Oznámenie 8125 - WNT

Obsah

8125 - WNT
Vestník č. 40/2023 - 22.02.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou
IČO: 30999847
Textilná 900, 95701 Bánovce nad Bebravou
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Richard Makýš
Telefón: +421 387602572
Email: richard.makys@cssbanovce.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459476
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/459476
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
poskytovanie sociálnych služieb
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Čerstvé mlieko,mliečne výrobky
II.1.2) Hlavný kód CPV
15511000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je obstarávanie čerstvého mlieka, mliečnych výrobkov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
5 792,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou
Textilná 900
957 01 Bánovce nad bebravou
II.2.4) Opis obstarávania
-mlieko, mliečne výrobky požadujeme vždy čerstvé a kvalitné

-dodanie tovaru požadujeme každý pracovný deň do 7:00 hod.

-dodávať tovar do určeného miesta plnenia ( CSS Bánovce nad Bebravou, Textilná 900, Bánovce nad Bebravou)

-dovoz tovaru musí byť zabezpečený v chladiacom dopravnom prostriedku dodávateľa spĺňajúcom hygienické predpisy

-doba spotreby nesmie v čase dodávky prekročiť prvú polovicu doby spotreby trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste alebo tovare, odo dňa výroby/plnenia alebo balenia tovaru

-v prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku

-dodržiavanie presné množstvo tovaru podľa objednávky

-objednávky budú bez finančného limitu

-realizácie objednávok bude telefonickou, písomnou alebo elektronickou objednávkou
-najmenej 1 deň pred dodaním tovaru

-vyhradzujeme si právo odmietnuť dodávku tovaru, pri zistení vizuálnych závad tovaru, alebo ktorý bude nekvalitný a neúplný. Musí byť operatívne nahradený novým tovarom na náklady predávajúceho a to ihneď.

-predpokladané množstvo je orientačné a v priebehu platnosti zmluvy sa môže meniť

-tovar musí spĺňať všetky požiadavky potravinovému kódexu SR

-konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky

-kupujúci si z dôvodu opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu škody

-tovar sa bude považovať za dodaný potvrdeným dodacím listom oprávneným zástupcom kupujúceho

-objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit

-v prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť

-splatnosť faktúry má byť minimálne 21 dní odo dňa dodania tovaru

Podmienky účasti : platné oprávnenie podnikať v danej oblasti (výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list), doklad regionálnej veterinárskej správy

Obsah ponuky : rozpočet - cena ( vyplnené tabuľky )

Lehota doručenia ponúk : 2.3.2023

Spôsob predkladania ponúk: elektronická platforma

Príloha výzvy : tabuľka požadovaného tovaru
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
5 792,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: platné oprávnenie podnikať v predmete obstarávania (výpis z obchodného registra, resp. Živnostenský list)
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.03.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.02.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité