Oznámenie 8122 - WYP

Obsah

8122 - WYP
Vestník č. 40/2023 - 22.02.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Golianovo
IČO: 00307939
Golianovo 400, 95108 Golianovo
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459519
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Hliníky 712/25 , 01701 Považská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/459519
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prístavba MŠ a ZŠ – obec Golianovo
Referenčné číslo: GOL_02/2023_ZSaMS
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214200-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je stavba " PRÍSTAVBA MŠ A ZŠ obec Golianovo , podľa spracovanej projektovej dokumentácie a súťažných podmienok.
Dispozičné riešenie vychádza z požiadaviek investora na funkčné priestorové a technické riešenie prístavby. Pri návrhu a rešpektovali zásady riešenia školských a predškolských zariadení a platných stavebno-technických predpisov (STN, vyhlášky a pod.)
Objekt je navrhnutý ako dvojpodlažný nepodpivničený dispozičný trojtrakt rozmeru 6,40 3,40 - 6,40 m v priečnom smere a 6 x 6,00 m v pozdĺžnom smere. V stredovom module je chodba svetlej šírky 3,00 m, na ktorú sú naviazané po stranách umiestnené jednotlivé funkčné bloky objektu. Prevádzkovo je objekt rozdelený na prevádzku materskej školy (MŠ) umiestnenú na 1.NP a prevádzku základnej školy na 2.NP, ktorá je prepojená v úrovni 2.NP s priestormi jestv. základnej školy. Prepojenie je zabezpečené mostíkom (prepojovacia chodba).
Objekt MŠ je navrhnutý ako jednopodlažná modulová stavba z prefabrikovaného ŽB skeletu a prefabrikovaných fasádnych sendvičových dielcov. Toto riešenie umožňuje jednoduché budúce pôdorysné rozšírenie pavilónu, ako aj prípadnú budúcu nadstavbu objektu. Výhodou prefabrikovanej konštrukcie je, že sa prevažná časť stavby vykoná vo výrobnej hale. Konštrukčný systém, fasáda, vnútorné konštrukcie, výplne otvorov a časti interiéru sú navrhnuté ako montované, čo umožňuje významne skrátiť čas výstavby. Pri návrhu bol kladený dôraz na odolnosť konštrukcií a vnútorného vybavenia voči opotrebeniu a poničeniu, vnútorné povrchy a vybavenie interiéru sú navrhnuté ako anti-vandal riešenie s vysokou životnosťou a minimálnou údržbou.
Bližšie informácie sú uvedené v prílohách súťažných podkladov
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
2 658 733,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45310000-3
39370000-6
45331000-6
45421100-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s MŠ, Golianovo 60, 951 08 Golianovo, k.ú. Golianovo, parc. č. 388/14
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je stavba " PRÍSTAVBA MŠ A ZŠ obec Golianovo , podľa spracovanej projektovej dokumentácie a súťažných podmienok.
Dispozičné riešenie vychádza z požiadaviek investora na funkčné priestorové a technické riešenie prístavby. Pri návrhu a rešpektovali zásady riešenia školských a predškolských zariadení a platných stavebno-technických predpisov (STN, vyhlášky a pod.)
Objekt je navrhnutý ako dvojpodlažný nepodpivničený dispozičný trojtrakt rozmeru 6,40 3,40 - 6,40 m v priečnom smere a 6 x 6,00 m v pozdĺžnom smere. V stredovom module je chodba svetlej šírky 3,00 m, na ktorú sú naviazané po stranách umiestnené jednotlivé funkčné bloky objektu. Prevádzkovo je objekt rozdelený na prevádzku materskej školy (MŠ) umiestnenú na 1.NP a prevádzku základnej školy na 2.NP, ktorá je prepojená v úrovni 2.NP s priestormi jestv. základnej školy. Prepojenie je zabezpečené mostíkom (prepojovacia chodba).
Objekt MŠ je navrhnutý ako jednopodlažná modulová stavba z prefabrikovaného ŽB skeletu a prefabrikovaných fasádnych sendvičových dielcov. Toto riešenie umožňuje jednoduché budúce pôdorysné rozšírenie pavilónu, ako aj prípadnú budúcu nadstavbu objektu. Výhodou prefabrikovanej konštrukcie je, že sa prevažná časť stavby vykoná vo výrobnej hale. Konštrukčný systém, fasáda, vnútorné konštrukcie, výplne otvorov a časti interiéru sú navrhnuté ako montované, čo umožňuje významne skrátiť čas výstavby. Pri návrhu bol kladený dôraz na odolnosť konštrukcií a vnútorného vybavenia voči opotrebeniu a poničeniu, vnútorné povrchy a vybavenie interiéru sú navrhnuté ako anti-vandal riešenie s vysokou životnosťou a minimálnou údržbou.
Bližšie informácie sú uvedené v prílohách súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
2 658 733,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Plán obnovy a odolnosti SR
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní):
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov46b) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov46c) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Upozornenie:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
S ohľadom na skutočnosť, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, predkladá záujemca/uchádzač doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákonov o forme skenu výpisov z registra trestov vydaných v listinnej podobe, a to v súlade s ustanovením § 1ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).
Doklady, ktoré sa nepredkladajú:
V prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona výpisom z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpisom zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, záujemca/uchádzač nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy.
Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf prípadne jpg. Ak uchádzač predkladá JED alebo čestné vyhlásenie, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf prípadne jpg (ako tzv. SCAN dokumentu).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
i. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,
ii. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,

3. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s §35 zákona o verejnom, opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

4. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s §36 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. K bodu 1. V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky (verejný obstarávateľ bude akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. výstavba alebo rekonštrukcia budov, výstavba alebo rekonštrukcia hál, výstavba alebo rekonštrukcia zariadení určených na vzdelávanie a pod.) Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác obdobných, ako je predmet zákazky, pričom minimálna súhrnná hodnota týchto prác musí byť v relevantnom období minimálne 2 500 000,00 EUR bez DPH, pričom z toho uchádzač preukáže nasledovné:
- Realizáciu min. 1 ks stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky s rozpočtovým nákladom min. 600 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene., alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.

K bodu 2.: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov:
Kľúčový odborník 1
spôsobilosť, vzdelanie a prax za jednotlivých kľúčových odborníkov uchádzač preukáže:
a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom:
- meno a priezvisko kľúčového odborníka,
- súčasný zamestnávateľ,
- prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania,
- vlastnoručný podpis kľúčového odborníka.
b) ďalšie osobitné dokumenty, resp. doklady pri jednotlivých odborníkoch uvedených nižšie.
c) Čestné vyhlásenie uchádzača alebo inej osoby prostredníctvom ktorej preukazuje uchádzač splnenie podmienky účasti podpísané štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene, že kľúčový odborník je zamestnancom alebo má iný právny vzťah.
Kľúčový odborník č.1
Stavbyvedúci pre pozemné stavby, so skúsenosťou s realizáciou min. 1 stavby, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác. Obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent tohto osvedčenia.

K bodu 3.: Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 9001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tieto certifikáty musia vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uvedený dokument predložil ako originál resp. úradne overenú kópiu. Oblasť rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať stavebné práce.

K bodu 4.: Uchádzač predloží Certifikát EMAS, resp. registráciu v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Špecifické platobné podmienky uvedené v zmluve o dielo:
Zmluvné strany sa dohodli, že ak cena za časť diela Materská škola prekročí sumu 1 043 280,00 EUR s DPH alebo za časť diela Základná škola prekročí sumu 2 062 500,00 EUR s DPH, môže Objednávateľ využiť platobný mechanizmus uvedený v bodoch 3.1.17 3.1.21 Zmluvy o dielo, na doplatok zmluvnej ceny (ďalej len Doplatok), avšak o tejto skutočnosti musí informovať Zhotoviteľa najneskôr pri podpise tejto zmluvy.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční po vyhodnotení splnenia podmienok účasti cez elektronickú platformu EVO Úradu vlády. DO EA budú pozvaní iba uchádzači, ktorí splnia podmienky účasti. Pozvánky budú uchádzačom zaslané automaticky cez EVO, kde budú uvedené podrobné špecifikácie o priebehu EA.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.03.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.03.2023 11:00
Miesto: MP Profit PB, s.r.o.
Hliníky 712/25
017 01 Považská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, nakoľko sa v predmetnej verejnej súťaži uskutoční podľa § 54 elektronická aukcia. Zápisnica z otvárania sa uchádzačom nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html..

2. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100.

3. Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 70 000 EUR. Ďalšie podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

4. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.

5. Verejné obstarávanie uplatňuje environmentálne hľadisko.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.02.2023

Redakčné opravy

11059 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 52/2023
V oznámení 08122-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Golianovo, Golianovo 400, 951 08 Golianovo zverejnenom vo VVO č. 040/2023 zo dňa 22.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.03.2023 10:00 Má byť: 22.03.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.03.2023 11:00 Má byť: 22.03.2023 11:00
11473 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 55/2023
V oznámení 08122-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Golianovo, Golianovo 400, 951 08 Golianovo zverejnenom vo VVO č. 040/2023 zo dňa 22.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov Namiesto: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov. Má byť: V prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. b), c), e) zákona o verejnom obstarávaní, potvrdením sociálnej a zdravotnej poisťovne, potvrdením miestne príslušného daňového a colného úradu a výpisom z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpisom zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, uchádzač nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 22.03.2023 10:00 Má byť: 29.03.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.03.2023 11:00 Má byť: 29.03.2023 11:00
11554 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 56/2023
V oznámení 08122-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Golianovo, Golianovo 400, 951 08 Golianovo zverejnenom vo VVO č. 040/2023 zo dňa 22.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 29.03.2023 10:00 Má byť: 05.04.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.03.2023 11:00 Má byť: 05.04.2023 11:00
13473 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 71/2023
V oznámení 08122-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Golianovo, Golianovo 400, 951 08 Golianovo zverejnenom vo VVO č. 040/2023 zo dňa 22.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.04.2023 10:00 Má byť: 14.04.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.04.2023 11:00 Má byť: 14.04.2023 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité