Oznámenie 8155 - WNT

Obsah

8155 - WNT
Vestník č. 40/2023 - 22.02.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou
IČO: 30999847
Textilná 900, 95701 Bánovce nad Bebravou
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Richard Makýš
Telefón: +421 387602572
Email: richard.makys@cssbanovce.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459612
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/459612
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
poskytovanie sociálnych služieb
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Trvanlivé potraviny
II.1.2) Hlavný kód CPV
15000000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky ja obstaranie trvanlivých potravin.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
33 500,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou
Textilná 900
957 01 Bánovce nad Bebravou
II.2.4) Opis obstarávania
-Tovar požadujeme vždy čerstvý a kvalitný

-Bezpečnosť potravín, musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania

-Preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov podľa ISO 22000, IFS, BRC, FSSC 22000, ktorý bol vydaný certifikačným orgánom akreditovaným SNAS s uvedeným číslom akreditácie

-Preukázať , že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a potravinovému kódexu. To sa
Preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP aby mohlo prepravovať potraviny. Tento preukaz sa dodáva k novému vozidlu(izotermické vozidlo s chladením resp. s mraziarenskou úpravou. Iné vozidla nie sú povolené) a je platný 5 rokov. Následné sa musí každé vozidlo znova testovať v štátnej skúšobni Piešťany a nový certifikát je platná 3 roky.

-Dodanie tovaru požadujeme každý pracovný deň do 7:00hod.

-Verejný obstarávateľ požaduje finančne nelimitovaný rozvoz tovaru z dôvodu malej kapacity skladových priestorov

-Dodávať tovar do určeného miesta plnenia ( CSS- Bánovce nad Bebravou, Textilná 900, 957 01 Bánovce nad Bebravou)

-Dovoz tovaru musí byť zabezpečený v dopravnom prostriedku dodávateľa spĺňajúcom hygienické predpisy

-Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky prekročiť prvú polovicu doby spotreby trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste alebo tovare, odo dňa výroby/plnenia alebo balenia tovaru

-V prípade , že dodané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku

-Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov

-Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit

-Realizácia objednávok bude telefonickou, písomnou alebo elektronickou objednávkou najmenej 1 deň pred dodaním tovaru

-Vyhradzuje si právo odmietnuť dodávku tovaru, ktorý bude nekvalitný a neúplný. Musí byť operatívne nahradený novým tovarom na náklady predávajúceho a to ihneť

-Predpokladané množstvo je orientačné a v priebehu platnej zmluvy sa môže meniť

-Konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky

-Prípadnú cenu zmeny je možné vykonať len podľa §18 odst.3 .b)zákona č.343/2015

-Záujemca by mal mať k dispozícií systém elektronického objednania tovaru (E-shop). Nie mailom.

-Prílohou je položkový rozpočet, ktorý treba naceniť po ukončení aukčného kola ( cena v EUR bez DPH, cena s DPH)

-Pri prihlásení a zadaní cenovej ponuky vložiť ako prílohu doklad o oprávnení podnikať v predmete obstarávania (výpis z obchodného registra, resp. Živnostenský list)

-Vyhlasovateľ si z dôvodu opakujúcich reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu škody

-Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdeným dodacím listom oprávneným zástupcom kupujúceho

-V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť

-Splatnosť faktúry má byť minimálne 21 dní odo dňa dodania tovaru

-zmluva bude uzatvorená na jeden rok od účinnosti zmluvy
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
33 500,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Platné oprávnenie podnikať v predmete obstarávania (výpis z obchodného registra, resp. Živnostenský list)
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.03.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.02.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité