II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Trvanlivé potraviny
II.1.2)
Hlavný kód CPV
15000000-8
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky ja obstaranie trvanlivých potravin.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
33 500,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou
Textilná 900
957 01 Bánovce nad Bebravou
II.2.4)
Opis obstarávania
-Tovar požadujeme vždy čerstvý a kvalitný
-Bezpečnosť potravín, musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania
-Preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov podľa ISO 22000, IFS, BRC, FSSC 22000, ktorý bol vydaný certifikačným orgánom akreditovaným SNAS s uvedeným číslom akreditácie
-Preukázať , že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a potravinovému kódexu. To sa
Preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP aby mohlo prepravovať potraviny. Tento preukaz sa dodáva k novému vozidlu(izotermické vozidlo s chladením resp. s mraziarenskou úpravou. Iné vozidla nie sú povolené) a je platný 5 rokov. Následné sa musí každé vozidlo znova testovať v štátnej skúšobni Piešťany a nový certifikát je platná 3 roky.
-Dodanie tovaru požadujeme každý pracovný deň do 7:00hod.
-Verejný obstarávateľ požaduje finančne nelimitovaný rozvoz tovaru z dôvodu malej kapacity skladových priestorov
-Dodávať tovar do určeného miesta plnenia ( CSS- Bánovce nad Bebravou, Textilná 900, 957 01 Bánovce nad Bebravou)
-Dovoz tovaru musí byť zabezpečený v dopravnom prostriedku dodávateľa spĺňajúcom hygienické predpisy
-Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky prekročiť prvú polovicu doby spotreby trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste alebo tovare, odo dňa výroby/plnenia alebo balenia tovaru
-V prípade , že dodané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku
-Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov
-Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit
-Realizácia objednávok bude telefonickou, písomnou alebo elektronickou objednávkou najmenej 1 deň pred dodaním tovaru
-Vyhradzuje si právo odmietnuť dodávku tovaru, ktorý bude nekvalitný a neúplný. Musí byť operatívne nahradený novým tovarom na náklady predávajúceho a to ihneť
-Predpokladané množstvo je orientačné a v priebehu platnej zmluvy sa môže meniť
-Konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky
-Prípadnú cenu zmeny je možné vykonať len podľa §18 odst.3 .b)zákona č.343/2015
-Záujemca by mal mať k dispozícií systém elektronického objednania tovaru (E-shop). Nie mailom.
-Prílohou je položkový rozpočet, ktorý treba naceniť po ukončení aukčného kola ( cena v EUR bez DPH, cena s DPH)
-Pri prihlásení a zadaní cenovej ponuky vložiť ako prílohu doklad o oprávnení podnikať v predmete obstarávania (výpis z obchodného registra, resp. Živnostenský list)
-Vyhlasovateľ si z dôvodu opakujúcich reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu škody
-Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdeným dodacím listom oprávneným zástupcom kupujúceho
-V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť
-Splatnosť faktúry má byť minimálne 21 dní odo dňa dodania tovaru
-zmluva bude uzatvorená na jeden rok od účinnosti zmluvy
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
33 500,00
EUR
bez DPH
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie