Oznámenie 8455 - WYP

Obsah

8455 - WYP
Vestník č. 42/2023 - 24.02.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Jakubany
IČO: 00329924
Jakubany 555, 06512 Jakubany
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Jozef Mačuga, starosta obce
Telefón: +421 524283651
Email: starosta@jakubany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.jakubany.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459766
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/459766
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rozšírenie futbalovej infraštruktúry TJ Sokol Jakubany – výstavba nových šatní
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
IA01-9 - Projektovanie a výstavba
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom projektového riešenia je realizovanie novostavby objektu v rámci rozšírenia futbalovej infraštruktúry TJ Sokol Jakubany a to výstavba nových šatní pre športovcov a organizátorov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
453 730,23 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212000-6
45310000-3
45331000-6
45231300-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Jakubany, okres Stará Ľubovňa, parcela KN-C 2264/1, 2265/1, 2676/10, k. ú. Jakubany, bližšie viď. projektová dokumentácia.
II.2.4) Opis obstarávania
Stavba je navrhovaná ako dvojpodlažná budova a rieši vytvorenie sociálneho zázemia pre športovcov a organizátorov, šatní pre športovcov a organizátorov, kúpeľni so sprchami pre športovcov a organizátorov, verejné WC, skladu, práčovne, ekonomatu, asistenčnej miestnosti, dennej miestnosti, bufet (miestnosť pre občerstvenie športovcov), balkónov a chodieb. V blízkosti sa nenachádzajú jestvujúce objekty. Stavba bude napojená na verejné inžinierske siete. V budove bude zabezpečená pitná a teplá tečúca voda. Vykurovanie bude teplovodné.
Osvetlenie bude prirodzené ale aj umelé, ktoré bude napojené na elektrickú sieť. Odvetranie miestnosti bude zabezpečené prirodzene a v miestnostiach kde to nie je možné sa navrhuje nútené odvetrávanie vyvedené nad strechu v rámci stúpačiek.

STAVEBNÉ OBJEKTY:
SO.01 (01A, 02A, 03A,04A) HLAVNÝ STAVEBNÝ OBJEKT
SO.02 (06A) VODOVODNÁ PRÍPOJKA
SO.03 (07A) KANALIZAČNÁ PRÍPOJKA
SO.04 (05A) PRÍPOJKA NN
SO.05 SPEVNENÁ PLOCHA, CHODNÍKY A SADOVÉ ÚPRAVY
SO.06 MIESTNA KOMINIKÁCIA I.ETAPA
Pozn.: Objekty SO.05 a SO.06 nie sú predmetom verejného obstarávania

HMOTOVÝ ROZSAH :
PRÍZEMIE: zádverie, šatňa rozhodcovia, bufet, kúpeľňa, WC, WC ženy, WC muži, malá šatňa, stredná šatňa, kúpeľňa, WC, WC, veľká šatňa, práčovňa, sklad, schodisko, ekonomat, chodba
POSCHODIE: chodba, asistenčná miestnosť, balkón, denná miestnosť, WC muži, WC ženy, stredná šatňa, kúpeľňa, WC, WC, veľká šatňa, balkón, chodba

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené:
- v prílohe č.2 súťažných podkladov: projektová dokumentácia.
- v prílohe č.3 súťažných podkladov: Výkaz výmer Rozpočet na vyplnenie a ocenenie.

Predmet zákazky - stavebné dielo bude realizované podľa Výkazu výmer Rozpočtu a PD, ktoré sú súčasťou príloh súťažných podkladov. V prípade nesúladu Výkazu výmer - Rozpočtu a PD sa uchádzač riadi Výkazom výmer Rozpočtom, t.j. ocení položky Výkazu výmer Rozpočtu, ktoré sú pre uchádzača záväzné. Pokiaľ úspešný uchádzač bude potrebovať dopracovať realizačnú PD alebo výrobnú dokumentáciu, tak si zabezpečí ich spracovanie na vlastné náklady.
V prípade, že je v PD alebo Výkaze výmer - Rozpočte uvedený konkrétny výrobca, dodávateľ alebo konkrétny názov výrobku alebo materiálu, výrobný postup, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo vylúčeniu určitých záujemcov alebo výrobkov prác, je možné v ponuke použiť alternatívny výrobok (ekvivalent) od alternatívneho výrobcu, pričom musia byť zachované rozmery, farebné riešenie, kvalitatívne vlastnosti a technické parametre pôvodného v PD a Výkaze výmer - Rozpočte uvedeného výrobku alebo materiálu, t.j. záujemca môže tieto špecifikácie nahradiť v ponuke ekvivalentnými (porovnateľnými) s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami, pokiaľ to nebude v rozpore s európskymi a slovenskými normami, so stanoviskami dotknutých orgánov, organizácií, so stavebným povolením a pod. V takom prípade je uchádzač oprávnený výraznejším písmom dopísať za predpísaný text danej položky napr. obchodný názov ekvivalentného výrobku a pod. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Záujemca/uchádzač je povinný oceniť všetky položky Výkazu výmer - Rozpočtu. Záväzný pre spracovanie ponuky a ocenenie uchádzačmi je priložený Výkaz výmer Rozpočet.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
453 730,23 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky ako celok (stavebné dielo) bude financované z prostriedkov obce - verejného obstarávateľa (objednávateľa), prípadne z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) formou dotácie alebo príspevku.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. v zmysle § 112 ods. 5 písm. a) ZoVO verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (§ 32 ods. 2 písm. e) ZoVO) a doloženým čestným vyhlásením (§ 32 ods. 2 písm. f) ZoVO).
2. v zmysle § 112 ods. 5 písm. b) ZoVO verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia môže vyžadovať a preto vyžaduje ďalšie doklady, ktorými sa preukazuje osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. a) až d) ZoVO.
Splnenie podmienok účasti bude vyhodnocované v súlade § 112 ods. 6 v nadväznosti na § 32 ods. 2 až 7 ZoVO a v súlade s § 152 ZoVO.
Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať.

V zmysle § 112 ods. 6 v nadväznosti na § 32 ods. 3 ZoVO verejný obstarávateľ uvádza, ktoré doklady uchádzač nie je povinný predkladať:
Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods.5 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ je orgánom verejnej moci. Z tohto dôvodu mu funkcionalita portálového riešenia https://oversi.gov.sk/ resp. https://www.dcom.sk/ umožňuje prístup k nasledovným informačným systémom, týkajúcim sa povinnosti podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní ako aj zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov.
Podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač alebo záujemca so sídlom na území SR nie je povinný predkladať doklady podľa odseku 1
písm. a) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/)
písm. b) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/)
písm. c) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/)
písm. e) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/),
nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.

V prípade, že uchádzač využije k plneniu zmluvy subdodávateľov bude postupovať v zmysle § 112 ods. 9 v nadväznosti na § 41 ods. 1 písm. b) ZoVO. V zmysle dôvodovej správy k ZoVO uchádzač preukáže náležitými dokladmi, že navrhnutý subdodávateľ spĺňa podmienky účasti osobného postavenia a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie subdodávateľa podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZoVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť.

Ak navrhovaný subdodávateľ nespĺňa podmienky účasti podľa § 41 ods. 1 písm. b) ZoVO, verejný obstarávateľ v zmysle § 112 ods. 9 nadväznosti na § 41 ods. 2 ZoVO písomne (prostredníctvom IS EVO) požiada uchádzača o jeho nahradenie. Uchádzač doručí návrh nového subdodávateľa do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.

Nakoľko je v predmetnom verejnom obstarávaní požadované preukázanie, že subdodávatelia spĺňajú podmienky účasti podľa § 112 ods. 9 v nadväznosti na § 41 ods. 1 písm. b) ZoVO, vyžadované podmienky musí spĺňať aj nový subdodávateľ v súlade s § 112 ods. 9 v nadväznosti na § 41 ods. 5 ZoVO.

Vzhľadom na povolený rozsah znakov sú podrobné informácie uvedené v súťažných podkladoch v bode 16.2.3.1.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. - uchádzač predloží doklad v zmysle § 112 ods. 5 písm. b) v nadväznosti na § 33 ods. 1 písm. d) ZoVO:
- prehľad o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - v zmysle § 112 ods. 6 v nadväznosti na § 38 ods. 5 a § 38 ods. 8 ZoVO verejný obstarávateľ požaduje súhrnný obrat vo výške minimálne 700 000,00 € alebo ekvivalent v inej mene. Požiadavka na výšku obratu za hospodársky rok nepresahuje limit v zmysle § 112 ods. 6 v nadväznosti na § 38 ods. 6 písm. b) ZoVO.

Odporúčame: doklad v zmysle § 112 ods. 5 písm. b) v nadväznosti na § 33 ods. 1 písm. d) ZoVO predložiť napr. vo forme vyhlásenia, ktoré musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.

Uchádzač, ako podporný dokument k splneniu podmienok účasti predloží:
- výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, alebo ich ekvivalenty používané v krajine sídla uchádzača za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Účtovná závierka osoby vedúcej jednoduché účtovníctvo musí obsahovať min. výkaz príjmov a výdavkov, účtovná závierka osoby vedúcej podvojné účtovníctvo musí obsahovať min. výkaz ziskov a strát.
Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) majú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), verejný obstarávateľ si požadované dokumenty môže preveriť, stiahnuť alebo vytlačiť sám, t.j. nie je potrebné, aby boli potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Uchádzači môžu predložiť výkazy v podobe zverejnenej v registri, resp. doklady potvrdené správcom dane alebo audítorom. Ďalej platí informácia ÚVO k uvedenej problematike, zverejnená v sekcii Metodika, časť Všeobecné metodické usmernenia, kde je zverejnené metodické usmernenie k finančnému a ekonomickému postaveniu vo väzbe na zriadenie registra účtovných závierok.
Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (nie sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), v ponuke predkladajú požadované doklady potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Požadované doklady bude verejný obstarávateľ akceptovať aj bez potvrdenia miestne príslušného správcu dane, pokiaľ nebude možné takéto potvrdenie od správcu dane získať.
Verejný obstarávateľ, za splnenia podmienok § 112 ods. 5 písm. b) v nadväznosti na 33 ods. 4 ZoVO, uzná aj iné rovnocenné doklady, ktoré majú požadovanú výpovednú hodnotu, ktorými uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

V zmysle § 112 ods. 5 písm. b) v nadväznosti na § 33 ods. 2 ZoVO môže uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Uvedenú skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
V zmysle § 114 ods. 2 ZoVO osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač, okrem § 32 ods. 1 písm. e), ak ide o finančné a ekonomické postavenie a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZoVO.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Vzhľadom na povolený rozsah znakov sú podrobné informácie uvedené v súťažných podkladoch v bode 16.2.3.3.

1. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode predmetu zákazky dokladom v zmysle § 112 ods. 5 písm. b) v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. b) ZoVO, t.j. zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné):
- v zmysle § 112 ods. 6 v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZoVO pre bod 1. je podmienkou účasti uchádzača uskutočnenie minimálne jedného (1) rovnakého alebo porovnateľného stavebného diela alebo jeho častí ako predmet zákazky: pozemné stavby, z ktorých toto stavebné dielo malo skutočný náklad min. 400 000,00 € bez DPH alebo uskutočnenie rovnakých alebo porovnateľných stavebných diel alebo ich častí ako predmet zákazky: pozemné stavby v súhrnnej hodnote min. 400 000,00 € bez DPH a to všetko za predchádzajúcich 5 rokov.

2. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode predmetu zákazky dokladom v zmysle § 112 ods. 5 písm. b) v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO, t.j. predloženie údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné):
- v zmysle § 112 ods. 6 v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZoVO pre bod 2. je podmienkou účasti uchádzača, aby disponoval min. jednou osobou odborne kvalifikovanou osobou alebo riadiacim zamestnancom s predpísaným min. rozsahom oprávnenia stavbyvedúci pre min. pozemné stavby, ktorý bude určený na plnenie zmluvy, aby predmet zákazky bol zrealizovaný odborne, kvalitne a načas. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.

3. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode predmetu zákazky dokladom v zmysle § 112 ods. 5 písm. b) v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. h) ZoVO, t.j. uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné):
- v zmysle § 112 ods. 6 v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZoVO pre bod 3. sa minimálna požadovaná úroveň štandardov nevyžaduje.

4. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode predmetu zákazky dokladom v zmysle § 112 ods. 5 písm. b) v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. i) ZoVO, t.j. predloženie údajov o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - v zmysle § 112 ods. 6 v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZoVO pre bod 4. je podmienkou účasti uchádzača preukázanie, že uchádzač disponoval min. 5-mi výrobnými zamestnancami a min. 2-mi riadiacimi zamestnancami priemerne za predchádzajúce tri roky.

5. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode predmetu zákazky dokladom v zmysle § 112 ods. 5 písm. b) v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. j) ZoVO, t.j. predloženie údajov o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné):
- v zmysle § 112 ods. 6 v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZoVO pre bod 5. je podmienkou účasti uchádzača preukázanie, že uchádzač disponuje nasledovným minimálnym predpísaným strojným, technickým a výrobným vybavením navrhovaným a dostupným pre realizáciu predmetu zákazky, resp. ďalším ktoré uchádzač uvažuje využiť pri realizácii predmetu zákazky: min. 1 (jedným) kolesovým rýpadlo-nakladačom; min. 1 (jedným) UNC nakladačom; min. 2 (dvomi) vyklápacími nákladnými autami, z toho jedno s nosnosťou min. 9 ton a druhé s nosnosťou min. 3 tony; ostatnou drobnou stavebnou technikou: elektrické miešadlá, búracie kladivá, vŕtačky a pod.

V zmysle § 112 ods. 5 písm. b) v nadväznosti na § 34 ods. 3 ZoVO môže uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Uvedenú skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
V zmysle § 114 ods. 2 ZoVO osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZoVO.

6. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode predmetu zákazky dokladom v zmysle § 112 ods. 5 písm. b) v nadväznosti na § 35 ZoVO v kópii, t.j. napr. predloženie platného certifikátu kvality v zmysle normy EN ISO 9001 na vykonávané činnosti týkajúce sa predmetu zákazky v oblasti stavebníctva, resp. ekvivalentný doklad v zmysle § 35 ZoVO.

Vzhľadom na povolený rozsah znakov sú podrobné informácie uvedené v súťažných podkladoch v bode 16.2.3.3.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Viď. súťažné podklady a prílohy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.03.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.03.2023 10:15
Miesto: V zasadačke splnomocneného zástupcu verejného obstarávateľa, na adrese: INPRO POPRAD, s.r.o., Ústecko-Orlická 3300/25, 058 01 Poprad.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk alebo v lehote na predkladanie konečných ponúk. Vzhľadom na povolený rozsah znakov sú ďalšie informácie uvedené v súťažných podkladoch v bode 23.1.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V zmysle § 20 ods. 2 ZoVO uvádzame podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácii vrátane doručovania a identifikácie informačného systému, prostredníctvom ktorého sa verejné obstarávanie realizuje: prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 dostupného na: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch (ďalej len SP).
2. V zmysle § 25 ods. 3 ZoVO uvádzame informácie o prípravných trhových konzultáciách a predbežnom zapojení záujemcov alebo uchádzačov: nerelevantné. V predmetnom verejnom obstarávaní uvedený postup nebol použitý.
3. V zmysle § 112 ods. 14 ZoVO uvádzame, že výška zábezpeky je stanovená 13 000,00 Eur. Bližšie informácie sú uvedené v SP.
4. V bode II.2.7. Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody: do 12 mesiacov odo dňa zadania zákazky, nakoľko formulár iné neumožňuje. Týmto upresňujeme: Termín realizácie a dodania predmetu zákazky, ukončené úspešným odovzdávacím a preberacím konaním, prihliadajúc pritom na rozsah, zložitosť a náročnosť stavebného diela; možnosti financovania a pod.: do 12 mesiacov (v zmysle ZoD) odo dňa odovzdania staveniska pre úspešného uchádzača zhotoviteľa, pri zabezpečení dostatku finančných prostriedkov na realizáciu.
5. V zmysle § 114 ods. 1 ZoVO: Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ďalšie informácie sú uvedené v SP.
6. V rámci zadávania zákazky sa neuplatňuje: § 113 ods. 2 písm. e) a k) ZoVO. Neuplatňuje sa vyžadovanie konkrétnej značky v zmysle § 42 ods. 7 ZoVO.
7. V súlade s § 108 ods. 2 písm. a) si verejný obstarávateľ nevyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre registrovaný sociálny podnik.
8. Verejný obstarávateľ v zmysle § 112 ods. 7 psím. b) ZoVO vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
9. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a SP, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZoVO pre daný postup zadávania zákazky, záväznými výkladovými stanoviskami Úradu pre verejné obstarávanie, všeobecnými metodickými usmerneniami vydanými Úradom a pod.
10. Predmetné verejné obstarávanie, vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií.
11. Zmluvné strany sa riadia zákonom č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov platným a účinným v čase realizácie zákazky. Z uvedeného dôvodu je v časti VI.2) výzvy uvedené, že sa bude akceptovať elektronická fakturácia. V prípade, že to bude relevantné, zmluvné strany sú povinné pristúpiť k úprave ZoD formou dodatku.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.02.2023

Redakčné opravy

11631 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 57/2023
V oznámení 08455-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Jakubany, Jakubany 555, 065 12 Jakubany zverejnenom vo VVO č. 042/2023 zo dňa 24.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.03.2023 10:00 Má byť: 21.03.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.03.2023 10:15 Má byť: 21.03.2023 10:15 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ posúva vyššie uvedené lehoty, nakoľko vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii (v PD a Výkaze výmer - Rozpočte) nebola poskytnutá najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk (záujemca požiadal o vysvetlenie v dostatočnom predstihu).

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité