Oznámenie 8835 - MSS

Obsah

8835 - MSS
Vestník č. 44/2023 - 28.02.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Nitriansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37861298
Rázusova 2/A , 94901 Nitra
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Kopasová
Telefón: +421 376925901
Email: andrea.kopasova@unsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://unsk.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459072
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://unsk.e-obstaranie.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia mostov do 10 m na cestách II. a III. triedy v okrese Nitra a Komárno - PD
Referenčné číslo: 6556/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
71320000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie projektových dokumentácií pre stavebné povolenie a realizáciu stavby (DSP, DRS) navrhnutých v rozsahu a v súlade s technickými podmienkami , platnými STN a legislatívou SR.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
58 394,80 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Most ev. č. 1478-002 cez kanál medzi Kolárovom a osadou Veľký Ostrov - PD
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71320000-7
71250000-5
71300000-1
71355200-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad NSK
Odbor dopravy a PK
Rázusova 2A
949 01 Nitra
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie dokumentácie na stavebné povolenie (DSP) stavebného objektu "Most ev. č. 1478-002 cez kanál medzi Kolárovom a osadou Veľký Ostrov", v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby (DRS) vypracovanej v rozsahu a súlade s platnými príslušnými STN, STN EN, technickými podmienkami a legislatívou SR na rekonštrukciu/prestavbu mosta ev. č. 1478-002, inžinierska činnosť na zabezpečenie stavebného povolenia a výkon autorského dozoru počas realizácie stavby. Predpokladaný rozsah činnosti autorského dozoru počas realizácie stavby je 80 hodín.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
28 900,40 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Trvanie v mesiacoch:
- Dokumentácia na stavebné povolenie (DSP) v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby (DRS) - do 4 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo;
- Výkon inžinierskej činnosti k vydaniu právoplatného stavebného povolenia - do 4 mesiacov od odovzdania projektovej dokumentácie;
-Výkon autorského dozoru (AD) v rozsahu 80 hodín počas realizácie stavebných prác;
Časť: 2
II.2.1) Názov
Most ev. č. 1656-002 v obci Lúčnica nad Žitavou - PD
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71320000-7
71250000-5
71300000-1
71355200-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad NSK
Odbor dopravy a PK
Rázusova 2A
949 01 Nitra
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie dokumentácie na stavebné povolenie (DSP) stavebného objektu "Most ev. č. 1656-02 v obci Lúčnica nad Žitavou",v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby (DRS), vypracovanej v rozsahu a súlade s platnými príslušnými STN, STN EN, technickými podmienkami a legislatívou SR na rekonštrukciu/prestavbu mosta ev. č. 1656-002, inžinierska činnosť na zabezpečenie stavebného povolenia a výkon autorského dozoru počas realizácie stavby. Predpokladaný rozsah činnosti autorského dozoru počas realizácie stavby je 80 hodín.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
29 494,40 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Trvanie v mesiacoch:
- Dokumentácia na stavebné povolenie (DSP) v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby (DRS) - do 4 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo;
- Výkon inžinierskej činnosti k vydaniu právoplatného stavebného povolenia - do 4 mesiacov od odovzdania projektovej dokumentácie;
-Výkon autorského dozoru (AD) v rozsahu 80 hodín počas realizácie stavebných prác;
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzači musia spĺňať podmienky týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Na preukázanie splnenia osobného postavenia sú povinní predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Hospodársky subjekt môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia osobného postavenia uchádzačov platným zápisom uchádzača do Zoznamu hospodárskych subjektov alebo ich môže predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní vyplnením Jednotného európskeho dokumentu.
Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Uchádzač alebo záujemca (so sídlom na území SR) nie je povinný predložiť doklady:
-Podľa § 32 ods. 2, písm. a) ZVO: avšak ak uchádzač alebo záujemca, ktorý je fyzickou osobou nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.
-Podľa § 32 ods. 2, písm. b) a c) ZVO
-Podľa § 32 ods. 2, písm. d) ZVO
-Podľa § 32 ods. 2, písm. e) ZVO
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.03.2023 08:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.03.2023 09:00
Miesto: Verejný obstarávateľ otvára ponuky ich sprístupnením v stanovenom rozsahu prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku IS ActiveProcurement.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk prostredníctvom využitia funkcionality ONLINE, sprístupnenie ponúk je založené na automatickom generovaní (vytvorení) a odoslaní zápisnice z otvárania ponúk (v IS Active Procurement nazvaná ako Informácia z otvárania ponúk) všetkým uchádzačom.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa zákona 343/2015 - § 66 ods. 7 písm. b) vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
2. Zábezpeka sa nevyžaduje.
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi zmysle § 20 ods. 2 ZVO sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom informačného systému ActiveProcurement Úradu Nitrianskeho samosprávneho kraja na portáli https://unsk.e-obstaranie.sk. Používateľská príručka pre registráciu hospodárskych subjektov na portál IS AP UNSK Manuál_Registrácia hospodárskeho subjektu - bude prístupná hospodárskym subjektom na portáli IS AP UNSK v záložke Manuály. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
4. Súťažné podklady, ich zmena a doplnenie budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa v príslušnej zákazke.
5. Verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávanie inovácií, nie je zamerané na sociálny aspekt.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.02.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité