Oznámenie 8844 - MST

Obsah

8844 - MST
Vestník č. 44/2023 - 28.02.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37890221
Zvolenská cesta 83, 98401 Lučenec
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Beáta Fulnečková
Telefón: +421 949014600
Email: beata.fulneckova@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/8452
Hlavná adresa(URL): https://halc.edupage.org/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459816
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Námestie SNP 23 , 97401 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Beáta Fulnečková
Telefón: +421 949014600
Email: beata.fulneckova@bbsk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/3406
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://bbsk.sk
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/38162/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
verejný obstarávateľ podľa ust. § 7 ods. 1 písm. d) ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci k projektu s názvom „Modernizácia odborného vzdelávania -1“
Referenčné číslo: ID 5654/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
42990000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCN6, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCN6-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Predmet zákazky je rozdelený na dvanásť samostatných častí:

Časť predmetu zákazky č. 1 Zariadenia pre chov koní
Časť predmetu zákazky č. 2 Včelárske mechanizmy
Časť predmetu zákazky č. 3 Výrobky zo stavebného dreva/reziva
Časť predmetu zákazky č. 4 Rôzne špeciálne strojové zariadenia
Časť predmetu zákazky č. 5 Elektrocentrála
Časť predmetu zákazky č. 6 Nádrž na dažďovú vodu
Časť predmetu zákazky č. 7 Sklolaminátová žumpa
Časť predmetu zákazky č. 8 Garážové brány
Časť predmetu zákazky č. 9 Dielenské zariadenia
Časť predmetu zákazky č. 10 Zváračky
Časť predmetu zákazky č. 11 Kozmetik
Časť predmetu zákazky č. 12 Kaderník

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.

Možnosť predloženia ponúk na jednotlivé časti nie je obmedzená. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, na niekoľko častí alebo na všetky časti predmetu zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
173 714,73 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 12
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 1 Zariadenia pre chov koní
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
31600000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCN6, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCN6-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Predmet zákazky je rozdelený na dvanásť samostatných častí, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 1 Zariadenia pre chov koní.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 350,21 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302070CCN6
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 2 Včelárske mechanizmy
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16640000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCN6, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCN6-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Predmet zákazky je rozdelený na dvanásť samostatných častí, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 2 Včelárske mechanizmy.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
11 223,53 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302070CCN6
Časť: 3
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 3 Výrobky zo stavebného dreva/reziva
Časť č.: 3.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
03419100-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCN6, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCN6-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Predmet zákazky je rozdelený na dvanásť samostatných častí, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 3 Výrobky zo stavebného dreva/reziva.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
6 834,16 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302070CCN6
Časť: 4
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 4 Rôzne špeciálne strojové zariadenia
Časť č.: 4.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42990000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCN6, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCN6-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Predmet zákazky je rozdelený na dvanásť samostatných častí, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 4 Rôzne špeciálne strojové zariadenia.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
4 151,92 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302070CCN6
Časť: 5
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 5 Elektrocentrála
Časť č.: 5.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
31600000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCN6, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCN6-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Predmet zákazky je rozdelený na dvanásť samostatných častí, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 5 Elektrocentrála.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 102,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302070CCN6
Časť: 6
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 6 Nádrž na dažďovú vodu
Časť č.: 6.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43323000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCN6, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCN6-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Predmet zákazky je rozdelený na dvanásť samostatných častí, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 6 Nádrž na dažďovú vodu.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
4 316,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302070CCN6
Časť: 7
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 7 Sklolaminátová žumpa
Časť č.: 7.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
03144000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCN6, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCN6-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Predmet zákazky je rozdelený na dvanásť samostatných častí, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 7 Sklolaminátová žumpa.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 809,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302070CCN6
Časť: 8
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 8 Garážové brány
Časť č.: 8.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44221240-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCN6, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCN6-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Predmet zákazky je rozdelený na dvanásť samostatných častí, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 8 Garážové brány.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
5 446,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302070CCN6
Časť: 9
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 9 Dielenské zariadenia
Časť č.: 9.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43800000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCN6, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCN6-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Predmet zákazky je rozdelený na dvanásť samostatných častí, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 9 Dielenské zariadenia.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
102 032,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302070CCN6
Časť: 10
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 10 Zváračky
Časť č.: 10.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42662000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCN6, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCN6-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Predmet zákazky je rozdelený na dvanásť samostatných častí, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 10 Zváračky.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
21 616,61 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302070CCN6
Časť: 11
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 11 Kozmetik
Časť č.: 11.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39712000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCN6, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCN6-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Predmet zákazky je rozdelený na dvanásť samostatných častí, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 11 Kozmetik.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
8 640,07 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302070CCN6
Časť: 12
II.2.1) Názov
Časť predmetu zákazky č. 12 Kaderník
Časť č.: 12.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39712000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického a strojového vybavenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu.

Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCN6, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCN6-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja.

Predmet zákazky je rozdelený na dvanásť samostatných častí, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 12 Kaderník.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 191,06 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
150
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302070CCN6
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia a ich preukázanie v súlade s ust. § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej "ZVO").

2. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklady ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy predkladať, sú:

-výpis z registra trestov uchádzača (výpis z registra trestov právnickej osoby) podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, v prípade výpisu z registra trestov pre fyzickú osobu uchádzač verejnému obstarávateľovi predloží údaje v rozsahu podľa § 10 ods. 4 Zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v zmysle ktorého bude verejný obstarávateľ oprávnený podať žiadosť a prevziať výpis/y z registra trestov,
-potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO,
-potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO,
-potvrdenie príslušného súdu o skutočnosti, že na majetok uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO,
-doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedná predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO.

Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike.

Uvedené platí pre všetky časti predmetu zákazky.

3. Vzhľadom k tomu, že funkcionalita informačného systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, neumožňuje kvôli limitu znakov zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, verejný obstarávateľ ich zverejňuje v súťažných podkladoch v časti F., ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa a na adrese uvedenej v ods. I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.03.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.03.2023 13:00
Miesto: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri
predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do toho on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu.

3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.

4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE
umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi:

a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a
bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom.

b)nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu
užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom.

c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom.

d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom.

5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.

6. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO, vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky podľa ust. § 53 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti podľa ust. § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.

7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

9. Uvedené platí pre všetky časti predmetu zákazky
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.02.2023

Redakčné opravy

12027 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 60/2023
V oznámení 08844-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy, Zvolenská cesta 83, 984 01 Lučenec zverejnenom vo VVO č. 044/2023 zo dňa 28.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 28.03.2023 10:00 Má byť: 05.04.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.03.2023 13:00 Má byť: 05.04.2023 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité