného množstva tovaru podľa objednávky
-realizácia objednávok bude telefonickou, písomnou alebo elektronickou objednávkou najmenej 1 deň pred dodaním tovaru
-vyhradzujeme si právo odmietnuť dodávku tovaru, ktorý bude nekvalitný a neúplný. Musí byť operatívne nahradený novým tovarom na náklady predávajúceho a to ihneď
-predpokladané množstvo tovaru je orientačné a v priebehu platnosti zmluvy sa môže meniť
-konečná cena musí byť stanovená vrátané všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky
-vyhlasovateľ si z dôvodu opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu škody
-tovar sa bude požadovať za dodaný potvrdeným dodacím listom oprávneným zástupcom kupujúceho
-objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit
-splatnosť faktúry má byť minimálne 21 dní odo dňa dodanie tovaru
-zmluva bude uzatvorená na jeden rok od účinnosti zmluvy
- v prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť
Podmienky účasti : platné oprávnenie podnikať v predmete obstarávania (výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list),
Obsah ponuky : rozpočet - cena ( vyplnené tabuľky )
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
13 741,00
EUR
bez DPH
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie